Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMoeten wij nu allemaal onze buurvrouwen tippen? ??Ik val op het type plain jane/girl next door met mooie lingerie/kleding en dan bij voorkeur nog wat verlegen of juist ondeugend uit de ogen kijken. Dan kun je mij opvegen ? Een prachtig uiterlijk is niet belangrijk. Een wat stevigere dame of met zwangerschapsstrepen kan ik enorm van genieten ?
Dus wie heeft nog een gouden tip voor mij?
Als ze ergens als DVP werkt dan graag ?Moeten wij nu allemaal onze buurvrouwen tippen? ??
Ik ga doorgangs voor vrouwen tussen 30 -45 jaar met een klein beetje pak aan Max 1.80 groot en Max 80 kilo met geen hangborsten eender cup CVoor mij curvy soms mollig maar zeker boven de 40 jaar.
Heb je voorbeelden met links? Ben ik wel benieuwd naar.Heel basic eigenlijk maar vooral op de echt hoerige types die je normaal niet zomaar mee naar een restaurant zou durven te nemen. Maar ook latinas met grote borsten (al dan niet fake) en dito billen. En het zijn fases, de laatste tijd zoek ik vooral donkere dames
Hoe hoeriger hoe beter? Qua looks of gedrag?Ik hou van hoerig en broodmager. Maar gelukkig vind ik "normale" types ook lekker, anders zou ik het mezelf knap lastig maken.
Broodmager is goed. 'Gewoon' dun/slank nog liever. Maar mager is zeker geen bezwaar. Alleen het hoerige is niet mijn ding. Vind het dan ook jammer dat dit vaak wel een combi is op bijv Kinky.Ik hou van hoerig en broodmager. Maar gelukkig vind ik "normale" types ook lekker, anders zou ik het mezelf knap lastig maken.
Het was een hele zoektocht om haar te vinden maar ik heb haar uiteindelijk toch gevonden!!! ???????????
Vertel ons meer...Het was een hele zoektocht om haar te vinden maar ik heb haar uiteindelijk toch gevonden!!! ???????????