Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenCup H !! https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/haarlem/577310-vanya35 + ( genoeg ervaring ) en grote natuurlijke borsten.
Dank je @GijsOne
Het gekke is dat ze op de webpagina van het huis zelf met een grotere maat adverteert:
Heb je tips?Type petite, cupje A of B, bruin tintje is meegenomen maar hoeft niet. Geen tatoeages en alles puur natuur.
Belangrijk is een mooi gezichtje maar dat weet je vaak niet, toch probeer ik het zo goed mogelijk in te schatten achter de blurred foto's.
GFE is noodzakelijk, dus zachte (knuffel)seks en tongzoenen zijn heel belangrijk.
Vermits ik nooit voor minder dan en uur ga heeft de dame liefst een aangename babbel in huis en ze spreekt Nederlands (het is zo al moeilijk genoeg).
De tekst in haar advertentie moet mij ook echt aanspreken, zowel wat betreft taalgebruik als inhoudelijk.
En voor degenen die eraan twijfelen ... ja, ze bestaan.
Als haar afkomst uit de advertentie is af te leiden, dan is dat makkelijk, maar hoe kom je het (vooraf) aan de weet als het nergens vermeld staat?Ik heb een checklist op basis waarvan dames afvallen.
- Hoe dan ook niet Roemeens
Dus zeg maar types als 'Hotter than my daughter'?Milfs. Liefst types die denken dat ze klassevol zijn terwijl ze zich eigenlijk redelijk trashy kleden
Ja!Dus zeg maar types als 'Hotter than my daughter'?
Dan blijven alleen de Thaise ladyboys over?Geen zuid Amerikaanse olifanten, geen Roemeense dieven, geen Chinezen, geen Afrikaanse buffels. Geen Nederlandse golddiggers, geen Duitse.
Ik ga nooit vreemd zeg ik altijd heel oprecht!Geen zuid Amerikaanse olifanten, geen Roemeense dieven, geen Chinezen, geen Afrikaanse buffels. Geen Nederlandse golddiggers, geen Duitse.