Waar knap jij op af?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hygiëne vind ik erg belangrijk, en roken is voor mij een echte afknapper. Daarnaast beschouw ik tongzoenen als een heel intieme bezigheid, iets wat ik graag doe. Als een dame dat niet doet, vind ik dat echt jammer. Een ander punt dat ik minder aantrekkelijk vind, is een gebrek aan intelligentie. Het is teleurstellend wanneer je een gesprek probeert te voeren, maar merkt dat er geen diepgang of inhoud in zit.

.... Een ander punt dat ik minder aantrekkelijk vind, is een gebrek aan intelligentie. Het is teleurstellend wanneer je een gesprek probeert te voeren, maar merkt dat er geen diepgang of inhoud in zit.

Bij diepgang bij een DVP stel ik me wel iets anders voor dan een goed gesprek. Ik ga op te neuken of om gepijpt te worden. Trouwens bij dat dat laatste kan ze best niet eens praten.
Ik knap enkel af op te curvy, te grote borsten, hygiëne en een te hoge prijs.

Bij diepgang bij een DVP stel ik me wel iets anders voor dan een goed gesprek. Ik ga op te neuken of om gepijpt te worden. Trouwens bij dat dat laatste kan ze best niet eens praten.
Ik knap enkel af op te curvy, te grote borsten, hygiëne en een te hoge prijs.
Ik heb meestal langere afspraakjes, 2 uur of meer, dan is een goed gesprek kunnen volgen wel zo fijn. Ik kan best lang neuken, maar 2 uur is ook voor mij een uitdaging. ;)

Voor mij is een ongeïnteresseerde dame een enorme afknapper. Een ontspannen date met een gezellige dame is zoveel fijner.

Net als fake borsten. Daar heb ik ook niets mee. Ik ben dan ook een fan van kleine tietjes, mag zelfs een a cupje zijn.
Had een keer een date met een dame die een volle b cup had.
Haar borsten waren zo hard en je zag de lidtekens zelfs. Toch hield ze stug vol dat haar borsten naturel waren.

Een niet kloppende advertentie is ook een no-go.

Mijn afknappers (kan zowel om vrouwen, mannen als transpersonen gaan...)
- Stinkers
- Patatzakken (waarmee ik bedoel: iemand die zelf helemaal niks actief doet en alleen maar als een zak patatten ligt te wachten tot de tijd om is)
- Piemelsleurders (degenen die zo wild en hard aan een piemel beginnen sleuren alsof ze hem eerder willen losrukken en weggooien dan een orgasme proberen op te wekken)
- Foorkramers (degenen die zonder dat je er een speld tussenkrijgt alleen maar kletskoek liggen te verkopen en "vergeten" dat je kwam om te seksen)
- Aliens (degenen die geen enkele gangbare taal begrijpen of spreken)
- Commerçanten (degenen die tien keer meer beloven dan wat ze in de praktijk aanbieden)
- Ghosters

Mijn afknappers (kan zowel om vrouwen, mannen als transpersonen gaan...)
- Stinkers
- Patatzakken (waarmee ik bedoel: iemand die zelf helemaal niks actief doet en alleen maar als een zak patatten ligt te wachten tot de tijd om is)
- Piemelsleurders (degenen die zo wild en hard aan een piemel beginnen sleuren alsof ze hem eerder willen losrukken en weggooien dan een orgasme proberen op te wekken)
- Foorkramers (degenen die zonder dat je er een speld tussenkrijgt alleen maar kletskoek liggen te verkopen en "vergeten" dat je kwam om te seksen)
- Aliens (degenen die geen enkele gangbare taal begrijpen of spreken)
- Commerçanten (degenen die tien keer meer beloven dan wat ze in de praktijk aanbieden)
- Ghosters
Aliens genoeg 🤣

Maar wat zijn ghosters?

Waar ik op af knap is , kleine borsten of hang tieten
Gelukkig is niet iedereen hetzelfde. Qua borsten is voor mij maar één ding belangrijk: géén fake aub. Ook niet "een beetje". Toon de borsten die moeder natuur je gegeven heeft. Kleine, grote, hangers, desnoods 2 verschillende, maakt niet uit. Ik zou enkel afknappen op zo'n ballonnen zoals Lollo Ferrari zaliger.
En dan vragen ze ook nog of je 200 euro vooruit wilt betalen 😡🤬 vervolgens hoor je dan niets meer.
Ik vraag mij af of er echt pipo's zijn die zich daaraan zouden laten vangen, dat vooruit betalen? 🤔

Gelukkig is niet iedereen hetzelfde. Qua borsten is voor mij maar één ding belangrijk: géén fake aub. Ook niet "een beetje". Toon de borsten die moeder natuur je gegeven heeft. Kleine, grote, hangers, desnoods 2 verschillende, maakt niet uit. Ik zou enkel afknappen op zo'n ballonnen zoals Lollo Ferrari zaliger.

Ik vraag mij af of er echt pipo's zijn die zich daaraan zouden laten vangen, dat vooruit betalen? 🤔
Ik ben zo'n Pipo😆

Er zijn wel wat dingen waar ik op afknap..
- Dommigheid en simpelheid..
- slechte hygiëne
- plichtmatig en geldbelust (ik weet dat ze het voor het geld doen, maar als dat de enige drijfveer blijkt haak ik af).
- vol met plakplaatjes (ik vind een enkele tattoo best grappig.. maar de groote "versiering" zeker in het gezichtsveld (nek/ hoofd/borst) vind ik een aso uitstraling hebben en meer het verminken van degene die is ongekleurd.
- fake hijgen en kreunen..
- het geijkte .. fake tieten, fake lippen..

Kortom voor mij liefst zo naturel mogelijk.. type verzorgde buurvrouw.. en geen beroeps hoer uitstraling..

Terug
Bovenaan Onderaan