Maar... zo kan je er dan ook helemaal niet bij!100 punten
Dus... zij pijpt je. Jij wordt maar geiler en geiler... maar die voetjes blijven buiten bereik! Haha!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMaar... zo kan je er dan ook helemaal niet bij!100 punten
Waar doe je dit? ;-)Ik ben er gek op om de mooiste Roemeens poppetjes te laten pijpen met hun zweetvoetjes in de lucht.
Waarom niet?Waar doe je dit? ;-)
Waarom zelf trekken? Laat haar toch lekker met je pik en ballen spelen?Voeten moeten wel schoon zijn om ze lekker te kunnen afsabbelen zeg maar. Je kunt haar gewoon voor je laten liggen rand van het bed, jij staat voor haar zij benen wijd je hebt uitzicht op een lekker poesje, tenen likken in je mond nemen en kijken naar het verdere uitzicht. Vind het dan wel heel lekker om te trekken met tenen in mond en een voet tegen je wang aan. Dan spuit ik gewillig..
Klopt!Zo doe ik het ook meestal, voet of voeten tegen mijn gezicht en neuken. De dame moet wel lenig genoeg zijn, anders lukt dat niet.
Precies en dan het liefst die voetjes in nylons.Persoonlijk vind ik deze erg lekker!
Bekijk bijlage 259801
Terwijl je diep in haar bent... lik je haar tenen...
Neen hoor! Heb niet die ervaring!Mijn ervaring is dat NLse vrouwen het raar vinden als je met hun voetjes geilt.
In de VS & Canada krijg je ze gewoon aangeboden.
Wat voor een positie heb je dan in gedachten? Als je die van post #154 aanneemt is het toch prima te doen?Zo doe ik het ook meestal, voet of voeten tegen mijn gezicht en neuken. De dame moet wel lenig genoeg zijn, anders lukt dat niet.
Precies! Die positie dus!Wat voor een positie heb je dan in gedachten? Als je die van post #154 aanneemt is het toch prima te doen?
Ook voor haar trouwens!Niet alleen comfortabeler; het uitzicht is ook beter...
Ik ook. En dan nog liefst met nylonvoeten.Voeten moeten wel schoon zijn om ze lekker te kunnen afsabbelen zeg maar. Je kunt haar gewoon voor je laten liggen rand van het bed, jij staat voor haar zij benen wijd je hebt uitzicht op een lekker poesje, tenen likken in je mond nemen en kijken naar het verdere uitzicht. Vind het dan wel heel lekker om te trekken met tenen in mond en een voet tegen je wang aan. Dan spuit ik gewillig..
Nylon voeten... nog niet gedaan.Ik ook. En dan nog liefst met nylonvoeten.