Mijn voorkeur gaat naar Milf/Gilf en er mag pak aan zijn.
Pak aan zijn???
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMijn voorkeur gaat naar Milf/Gilf en er mag pak aan zijn.
Dat ze goed voorzien mag zijn van poten en oren gelijk ze bij ons zeggenPak aan zijn???
Dat ze goed voorzien mag zijn van poten en oren gelijk ze bij ons zeggen
Misschien is dit ook nog niet helemaal duidelijk ... er mag wat (extra) vlees aanzitten.
Of der is veel volk in de staosje (veel volk in het station)Misschien is dit ook nog niet helemaal duidelijk ... er mag wat (extra) vlees aanzitten.
Voila da vind ik ook.Ik ga nooit vreemd zeg ik altijd heel oprecht!
Ben enkel geïnteresseerd in vlaamse dvp, zeker weten
Ik wil kunnen communiceren tijdens een date over de meest uiteen lopende onderwerpen (ook al is engels, frans, spaans en duits geen enkel probleem voor mij voor zakelijke gesprekken).
Nee hoor, vlaamse meisjes, poolse, Oekraïne, ... zolang ze maar lief en oprecht zijn.Dan blijven alleen de Thaise ladyboys over?
Vlaamse mag niet, Belgische hedie heb ik ook super graag. ik ga vrijdag eenNee hoor, vlaamse meisjes, poolse, Oekraïne, ... zolang ze maar lief en oprecht zijn.
Of der is veel volk in de staosje (veel volk in het station)
Dit zeggen we als we bedoelen dat een dame grote borsten heeft.
Alsook ze is welbesteld
"een flinke bos hout voor de deur"
Is dat niet meer als ze een nogal behaard kutje hebben?
Dan heeft ze een eksternest.Is dat niet meer als ze een nogal behaard kutje hebben?
Wat betekent dit?Mijn voorkeur gaat naar Milf/Gilf en er mag pak aan zijn.
Wat betekent dit?
Kunnen we het bij begrijpelijk Nederlands houden aub?
In Zuidduitsland en Oostenrijk zeggen ze de dame "hat viel Holz vor der Hutten".Bij ons zeggen ze als een dame grote borsten heeft: "een flinke bos hout voor de deur" of "die heeft grote kumkes op de kaast"
vaak zijn ze te herkennen aan de omschrijving Oost Europees.Als haar afkomst uit de advertentie is af te leiden, dan is dat makkelijk, maar hoe kom je het (vooraf) aan de weet als het nergens vermeld staat?
Vraag je er dan specifiek naar of heb je zaken waaraan je ze herkent?
Het is de 'sexuele energie' die de doorslag geeft! Altijd opnieuw!Ik kan er geen afkomst aan verbinden. Ik heb top dates gehad met verschillende achtergronden, nationaliteiten en etnische achtergronden.