Al veel afgesproken met victoria is een echte topper daar een heel kleintje van gestalte maar zo lekker in bed heb gezien dat ze terug is https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels-airco-op-kamers.html
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNiet in het standaardpakket, maar mits bijbetaling misschien wel.Weet iemand soms als ze aan pijpen tot het eind doet ?
Ja voluit bij mij geen probleem. Ze herhaalde meermaals. You so handsome...?Is ze al wat beter geworden in het tongzoenen?
Ik overweeg zelfs 2 uurtjes. Ze is echt een toppertje!Ga eens voor 1,5h met massage…top!
Zit nu in Gent, bij Relaxdrea
Denk dat je zo goed als overal meer verdient dan ginderZou ze daar meer verdienen?
Iemand een site daarvan ?Relaxdreams is precies een bijhuis van Emmanuela's, 2 bekende gezichten....
Iemand een site daarvan ?
Vind nergens wat van trg
Als ze in waasmunster geen volk meer hebben vraagt hij gewoon 20 euro meer kan hij de dames ook meer betalen. Dus het is gewoon in ons nadeel hoor.10 euro meer. Ik hoop dat er nog volgen, is maar de helft zo ver rijden voor mij.