Recensie Chantal, La Cloche, Utrecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aan de ene kant is de "intel" info van Johnny Walk wel handig.
Aan de andere kant is zijn info nogal eens discutabel:

Ik schrijf toch dat ze tot najaar er niet is, dat lees ik ook bij hun op weekagenda vh site, twitter, advertorial en haar recensietopic op ander forum. Daarnaast was haar eigen pagina op hun eigen site vrijdag al verdwenen. Klopt toch als een bus?
Het is toch niet zo moeilijk, als iemand iedere keer zelf aangeeft nog niet te kunnen werken en zij steun krijgt van haar werkadres dit voor iedereen voldoende moet zijn. Deze lieve dame zal het er zelf al moeilijk mee hebben dat ze niet kan werken!

Is er al iemand bij Cantal geweest? Ze staat sinds vorige week weer op de website, maar een afspraak maken is niet mogelijk. Vraag me af hoe dat praktisch werkt, omdat ze denk ik vrij populair is. Moet je ala Youp vroeg uit de veren en met een slaapzak voor de deur gaan liggen om de eerste te zijn?

Zag op hun eigen forum dat een wandelaar er heen was geweest en er daar achter kwam dat ze toch helemaal volgeboekt was die dag. Die reactie is vervolgens weer verwijderd.

Jammer, het lijkt erop dat ze geen allochtonen binnenlaat, daarom kan je ook geen afspraak maken. Ik ben zelf half Indisch en getint en werd met een smoes weggestuurd. Ik ging wat aan de overkant eten en het viel me op dat er heel veel allochtonen weer na een paar minuten naar buiten gingen, dit was bij de "Hollandse" bezoekers niet het geval... kom het steeds vaker tegen, jammer.... Heb de gekste smoesjes gehoord, waaronder " buikpijn, moest naar huis ivm familie omstandigheid, misselijk... "

Laatst bewerkt:
Jammer, het lijkt erop dat ze geen allochtonen binnenlaat, daarom kan je ook geen afspraak maken. Ik ben zelf half Indisch en getint en werd met een smoes weggestuurd. Ik ging wat aan de overkant eten en het viel me op dat er heel veel allochtonen weer na een paar minuten naar buiten gingen, dit was bij de "Hollandse" bezoekers niet het geval... kom het steeds vaker tegen, jammer.... Heb de gekste smoesjes gehoord, waaronder " buikpijn, moest naar huis ivm familie omstandigheid, misselijk... "

Hier was ooit een kilometerslang topic over.

Zoals wij klanten voorkeuren hebben wie we bezoeken is het ook goed dat dames zelf mogen bepalen met wie ze wel of geen sex willen hebben. Gedwongenheid mag niet en is niet goed, en je hebt er als klant niets aan, als ze je niet wil zal de sex ook matig zijn omdat ze er dan geen zin in heeft. Ps dames kunnen ook op leeftijd, uiterlijk, hygiene of bv geen klik met bepaalde klanten, klanten weigeren. Allemaal niets nieuws onder de zon.

Maar op haar profiel staat toch ook: 'Chantal gaat alleen met Nederlandse mannen naar de kamer'? Niet zo netjes dat ze een smoes gebruiken (wees dan gewoon eerlijk), maar je had het wel kunnen weten.

Ah, dat had ik niet gezien, die melding dat ze alleen met Nederlandse mannen naar de kamer gaat. Semantisch echter open voor discussie; immers veel ( waaronder ik ) zijn Nederlander, immers hier geboren. Dan kan ze beter de tekst aanpassen naar "Blond haar en blauwe ogen " toch?

Zoals wij klanten voorkeuren hebben wie we bezoeken is het ook goed dat dames zelf mogen bepalen met wie ze wel of geen sex willen hebben. Gedwongenheid mag niet en is niet goed, en je hebt er als klant niets aan, als ze je niet wil zal de sex ook matig zijn omdat ze er dan geen zin in heeft. Ps dames kunnen ook op leeftijd, uiterlijk, hygiene of bv geen klik met bepaalde klanten, klanten weigeren. Allemaal niets nieuws onder de zon.
Gedeeltelijk met je eens. Ik denk niet dat je de diensten die DVP's aanbieden gelijk moet stellen aan "sex" tussen geliefden, naar mijn mening zijn DVP's heel goed in staat om eventuele intieme gevoelens uit te schakelen, uitzonderingen daar gelaten. Sterker nog, ik wandel al 30 jaren en heb heel vaak dit van de dames zelf gehoord als zijnde dé eigenschap om dit werk te kunnen doen... Bewonderingswaardig dat zij wel aangeeft alleen met NL mannen te gaan, als je echter aan de andere kant staat en het gebeurt een paar keer dan steekt dat wel kan ik je zeggen
..

Heb de gekste smoesjes gehoord, waaronder " buikpijn, moest naar huis ivm familie omstandigheid, misselijk... "
Met die smoesjes moeten huizen echt kappen. Als je een klant met een smoes wegstuurt denkt zo'n klant dat 'ie nog gewoon welkom is en staat 'ie een week later weer voor je neus voor dezelfde dame, zonde van iedereens tijd.

Eens,nu is Chantal vaak niet beschikbaar v afspraken wat dan ook op de website staat ivm pijn die zij kan hebben, om die reden stopte ze gisteren ook, en bij profiel op de website staat dacht ik ook, alleen Ned mannen

Terug
Bovenaan Onderaan