Vreemde prijzen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
350,- voor twee uur is een leuke prijs... als ik haar daarvoor helemaal voor mij alleen heb natuurlijk!
Bij een 2 uur date krijg je korting terwijl je bij een halfuur date genaaid word en 150 euro moet betalen omgerekend naar 2 uur seks 600 euro. Ik snap sommige mannen echt niet dat ze zich zo laten oplichten. Het word echt tijd om deze dames links te laten liggen zodat ze weer normale prijzen gaan vragen, deze dames worden zo letterlijk lachend rijk.
 
Bij een 2 uur date krijg je korting terwijl je bij een halfuur date genaaid word en 150 euro moet betalen omgerekend naar 2 uur seks 600 euro. Ik snap sommige mannen echt niet dat ze zich zo laten oplichten. Het word echt tijd om deze dames links te laten liggen zodat ze weer normale prijzen gaan vragen, deze dames worden zo letterlijk lachend rijk.
Er zijn meer mannen die op zoek zijn naar sex dan dames die zich aanbieden, en daarmee menen dames zich te kunnen veroorloven een hoge prijs te vragen, er is immers altijd wel een man met nood en te veel geld.
 
Ja maar het houdt geen stand. Er is altijd wel een man met te veel geld ja. Maar er zijn er veel meer die dat niet hebben en heel veel dames bieden hun diensten aan. 1 dvp zal er geluk hebben met de hoofdprijs, maar die andere dames niet.
 
Ja maar het houdt geen stand. Er is altijd wel een man met te veel geld ja. Maar er zijn er veel meer die dat niet hebben en heel veel dames bieden hun diensten aan. 1 dvp zal er geluk hebben met de hoofdprijs, maar die andere dames niet.
En dan zullen die andere vrouwen dus met hun prijs (moeten) zakken. Ultieme marktwerking!
En verder staat het een DVP, net als ieder ander op deze aardkloot, natuurlijk vrij om welke prijs dan ook te vragen, net als dat het de heren vrij staat die vrouw over te slaan als ze het gevraagde niet in overeenstemming vinden met het gebodene.

zeker, het model houdt geen stand. Ik zag net iemand 350 per uur vragen, dat is meer dan ik mijn advocaat betaal.
Prima vergelijking, maar je hebt er niets aan. Het is ook meer dan ik mijn loodgieter moest betalen, terwijl die mij letterlijk uit de shit heeft geholpen. Waarvan akte.
Als zo'n dame een bepaalde exclusiviteit (lees: niet veel klanten per week) ok vindt, dan kan dit natuurlijk prima.

Er is in deze markt natuurlijk niet echt sprake van rationele prijsvorming. Die dame 'verkoopt' niet alleen haar tijd, maar in die tijd ook haar lichaam, haar intiem. Dat heeft emotionele waarde en die verwerkt zij, naar eigen goeddunken, in haar prijs.

Zelf kan ik een bepaalde 'exclusiviteit' altijd wel waarderen in zaken of diensten die ik aanschaf, dus ook bij DVP's

Wat uiteraard niet wil zeggen dat ik graag of vaak 350 euro per uur wil betalen :p
 
@MrSmith zeker, het model houdt geen stand. Ik zag net iemand 350 per uur vragen, dat is meer dan ik mijn advocaat betaal.
Maar dat is maar weggelegd voor een aantal dames de rest kan zich dat niet veroorloven te vragen. Wat er nu gaande is is dat de dvp's besloten hebben om standaard 200 voor een uur te vragen maar hun aantal klanten zijn daardoor ook gedaald want de klanten bezoeken hun nu een stuk minder.
Het zijn nu de dvp's die nog de oude prijs hanteren (150 per uur) die de klanten voor het uitkiezen hebben vaak de oudere dvp's die profiteren van deze hele situatie.

Je kunt dus wel met de prijzen gaan stijgen als dvp maar je verliest daardoor klanten en dus ook minder inkomsten. Vele dvp's realiseren zich dat niet ze rekenen zich al rijk en denken slim te zijn om door veel te vragen en lopen zo juist veel geld mis. Even een voorbeeld twee dvp's de één is een dikke 9 en de ander een 7 qua uiterlijk en beide vragen 200 per uur welke zal volgens jou de meeste klanten hebben? De eerste natuurlijk want zij heeft haar uiterlijk mee de tweede zal nooit zoveel kunnen verdienen als de eerste maar ze is stronteigenwijs om dat toe te geven en blijft zich vastklampen aan die 200 euro per uur en loopt zo veel geld mis. Er zijn op dit moment op kinky veel van dit soort gevallen, dvp's die denken dat ze het geld waard zijn terwijl ze dat eigenlijk niet zijn ze overschatten zichzelf.
 
Laatst bewerkt:
Zelf kan ik een bepaalde 'exclusiviteit' altijd wel waarderen in zaken of diensten die ik aanschaf, dus ook bij DVP's

Wat uiteraard niet wil zeggen dat ik graag of vaak 350 euro per uur wil betalen :p
Precies dat!
Maar... als ik dan toch aan 'exclusiviteit' m'n geld wil spenderen... koop ik wel aandelen Porsche! (de anderen laten pronken... terwijl ik eraan verdien dus!)
 
Ik zie de prijzen stijgen van 100 per half uur naar 110, 120 en zelfs 150.
En sommigen proberen je ook nog binnen 15-20 minuten af te werken.

En vluggertjes van 100 euro lijkt het nieuwe normaal te worden.

Dan ga ik voor dat geld liever naar de ramen of naar een privéhuis toe. Daar spreken ze vaak ook nog eens Nederlands.
 
Ik zie de prijzen stijgen van 100 per half uur naar 110, 120 en zelfs 150.
En sommigen proberen je ook nog binnen 15-20 minuten af te werken.

En vluggertjes van 100 euro lijkt het nieuwe normaal te worden.

Dan ga ik voor dat geld liever naar de ramen of naar een privéhuis toe. Daar spreken ze vaak ook nog eens Nederlands.
Sommige wandelaars betalen 150 voor een halfuur en worden letterlijk na 10 minuten de deur uitgegooid. Pure oplichtingspraktijken zo veel mogelijk vragen en zo min mogelijk doen als dvp en op naar de volgende klant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan