Voormalig lid 7500
Wandelaar
- 26
- 24/01/22
- 70
Als een dame tijdens het voorspel plotseling haar penis tevoorschijn tovert. Zelf gelukkig nog nooit meegemaakt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoe weet je dan dat je er op afknapt? Wie weet gaat er een wereld voor je open...Zelf gelukkig nog nooit meegemaakt.
PukeHoe weet je dan dat je er op afknapt? Wie weet gaat er een wereld voor je open...
Hoe weet je dan dat je er op afknapt? Wie weet gaat er een wereld voor je open...
Dan is het dus een heer.Als een dame tijdens het voorspel plotseling haar penis tevoorschijn tovert. Zelf gelukkig nog nooit meegemaakt.
Dat heet gewoon "bijten".Tanden bij het pijpen.
Dan moet je een rijpere dame nemen en vragen of ze haar kunstgebit uit doetTanden bij het pijpen.
Ik vind het net lekker dat ze af en toe de tanden in de eikel zet niet te hard maar net genoeg om de tandjes te voelenTanden bij het pijpen.
Zelf doen. Ik neem sowieso eigen condooms mee. Want de meeste dvp's hebben waardeloze die alle gevoel wegnemen . Als je er zelf bijhebt durven ze die meestal zelf niet nemen.En nog een: het condoom verkeerd omdoen. Sommige doen net alsof ze een sok aantrekken. Met 2 vingers (kijk uit nagels!!) opentrekken en overheen schuiven. Fout! Je moet hem op de eikel leggen, vastknijpen aan bovenkant en langzaam naar beneden rollen. Ik knap er echt vanaf, vooral als ze lange nagels hebben is de kans dat ie scheurt aanwezig.
Als de dame het condoom met de mond aanbrengt, is de kans op een gescheurd condoom veel kleiner, tenzij ze haar tanden gebruikt, maar dan heb je aan de hand van de pijnscheut in je fluit meteen een alarmsignaal 'condom fail'.En nog een: het condoom verkeerd omdoen. Sommige doen net alsof ze een sok aantrekken. Met 2 vingers (kijk uit nagels!!) opentrekken en overheen schuiven. Fout! Je moet hem op de eikel leggen, vastknijpen aan bovenkant en langzaam naar beneden rollen. Ik knap er echt vanaf, vooral als ze lange nagels hebben is de kans dat ie scheurt aanwezig.
Ja ze gebruiken al jaren het merk euro glide. Geen idee waar die dingen vandaan komen, heb ze bij de Kruidvat nooit gezien. Heb een paar keer durex meegenomen. Meestal vertrouwen ze het niet.Zelf doen. Ik neem sowieso eigen condooms mee. Want de meeste dvp's hebben waardeloze die alle gevoel wegnemen . Als je er zelf bijhebt durven ze die meestal zelf niet nemen.
Als ze het niet vertrouwen dan zout ik op. ga ik wel op een ander. Ik vraag het wel op voorhand dusja. Ik gebruik altijd de nude van Durex. Extra dun. je voelt amper een condoom.Ja ze gebruiken al jaren het merk euro glide. Geen idee waar die dingen vandaan komen, heb ze bij de Kruidvat nooit gezien. Heb een paar keer durex meegenomen. Meestal vertrouwen ze het niet.
dit is erg geil!Als de dame het condoom met de mond aanbrengt, is de kans op een gescheurd condoom veel kleiner, tenzij ze haar tanden gebruikt, maar dan heb je aan de hand van de pijnscheut in je fluit meteen een alarmsignaal 'condom fail'.
Ja, en het is bovendien bijzonder geil. Komt jammer genoeg niet vaak voor.Als de dame het condoom met de mond aanbrengt, is de kans op een gescheurd condoom veel kleiner
Dat zijn indd de goedkopere die in bulk te koop zijn. Hier altijd de gewone (blauwe) van Durex of die Sensitive (rode). Iets duurder maar veel betere kwaliteit.Ja ze gebruiken al jaren het merk euro glide. Geen idee waar die dingen vandaan komen, heb ze bij de Kruidvat nooit gezien. Heb een paar keer durex meegenomen. Meestal vertrouwen ze het niet.
Naar mijn idee hebben de dames er zelf nog het meeste belang bij dat het condoom goed zit , ik heb nog niet meegemaakt dat ze daar onvoorzichtig mee omsprongenAls de dame het condoom met de mond aanbrengt, is de kans op een gescheurd condoom veel kleiner, tenzij ze haar tanden gebruikt, maar dan heb je aan de hand van de pijnscheut in je fluit meteen een alarmsignaal 'condom fail'.
Ja, en het is bovendien bijzonder geil. Komt jammer genoeg niet vaak voor.
Je mag nu ook weer niet gaan doen alsof elke dvp gepooierd is he.meteen bellen met je pooier of loverboy.
Ik zou de vraag kunnen terugkaatsen he. Ik bezoek alleszins niet-gepooierde.Wat voor dvp's bezoek jij