V
Voormalig lid 1400
Guest
Dank cumcum, maar ik vind haar echt een beetje te lelijk
Via een wandelaar weet ik dat dit een Marokkaanse is..ik heb dus geen ervaring met haar ..
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDank cumcum, maar ik vind haar echt een beetje te lelijk
Via een wandelaar weet ik dat dit een Marokkaanse is..ik heb dus geen ervaring met haar ..
Mijn fantasie is om nog eens een echte lilliputter dame te neuken...geen dikke.Ik ga meestal voor toch ietwat meer slanke dames of zelfs skinny maar verandering van spijs doet eten dus soms ietsje voller durf ik ook wel op de keuze van het moment weleens bij te gaan, ik zie wel graag blond haar maar het maakt eigenlijk niet zoveel uit, andere haarkleur heeft ook zijn charme.
Wat wel vrij belangrijk is of het gezichtje knap of sympathiek is doet me wel over de schreef krijgen.
Oost Europees is meestal mijn voorkeur met dikwijls een witter velletje maar eens een Afrikaanse dame behoort ook tot de mogelijkheden.
Onverzorgde of echt zeer zware dames is helemaal mijn ding niet net als siliconen en on naturelle dames.
Maar als je het puur over de daad zelf bekijkt heb ik meestal toch betere geslachtsgemeenschap met toch kleinere dames maar dat kan zeker aan mijzelf liggen omdat ikzelf niet veel meer dan 1 m 70 ben.
Eerst samen naar de Mac. gaan en als de friet op is...de buil over haar hoofd trekken??Dank cumcum, maar ik vind haar echt een beetje te lelijk
Ze was echt niet slecht hoor...lekker figuurtje mooi kutje..lange lipjes..met een mooi koffieboontje ertussen...alleen pijpen was 10 keer niks.
Helemaal mee eens. Ook ik heb de beste ervaringen met dames, die qua uiterlijk niet direct mijn eerste keus zouden zijn. Maar de sexdrive die ze hadden, holy moly...? ! De super knappe dames zijn te vaak met zichzelf bezig.Wel grappig om te zien dat de meeste hier toch eerst beginnen over het uiterlijk, ik ben daarin geen uitzondering maar ik denk toch dat ik de beste date's had met dames waar ik in eerste instantie niet op zou zijn gevallen maar door de enorme inzet van de desbetreffende dame waren het date's die bij mij zijn meer zijn blijven hangen.
De knapste dame die ik ooit bezocht heb was Frederique bij salon261, ik was zo zenuwachtig dat ik niet wist waar ik moest kijken.
super knappe dames zijn te vaak met zichzelf bezig.
Ik zou ook wel een ebony vrouw willen neuken, nog nooit gedaan
Wel ff wat pillen erin gooien..Denk toch dat ik een oost Europese naar een andere planeet ga neuken
Oooh die. Nee 'n andere.Was dat die uit Den Bosch
Die is lekkerrIk heb deze dame pasgeleden flink laten schreeuwen
Prive ontvangst met de geilste vrouwen in Eindhoven | Kinky.nl
Ben jij opzoek naar sexy dames in Eindhoven die aan prive ontvangst of thuisontvangst doen? Bekijk dan de lekkerste vrouwen die jou graag willen verwennen!www.kinky.nl
Dat had je toen wel ff kunnen melden...had ik ook ff de pony laten grazen ?
Heb ik ook, zoek vooral een dame waar ik een klik mee voel, maar heel mooi helpt wel. Ik hou niet van heeeel oud, maar ook niet van heel jong, als in 18, 19.Wel grappig om te zien dat de meeste hier toch eerst beginnen over het uiterlijk, ik ben daarin geen uitzondering maar ik denk toch dat ik de beste date's had met dames waar ik in eerste instantie niet op zou zijn gevallen maar door de enorme inzet van de desbetreffende dame waren het date's die bij mij zijn meer zijn blijven hangen.
De knapste dame die ik ooit bezocht heb was Frederique bij salon261, ik was zo zenuwachtig dat ik niet wist waar ik moest kijken.