Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee dat klopt en dat zijn dan ook meteen de leukere meiden.Je mag nu ook weer niet gaan doen alsof elke dvp gepooierd is he.
Dus de dames kunnen gerust een scheet laten in je gezicht en zeggen dat het een kutscheet isVeel mannen hier hebben het over nare geurtjes. Laat dat nou iets zijn waar ik totaal geen last van heb. Heb anosmie van geboorte: ik kan geen geur waarnemen. Ook nooit kunnen doen, geen versgebakken brood of gemaaid gras, parfum enz. Dus als de dame stinkt of net shoarma met knoflook heeft gegeten? Geen probleem
Dat je bij een dvp op zo een telefoontje afknapt, kan ik wel begrijpen. In andere gevallen kan het echter extra geile opwinding geven.Mooooi hahaha goddamn, wel is meegemaakt dat een dame me aan het bereiden was en gwn de telefoon op nam terwijl de volgende klant belde of who know maybe haar pooier idd het was zowel super trashy als enigszins opwindend omdat ze cubaans-spaans lulde; maar ging voor zeker over het werk want hoorde uurtje en tarieven voorbij komen.
Kan ik me volledig in vinden! Ik neem ook altijd zelf condooms mee en vraag het op voorhand uiteraard netjes. Ik ben echt niet een persoon die er mee gaat sjoemelen, hoewel dergelijke gekken altijd bestaan. Het risico is dus wel begrijpelijk, maar vrolijk word ik er niet van om die Glyders te gebruiken.Als ze het niet vertrouwen dan zout ik op. ga ik wel op een ander. Ik vraag het wel op voorhand dusja. Ik gebruik altijd de nude van Durex. Extra dun. je voelt amper een condoom.
Ik gebruik ook mijn eigen condooms passante unique de dunste die er zijn voel je echt alles in zijn wel latex vrije condooms. Maar voor mij de besteAls ze het niet vertrouwen dan zout ik op. ga ik wel op een ander. Ik vraag het wel op voorhand dusja. Ik gebruik altijd de nude van Durex. Extra dun. je voelt amper een condoom.
Durex nude voor mij. Voelen heerlijk op mijn teer huidjeIk gebruik ook mijn eigen condooms passante unique de dunste die er zijn voel je echt alles in zijn wel latex vrije condooms. Maar voor mij de beste
Nadeel is dan wel dat je in absolute stilte moet klaarkomen. Voor mij verpest dat echt mijn orgasme. En dat is alleen nog maar als ik met mezelf bezig ben; als ik bij het neuken klaarkom kán ik mij niet stil houden. Da's fysiek onmogelijk.Zo kwam ik even later heerlijk in haar klaar terwijl zij met haar moeder aan het afspreken was om te gaan winkelen.
@Dagan voor mij is jouw taalgebruik een afknapper
Nee eerder om met je lul te werken heAls ze naar je werk gaan vragen , vind ik niet fijn. ik kom niet bij een.DVP om over mijn werk te lullen
De gouden standaard is volgens mij 5 jaar. Dit zit er meestal wel tussen, naarmate de dame ouder wordt rekt dit nog wel eens op.Ik knap behoorlijk af op al die dames die zich 10 en soms wel 20 jaar jonger voordoen. Vooral al die twintigers die soms de 40 al zijn gepasseerd.
Dat vind ik inderdaad acceptabel. Meer dan 5 jaar wordt al snel ongeloofwaardig.De gouden standaard is volgens mij 5 jaar. Dit zit er meestal wel tussen, naarmate de dame ouder wordt rekt dit nog wel eens op.
Zoals er wel meer oprekt als dames ouder wordenDe gouden standaard is volgens mij 5 jaar. Dit zit er meestal wel tussen, naarmate de dame ouder wordt rekt dit nog wel eens op.
Nou ja toen ik nog een knappe jonge vent was waren tatoo's iets voor zeelui, hells angels en criminelenDie grap wordt inderdaad vaker gemaakt. Jammer dat het nieuws ons vertelde dat het aantal van die tattoowinkels verdubbeld is de afgelopen zeven jaar.
Het zou meer geaccepteerd zijn, aldus de berichtgever. Misschien moeten we eens beginnen bij supermarkten en andere winkels die voor de jeugd van die plakdingen aanbiedt.
Want normaal is het aanbrengen van inkt onder je vel zeker niet, kijk maar eens hoe de huid er vlak daarna uitziet en de gevolgen ervan: oppassen in de zon en de huid kan niet meer zweten op de plekken waar de inkt zit.
Dat zweet gaat dan een andere uitweg zoeken..
Een ander interessant weetje is dat bijna de helft van de mensen die ooit iets heeft laten aanbrengen er later spijt van heeft.
Dat is nogal wat.
Meeloopgedrag?
Hoe dan ook vind ik het geen pan, wat voor een betekenis er ook aan verbonden mag zijn.
Om die reden koop ik een bepaald album van Supertramp ook niet, omdat de hoes ervan een totale afknapper is.
En een raamdame die me zou lokken en ondergekalkt zit, heeft om diezelfde reden ook pech.
Dan moet je gewoon zeggen dat je belasting inspecteur bent , moet je zien hoe snel ze op een ander onderwerp overgaanAls ze naar je werk gaan vragen , vind ik niet fijn. ik kom niet bij een.DVP om over mijn werk te lullen
Dat is dus het keerpunt waar ik al op zit te wachten. Zoals met elk modeverschijnsel komt er een moment dat mensen hun interesse erin verliezen. Maar als de universele waarheid dat kinderen zich afzetten tegen hun ouders hier van toepassing zal zijn, is de volgende generatie weer blij met een onaangetast velletje., ineens was het ruige vrijbuitersimago ervan veranderd in een burgerlijk modeverschijnsel in mijn ogen en heb ik er van afgezien
Ik heb ooit letterlijk iemand gedate die een aftelklok had zoals bij een bom. Vna 60min naar 0. Dat ding stond ook nog eens lekker in het zicht. zodat je je zeker op je gemak voelt. Met nog 10 min op de teller begon ze ineens af te ronden....want ze moest nog douchen etc. Euh....Uit eigen ervaringen.
Kind wat begint te janken, vrouw gelijk daar naartoe en mij vervolgens naar huis sturen.
Wekker op 45 en 55 minuten zetten. Da's goed voor de tijdsdruk
Klagen over de grootte (hij is niet dikker, sorry)
Geur, haar, olie, verzorging, rook.
Betalen en dan wegrennen ook in Nederland
Afspraak maken en vervolgens niet meer reageren als ik op afgesproken plek ben.
Zo kan ik helaas nog wel even doorgaan.