Ik zou echt met haar praten, En dan bedoel ik echt lang praten en meerdere dagen meerdere avonden. Niet even 5 minuten en dan weer ieder doet zijn ding en alles gaat door zoals het ging.
Als je 1,5 uur samen naar Holland Got Talent kan kijken kan je ook 1,5 uur over dit praten. Lijkt mij veel belangrijker.
Geef eerlijk aan dat dit super belangrijk voor je is. En dat je echt sex en intimiteit nodig hebt. Vraag aan haar wat het probleem is, wat ze voelt.
Hou jezelf ook niet voor de gek. Is jullie huwelijk wel zo goed als je zegt. Doe je samen leuke dingen. Voer je fijne gesprekken. Ga je nog wel eens samen uit of naar een restaurant. Lachen jullie samen?
Je hebt blijkbaar ook geen toegang tot je eigen financiën. Jullie werken allebei. Ik zou dan 1 gezamelijke rekening doen waar je alle kosten van betaald en waar jullie allebei een deel van je salaris opstorten. Maar dat je ook wat prive geld mag hebben voor je hobbies. Hoeft niet voor dvp's te zijn. Nu lees ik dat je in een financieel keurslijf zit om af en toe een tientje uit de pot te halen om 2 x per jaar naar een dvp te gaan.
Jij werkt voor je geld. Je hebt ook recht op een deel van je eigen geld. Vrij te besteden aan wat dan ook, zonder verantwoording af te leggen tegen je vrouw.
Dus kijk naar je zelf. Is dit echt een gelukkig huwelijk. Als het antwoord toch nee is. Neem dit dan ook in de gesprekken mee. Zeg vooraf dat je er uitgebreid over wil praten zodat het gesprek niet na 10 min afgelopen is en je niets hebt bereikt.
Ik hoop dat je er wat mee kan. Probeer vooral eerlijk naar jezelf te zijn hoe je er in staat. Succes
Na een huwelijk 20 jaar waren de laatste 5 jaar sexloos. Na de scheiding regelmatig 1 nights stands goede sex maar of je daar nog gelukkig van word.
Een leuke mooie vrouw ontmoet met tomeloze sex drive met bijna dagelijkse sex en niets was onbespreekbaar. Ze was niet het type van wereldse interesse en een gesprek op niveau was lastig. Daar ik internationaal werk werden onze gesprekken wel heel kort en saai. Ondanks de super sex gestopt met deze relatie want je hebt ook geestelijke input nodig.
Nu een mooi milf , slim, zelfstandig, vrouw van de wereld. In het begin heel veel sex toen werd het minder. Wel een zeer leuke en nooit saaie relatie en daarbij heel veel nieuwe mensen ontmoet uit haar kring.
Minder sex was wel moeilijk voor mij door mijn hoge drive en potentie.
Ik bleef zeuren om meer sex, zijn we samen naar een therapeut gegaan.
Was wel een openbaring voor beidde.
Veel mannen kunnen neuken voor alleen de geiligheid, bij vrouwen ligt dat wat gevoeliger.
Ook als je als man niet voldoet aan eisen en verwachtingen dan word geen sex al snel een drukmiddel zonder dat ze dat meld.
Ik zeg niet dat de therapie een wondermiddel was maar heeft wel een nieuwe opening gegeven. Je moet proberen de knoppen weer te vinden en je relatie spannend te houden en altijd weer wat leuks te creëren. Mijn kick ik is een beet kinky lak en leer en dan sex.
dat besproken met haar dat het echt niet gaat om een uur wippen maar even dat geile opwindende moment. Ik krijg mijn kick het wind haar op als ik kom en zij maakt het af met haar elektrische vriend terwijl ik kijk.
Ik denk wel als dit niet naar dit gekomen was onze relatie geen stand had gehouden van mijn zijde. Een relatie zonder sex of een vervulde kick daarin is in mijn ogen geen houdbare relatie.
Je frustratie word erger en erger en je word gewoon een ander mens.
Als ik weer goede sex heb gehad dan ben ik weer voor een poosje zeer gedreven in mijn leven en een lach erbij. Ook merk ik aan haar dat het haar ook goed doet.