Zal wel snel duidelijk worden ?Geen idee of het dezelfde uitbater is hoor. Wat ik gehoord heb: de bazin van Relaxdreams is een ex-werkneemster van Angels
dees week eens langs gaan bij Victoria ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZal wel snel duidelijk worden ?Geen idee of het dezelfde uitbater is hoor. Wat ik gehoord heb: de bazin van Relaxdreams is een ex-werkneemster van Angels
Nie samenwerken maar wel dezelfde tekst kopiëren ?De uitbater van Emmanuela zei me dat ze niet samenwerken.
Voor mij is Waasmunster iets handiger (en een discrete parking).
Neen, doet ze niet!Weet iemand soms als ze aan pijpen tot het eind doet ?
Flink overroepenPrijs-kwaliteit inderdaad zeer goed.
Alleen jammer van haar gebrekkig Engels en het tongzoenen mag ook wat intenser (maar misschien ligt dat aan het feit dat ik meestal maar voor een half uurtje ga, ze minder verdient en dus maar minder haar best doet).
Is daar in Gent ook mogelijkheid tot douchen?
Bedoel je dan Victoria of de plaats zelf?Flink overroepen
Ja voor 100 euro voor 1 uur ga je niet beter vinden.Bedoel je dan Victoria of de plaats zelf?
Dan is de kans groot dat het Daniela is want die is voor zichzelf begonnen.Geen idee of het dezelfde uitbater is hoor. Wat ik gehoord heb: de bazin van Relaxdreams is een ex-werkneemster van Angels
Victoria…. Lief meiske maar geen woord engels….maar zo zijn er genoeg op dat level.Bedoel je dan Victoria of de plaats zelf?
Zou wel kunnen dat ze nu geblondeerd is. Ze doet het allesinds zelf niet meer en ze is nu getrouwd zeg zeDan is het waarschijnlijk Daniela want die is voor zichzelf begonnen.
Nee dat is ze niet. Want toen het huis nog in centrum Gent was, werkte deze dame er nog. Deze foto is trouwens ook getrokken op de vorige locatieDan is het waarschijnlijk Daniela want die is voor zichzelf begonnen.
Diene zegt altijd dat ze terugkomen, alleen niet wanneerWanneer zou Victoria opnieuw beginnen maand of 2 geleden gebeld met den patron en die ze me dat ze terug ging komen februari maar nog steeds geen spoor te zien van victoria, man wat heb ik een zin in da meiske
Er zijn nog dames die zogezegd zouden terugkomen maar tot op vandaag nog niet gezien. Tamira, Anna,....Denk niet dat ze ooit nog terug komt. Misschien eens op te werken maar de kans is zeer klein.
Zullen elders meer verdienen zeker.Er zijn nog dames die zogezegd zouden terugkomen maar tot op vandaag nog niet gezien. Tamira, Anna,....
Zijde gij dan zo nen adonis?Op een bepaald moment als je verstandig bent is het ook eens genoeg geweest zeker! Stel je voor dat je als man iedere dag 10 vouwen moet afwerken dag in dag uit... en de lelijke ook meegenomen!