Kater
Meubelstuk
Ik nam het risico voor die 50 euro
Ik stuur je wel n tikkie.....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk nam het risico voor die 50 euro
Jullie hadden dus een afspraak waar ze nu eenzijdig van terugkomt. Ik zou het niet doen.Gisteren na wat gezellig chatten via whatsapp met een dame een afspraak vastgelegd voor deze week zondag.
Alles prima, heel vriendelijk en alles in het Nederlands.
Die van vandaag was er een keer te veel aan en ik ga beginnen met een voorschot te vragen.Zou je het ok vinden om €50 over te schrijven?
Sorry voor het ongemak, dit is echt geen scam. Ik doe mijn werk graag maar niet als ik voortdurend zelf int zak word gezet haha"
maar de datum 20 januari 1970 is wel heel raar
Met of zonder aanbetaling?Kleine update.
De date gaat gewoon nog door.
Hoop ik toch :-D
Of zondag al meteen een review plaatsen lukt betwijfel ik, maar ik zal er zeker eentje schrijven.
Ik laat jullie wat weten.
Duimen maar!
Ik denk dat wij moeten wachten op een berichtMet of zonder aanbetaling?
Ah sorry, te haastig gelezen. We gaan het zien.@bonobo het is nog geen zondag he.
Wat een uiterst dom idee.Als we allemaal om beurte eens een risico nemen en onze ervaringen delen dan helpen we de gemeenschap hier ook wat. Hebben we tenminste dat er toch aan ter waarde van minstens 50 euro.
Precies. Ct200 vind het blijkbaar spannend om erachter te komen of hij opgelicht gaat worden of niet. En verliest er graag geld door en spoort zelfs anderen aan om het ook te gaan doen.5% kans dat dit geen scam is. Ben je een gokkend mens? En zo ja, wat win je dan bij deze gok? Een date die je ook kan krijgen zonder aanbetaling bij iemand anders?
Dus als een dvp een voorschot vraagt op de date doordat ze meerdere malen is opgelicht is ze meteen een oplichter ?Wat een uiterst dom idee.
Precies. Ct200 vind het blijkbaar spannend om erachter te komen of hij opgelicht gaat worden of niet. En verliest er graag geld door en spoort zelfs anderen aan om het ook te gaan doen.
Waarmee je de oplichters alleen maar gaat helpen.
Blijkbaar heb jij stront in je ogen. En logischerwijs beantwoord ik jouw domme vraag ook niet. Fijne dag hahaDus als een dvp een voorschot vraagt op de date doordat ze meerdere malen is opgelicht is ze meteen een oplichter ?
En jij vind het normaal om zo tegen een vrouw / dvp te praten ?Blijkbaar heb jij stront in je ogen. En logischerwijs beantwoord in jou domme vraag ook niet. Fijne dag haha
Waarom denk jij dat alle dames in het zwart werken ? Omdat ze contant ontvangen ?Iemand aanbetalen die zwartwerkt
Goh wat grappig..Hahaha tuurlijk en de BTW van de condooms terugvragen en als bewijs de volle bij de belastingdienst inleveren de volgende keer vraag ik bij jou een bonnetje dan trek ik de BTW ook af als zijnde zakelijke ontspanning
Ik heb het nu zo geregeld dat de klant mij vooraf moet boeken via mijn site , zonder vooraf te betalen.
De klant gaat dan akkoord met mijn algemene voorwaarden waardoor als de klant afzegt/ niet opkomt dagen of wat dan ook , ik de kosten toch kan eisen.
Alleen als de afstand meer dan 100 km is dan komt er een kleine bijdrage van km vergoeding bij en dit dient wel vooraf betaald te worden ( meestal max €20,-
Je moet het dan wil echt bewijsen dat het die persoon is anders staat jij nergensDat denk ik niet, dat weet ik zeker.
Ik heb die opgesteld samen met juristen zodat ik goed juridisch ingedekt ben.
Jammer dat wij als dvp het via deze manier moeten doen toch?
En niet afspraken kunnen maken op vertrouwen?
Dat een btw nummer verplicht is weet ik wel, maar zelf denk ik dat de meerderheid van de zelfstandige dvp's inderdaad zwart werken, maar goed we hebben allebei geen harde cijfers, een deel werkt zwart, een deel niet.Idd, dat zijn de vermoedens van mannen, maar ze hebben niet in de gaten dat het in Nederland en Belgie gewoon verplicht is om een btw nummer te hebben als sexwerker.. en dus ook gewoon belasting betalen over de inkomsten.
Tuurlijk geloof ik dat vooral de roemeense enzo het zonder btw nummer doen, maar ik denk dat de meerderheid van de dvp gewoon een btw nummer heeft en dit niet zwart doet...
Nee, en Poppert schetst het te zwart wit, maar om NA het definitief maken van een afspraak nog over een aanbetaling te beginnen is ook niet lekker, en dat door een dame waar online niks over te vinden is.Dus als een dvp een voorschot vraagt op de date doordat ze meerdere malen is opgelicht is ze meteen een oplichter ?
Vind het wel knap dat je iedereen kan traceren, respect daarvoor. Contact altijd met mijn eigen voor en achternaam, gebruik doorvoor mijn zakelijke (geen prepaid sim) toestel, met wifi van de zaak en met een recente profielfotoKlopt , daarom dient er bij het boeken ook meerdere gegevens geven te worden.. er zitten altijd wel gegevens bij die kloppen..
En die gegevens verwerkt en slaat u op conform de huidige (absurd) strenge nationale en Europese (privacy) eisen?Klopt , daarom dient er bij het boeken ook meerdere gegevens geven te worden.. er zitten altijd wel gegevens bij die kloppen..
Wat ik er meer mee duidelijk wil maken is dat wij als dvp dagelijks te maken hebben met oplichting doordat de klant niet op komt dagen of wat dan ook.Vind het wel knap dat je iedereen kan traceren, respect daarvoor. Contact altijd met mijn eigen voor en achternaam, gebruik doorvoor mijn zakelijke (geen prepaid sim) toestel, met wifi van de zaak en met een recente profielfoto
(met locatievoorziening aan gemaakt) in de app dit omdat ik kom of me altijd netjes afmeldt als er iets tussen is gekomen