Voeten fetish

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voeten moeten wel schoon zijn om ze lekker te kunnen afsabbelen zeg maar. Je kunt haar gewoon voor je laten liggen rand van het bed, jij staat voor haar zij benen wijd je hebt uitzicht op een lekker poesje, tenen likken in je mond nemen en kijken naar het verdere uitzicht. Vind het dan wel heel lekker om te trekken met tenen in mond en een voet tegen je wang aan. Dan spuit ik gewillig..

Voeten moeten wel schoon zijn om ze lekker te kunnen afsabbelen zeg maar. Je kunt haar gewoon voor je laten liggen rand van het bed, jij staat voor haar zij benen wijd je hebt uitzicht op een lekker poesje, tenen likken in je mond nemen en kijken naar het verdere uitzicht. Vind het dan wel heel lekker om te trekken met tenen in mond en een voet tegen je wang aan. Dan spuit ik gewillig..
Waarom zelf trekken? Laat haar toch lekker met je pik en ballen spelen?
Of... beter nog... neuk haar met haar voet tegen je gezicht aan! En dan... zo spuiten... terwijl je diep in haar bent! Lekker man!

Zo doe ik het ook meestal, voet of voeten tegen mijn gezicht en neuken. De dame moet wel lenig genoeg zijn, anders lukt dat niet.
Klopt!
Maar... als het niet lukt met twee voeten tegelijk... (je weet eerst benen in de nek en dan haar voeten naar je gezicht brengen)... dan lukt het meestal wél met één voet hoor!

Mijn ervaring is dat NLse vrouwen het raar vinden als je met hun voetjes geilt.
In de VS & Canada krijg je ze gewoon aangeboden.
Neen hoor! Heb niet die ervaring!
Ok... je moet een beetje zoeken. En... als vrouwen het niet willen... is het meestal omdat 'dat kietelt'!

Maar... heb al erg leuke ervaringen gehad met West-Europese... Oost-Europese... en Latina meiden! Prima toch?

Zelfs één enkele keer meegemaakt...
We waren weer stevig bezig... ik begin haar tenen te likken. En dan... steek ik haar hele voetje in m'n mond en begin haar stevig te neuken.

Ik word steeds geiler en geiler... word ook behoorlijk luidruchtig -voor zover dat gaat natuurlijk met een voet in je mond- en climax! En... merk dat zij dus ook gelijktijdig klaarkomt!

Nog nooit meegemaakt bij betaalsex!
Een onvergetelijke ervaring!

Ik ook. En dan nog liefst met nylonvoeten.

Terug
Bovenaan Onderaan