Onlangs heb ik ook een date gehad met deze bloedmooie dame, Victoria.
Eerlijk is eerlijk...Lang heb ik getwijfeld over of ik haar wel wilde bezoeken.
Qua uiterlijk niet 100% mijn voorkeur, absoluut aantrekkelijk maar ik heb gewoon niets met grote borsten. Ook dacht ik persoonlijk te zien dat ze eerder een beetje gezet is, dan slank. Er kwamen echter vele positieve reviews en ook via DM werd mij duidelijk gemaakt dat dit écht wel een dame is die ik zou "moeten" bezoeken. Alles bij elkaar opgeteld heb ik besloten om haar op te zoeken. FOMO? Maybe!
Maar damn, wat ben ik blij dat ik ben gegaan!
Zout hoort bij een mierzoete taart, zonder zout geen lekkere snoeperijen.
Maar ik gooi er toch graag nog even een zoete laag overheen
Het maken van de afspraak ging prima, locatie was goed te vinden en parkeren is ook prima te doen.
Het appartement zag er netjes uit, vol met emmers enkele enorme boeketten. "Dat moet toch goed zitten" dacht ik nog.
Absoluut de dame van de foto's, je mist misschien een extra laag make-up om 100% gelijkenis te zien, maar gelukkig zat dat er niet op.
Wat ook niet kan missen zijn haar opgespoten lippen, écht zo jammer dat.
Ik kreeg een schone handdoek, alles werd uitgelegd en de douche werd voor mij voorverwarmd. Service!
Na het douchen kwam zij te voorschijn in een mooi lingerie setje en mijn hemel wat heeft ze een mooi lichaam zeg, poh!
(Gelukkig) Wat slanker dan op de foto's en juist he-le-maal mijn "ding".
Een geweldig lichaam, mooie haren, top verzorgd, lekker ruikend en een heerlijk kontje.
Later tijdens ons samenzijn ging haar bh uit en ik werd daar verrast door een stel mooie borsten...ik vond ze niet TE groot, bij haar lichaam stonden ze uitstekend
Het zou inderdaad kunnen dat ze enkele jaartjes ouder is dan de geadverteerde 24 lentes, maar jemig...wat zal het zijn? 26? 27?
Onbelangrijk voor mij, in die range zie je amper verschil. Jonger is ze zeker niet, dat zou je (ik) dan weer wél zien.
Maar kwam ik voor? Spetterende sex! En die heb ik wel gehad hoor, ik kan niet anders zeggen.
Zoenen doet ze graag, heel even voorzichtig maar erna ging ze er vol voor. Alleen...is dat dan lekker tongen? Tongen is voor mij geen must overigens. Gebeurt het...prima, zo niet...dan niet. Ik ontvang liever honderden kusjes overal.
"De wasmachine" kon ik niet echt ontdekken, ik vond het meer tongen met de deur open.
Vervelend: Haar hoest! Ik dacht dat het een rokershoestje was, maar ze rook er niet naar. Haar kamer ook niet en dus vond ik dat maar vreemd...
Ik dacht nog even: als je zo enorm hoest (bij vlagen), dan zou je eigenlijk niet moeten ontvangen. Maar goed, ik was er al en we waren lekker bezig, dus tsja...
Later las ik hier pas waar dit mee te maken had/heeft, kwalijk!
Gelukkig heb ik er (nog) geen last van gekregen.
Pijpen doet ze in mijn beleving enorm goed. Nat, zacht, opbouwend naar hard...I like it!
Die volle lippen komen dan goed van pas! En bij mij was het deepthroat all the way. Neus meermaals tegen mijn buik aan, zelfs tranen uit haar ogen af en toe. En wat mij nog blijer maakte: geheel uit haar zelf gaf ze mij echt een lekkere, lange pijpbeurt, ik hou d'r van.
Aangezien ik niet houd van CIM of COB (en daar ook niet voor had betaald), wilde ik natuurlijk wel ook nog sex met haar hebben.
Zeker toen ze vroeg: "Are you ready?" Dat voelde ze goed aan dus.
Ook de sex was heerlijk, als een koala beertje om mij geklemd mocht ik los gaan.
Later de nagels in mijn rug (op mijn verzoek harder) ben ik tot een hoogte punt gekomen. Man...dit smaakt naar meer! Alleen, de tijd was om.
Nog even wat aangerommeld, gekletst, gedouched en 75 minuten later stond ik weer buiten.
Herhalingsgevaar?
JA!