Hoor deze dan.
Vrouw kwam een aantal weken terug, thuis met de Volkskrant magazine. Daarin stond een artikel over 1 of andere schrijver genaamd Michael die dus rond zijn 42ste geen seks behoefte meer heeft en er mee kan leven. Ik bespaar je het gesprek met m'n vrouw maar zij dacht dat het een goed idee was om dit aan mijn zus te tonen. Die concludeerde dat alcohol en waarschijnlijk drugs hem impotent hebben gemaakt en dat wij veel te jong zijn (ook veertigers) om te stoppen met seks. Zus maakte zich zorgen en nam deze week de kids over. Maar helaas hele week geen seks. Lig er niet meer wakker van en had het advies in deze post opgevolgd en kwam een kwam 2 maanden geleden een leuk alleenstaande moeder in de buurt tegen.
Eerste keer dat ik haar zag, werd ik uit het niets zenuwachtig alsof ik wist dat er iets ging gebeuren. Ik bracht mijn kid naar haar huis om te gaan spelen. Toen vroeg ze me al naar binnen maar ik zei dat ik er snel vandoor moest. Bij het ophalen vroeg ze me weer naar binnen en ik zei dat ik er weer snel vandoor moest. Ze riep toen keihard "Stel je niet zo aan en kom een kopje koffie drinken." Sfeer was gespannen. Ze had een kind van dezelfde leeftijd als die van mij maar ook een jonge tiener. Hij ging net weg om met zijn vrienden te gaan hangen. Toen ging het als snel. Het is een beetje wazig hoe het gesprek verliep (ik zweette veel) maar het kwam erop neer dat ze een beurt nodig had, pitty seks. Seks was goed, maar ze zoende niet. We hielden contact via het schoolplein (geen mobiel uitgewisseld, is veiliger) en een aantal weken later (ik haal niet altijd de kids op) was ik weer bij haar en de kids waren bij haar ex. Sfeer was relaxter en hoewel ze mijn poging tot kussen vermeed (ik vroeg niet waarom) ging het lekker. Ik was haar aan het beffen van clit tot aan haar anus. Op een gegeven moment dacht ik dat het een goed is idee was om mijn pik in haar kont te stoppen. Was ze niet van gediend, werd erg boos en ik moest gaan.
Een aantal weken later zag ik haar weer en vroeg ik haar of ik een bosje bloemen mocht langsbrengen als een soort sorry. Dat was goed en de dag erop ging ik naar haar toe. Ze had haar badjas aan en de kids waren buiten. Dus ik dacht dat wordt actie. Ze was blij met de bloemen. Maar zij straalde niet daarom, maar haar ex kwam langs en ze hoopte op seks dus ik moest snel gaan. Zij was dus nog verliefd op de ex en vandaar dat zij niet wilde zoenen. Twee dagen later kwam ik haar op de schoolplein weer tegen en vroeg ze of ik langs kon komen. Ik ging dezelfde dag nog langs en bij het openen van de deur begon ze meteen te zoenen. We hadden een goede sessie en naderhand vroeg ik waarom ze nu wel zoende. In haar ogen is haar ex nog steeds haar grote liefde en ze gaf eerlijk toe dat ze er nog steeds aan werkt om hem terug te krijgen. Kan ik begrijpen. Ik ga af en toe langs en zie het meer als therapie voor ons beiden van tijdelijke aard.