Apart account aangemaakt want door dit verhaal + mijn nickname + andere berichten verraad ik mijn identiteit volledig.
Als je door dit verhaal mij alsnog herkent, hoi!
we hebben dezelfde hobby dus.
Ik ben altijd al behoorlijk introvert geweest, tegen autistisch aan (nooit naar laten kijken trouwens) en heb best wel moeite met contact maken met mensen. Op lagere school nooit echt problemen gehad, kleine klas en kleine school en iedereen kent elkaar vanaf jonge leeftijd. Middelbare school was voor mij wat moeilijker, grotere school veel meer mensen. Hier wel een paar nieuwe vrienden gemaakt, maar contact met meisjes had ik eigenlijk niet.
Hier begon natuurlijk ook de leeftijd dat je zaterdagavond op stap ging, en ik ging af en toe mee maar als ik in een grote groep mensen ben dan lukt het me eigenlijk nooit om met iemand te gaan praten, zeker niet met meisjes. Bier zuipen kan ik wel, en na een half krat kan ik ook slap ouwehoeren.
Na middelbare school ging een technische opleiding doen (0 vrouwen hier) en de maatjes waarmee ik eerder wel mee ging stappen was ik min of meer kwijt omdat ik eigenlijk weinig lol had aan de feesten en partijen. Naast school veel aan het werk. Dus ik heb mezelf hiermee in een 100% mannenwereld geplaatst, en sociaal leven volledig aan de kant geschoven.
Vanaf mijn 20ste aan het werk gegaan, 6 dagen per week en lange dagen. Wel een paar nieuwe vrienden gemaakt weer, en hiermee af en toe wel eens mee op stap in het weekend. Hier wel veel lol gehad, maar contact met de vrouwen nog steeds moeizaam. Er kwam vanaf mijn 20ste ook een nieuwe uitdaging bij om mijn zelfvertrouwen nog verder de grond in te trappen: Exceem, altijd al een beetje last van gehad, maar nu op een niveau dat ik alleen met lange broek en lange mouwen de deur uit ging, want het was echt geen gezicht en mijn hele lijf zat er onder. Dus voor iemand uit de kleren gaan was nu ook voor mij geen optie.
Pas tegen mijn 30ste kwam er voor mij een nieuw medicijn wat mij voor het grootste deel heeft verlost van mijn jeuk en narigheid en de korte broek kon weer aan. En ook de angst om uit de kleren te moeten was er niet meer. Maar nog steeds moeite met contact met mensen. Praktische zaken red ik mij prima mee, maar zodra het persoonlijk wordt sla ik volledig dicht. Dus 30 en een behoorlijke achterstand op relatiegebied, maar door altijd druk te zijn geweest heb ik het nooit heel erg gevonden om alleen te zijn.
Toch kreeg ik steeds meer de behoefte aan wat lichamelijk contact en na lang twijfelen ben ik naar een erotische massage salon gegaan. Dit leek mij het best om mee te beginnen, je gaat gewoon liggen en laat het gewoon over je heen komen. Ik vond dit heerlijk om mee te maken en heb dit 3 keer gedaan voordat ik de volgende stap ging maken.
Eerste keer naar een privehuis, na heel lang twijfelen bellen voor een afspraak, met de telefoon in mijn heftig trillende en zwetende hand, want ik was vreselijk zenuwachtig. "Met welke dame wil je afspreken?" wordt er gevraagd. Ik had wel op de site gekeken, maar geen keuze kunnen maken. Maar de gastvrouw gaf aan dat er genoeg dames aanwezig waren op geplande tijdstip, en kon daar wel een keuze maken.
Ik word binnengelaten door de enthousiaste gastvrouw en geeft aan dat ze de dames er bij zal halen.
Ik sta in de bar ruimte te trillen als een gek, en vervolgens komen er een stuk of 8 dames in een halve cirkel om mij heen staan. Ik word hier nog veel nerveuzer van, en een aantal van de dames beginnen te giechelen en ik besef dat ik snel moet kiezen om uit dit ongemakkelijke moment te ontsnappen. Ik kies daarom voor de dame die rustig was gaan zitten, en niet een van de giechelende dames waar ik zo nerveus van werd.
Ook op de kamer nam de dame rustig de tijd, maar nog steeds ging het bij mij wat ongemakkelijk. Maar mijn eerste echte wandeling was een feit, en een nieuwe hobby was geboren.
Dit prive huis een aantal keren bezocht, en op een gegeven moment de website kinky ontdekt en sindsdien wandel ik regelmatig.
Het is voor mij niet meer ongemakkelijk om een afspraak te maken met een dame, loop gewoon naar binnen en geniet van het samenzijn met de dames.
Er is één dame die ik regelmatig bezoek, hiermee kan ik ook lekker knuffelen en praten. Ik heb door deze dame meer zelfvertrouwen gekregen in het samenzijn met een vrouw en ben haar daar erg dankbaar voor.
Sinds kort aan de gang met tinder, maar dat wil nog steeds voor geen meter. Ik zit uren te broeden op een goeie opmerking of vraag, en krijg dan of geen antwoord of een flut antwoord.
Ik heb normaal nooit zoveel tekst, maar vond het wel fijn om dit ergens kwijt te kunnen.