- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Blond
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- 60
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag werkte ik maar een halve dag en blijkbaar was ik Victoria's eerste klant om 12:30.
De gastvrouw Lara herkende mij nog en zei dat het lang geleden was dat ik nog langs ben gekomen. Dat was inderdaad ook zo maar had niet verwacht dat ze me herkende met het aantal klanten die er komen.
Ik schat Victoria wel ouder dan 40 i.p.v. 29 dat wordt vermeld op de website. Maar ze ziet er wel heel goed uit, heeft het lichaam van een 20-er alleszins
Begon mij eerst zachtjes te pijpen, dit was zeker goed. Dan langzaam tempo optrekken en dan begon ze heel gewillig mn ballen te likken. Ik kwam bijna zot.
Ze kwam op me zitten en over mn lul schuren terwijl we aan het tongen waren. Even zo door gedaan en dan condoom erop. Ik neukte haar reverse cowgirl en stond zo heet dat het niet lang duurde vooraleer ik het condoom vol spoot.
Na het opkuisen keek ik op mn horloge en had nog 5 minuten tijd maar stond al recht om mn kleren aan te trekken.
Ze vroeg of ik geen massage wou, daar ben ik op ingegaan.
Dus 30 minuten zijn hier ook 30 minuten.
Conclusie: Is een enorm lieve dame en zorgt ervoor dat je tevreden naar buiten gaat.
Vind wel dat ze niet kan tippen aan Ivonne en Andreea.
Ze zit wel in mijn top 3 ooit in dit huis:
1. Ivonne
2. Andreea
3. Victoria
De gastvrouw Lara herkende mij nog en zei dat het lang geleden was dat ik nog langs ben gekomen. Dat was inderdaad ook zo maar had niet verwacht dat ze me herkende met het aantal klanten die er komen.
Ik schat Victoria wel ouder dan 40 i.p.v. 29 dat wordt vermeld op de website. Maar ze ziet er wel heel goed uit, heeft het lichaam van een 20-er alleszins
Begon mij eerst zachtjes te pijpen, dit was zeker goed. Dan langzaam tempo optrekken en dan begon ze heel gewillig mn ballen te likken. Ik kwam bijna zot.
Ze kwam op me zitten en over mn lul schuren terwijl we aan het tongen waren. Even zo door gedaan en dan condoom erop. Ik neukte haar reverse cowgirl en stond zo heet dat het niet lang duurde vooraleer ik het condoom vol spoot.
Na het opkuisen keek ik op mn horloge en had nog 5 minuten tijd maar stond al recht om mn kleren aan te trekken.
Ze vroeg of ik geen massage wou, daar ben ik op ingegaan.
Dus 30 minuten zijn hier ook 30 minuten.
Conclusie: Is een enorm lieve dame en zorgt ervoor dat je tevreden naar buiten gaat.
Vind wel dat ze niet kan tippen aan Ivonne en Andreea.
Ze zit wel in mijn top 3 ooit in dit huis:
1. Ivonne
2. Andreea
3. Victoria