Recensie Victoria, Amsterdam 4,47 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
I somehow agree with above reviews. My expectations were set to high but in fact it was below normal date for the price paid (for sure you can get better sex for this price category) she looks indeed around 30s years old. Her lips are not natural and during the kissing you will easily feel that. She has indeed beautiful boobs, and overall good body shape. Downside of her body is her ass. Almost no ass or very small.

After kissing for sometime she did blowjob petty ok. Can't be qualified as deepthroat. There is so much exaggeration on her reviews.

During sex I was allowed to do different positions and she moans somehow good. Was she faking it? Yes.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mooi meisje, op een mooie locatie in het zuidoosten.
Ze lijkt het druk te hebben met afspraken, maar ze is ook erg precies met mij, dus ik klaag niet.
Geweldig lichaam, mooie kont en zachte sappige tieten. Ze doet wat er is afgesproken en geeft je de volledige betaalde tijd. Ze vertelde me dat ze geen deepthroat zou doen, oké, dus ik heb er niet meer voor betaald, maar uiteindelijk probeerde ze deepthroat behoorlijk goed.
Het was goed, maar niet geweldig. Het probleem voor mij was de "klik". Ik denk dat ik me meer op mijn gemak voel bij Zuid-Amerikanen, voor mij is het moeilijk om contact te maken met Oost-Europese meisjes. Bijvoorbeeld: ze knielde op het bed voor wat voorspel en kussen, maar op deze manier hielden haar knieën afstand tussen onze lichamen en moest ik naar voren leunen om te kussen.
Ik geef de voorkeur aan meisjes die op je springen en je neuken met hun hele lichaam, waardoor je elk stukje van hun huid voelt.

maar als je van hete meisjes en eerlijke service houdt, is ze absoluut geweldig.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7440929-victoria
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs heb ik ook een date gehad met deze bloedmooie dame, Victoria.
Eerlijk is eerlijk...Lang heb ik getwijfeld over of ik haar wel wilde bezoeken.
Qua uiterlijk niet 100% mijn voorkeur, absoluut aantrekkelijk maar ik heb gewoon niets met grote borsten. Ook dacht ik persoonlijk te zien dat ze eerder een beetje gezet is, dan slank. Er kwamen echter vele positieve reviews en ook via DM werd mij duidelijk gemaakt dat dit écht wel een dame is die ik zou "moeten" bezoeken. Alles bij elkaar opgeteld heb ik besloten om haar op te zoeken. FOMO? Maybe!
Maar damn, wat ben ik blij dat ik ben gegaan!

Zout hoort bij een mierzoete taart, zonder zout geen lekkere snoeperijen.
Maar ik gooi er toch graag nog even een zoete laag overheen 😉

Het maken van de afspraak ging prima, locatie was goed te vinden en parkeren is ook prima te doen.
Het appartement zag er netjes uit, vol met emmers enkele enorme boeketten. "Dat moet toch goed zitten" dacht ik nog.

Absoluut de dame van de foto's, je mist misschien een extra laag make-up om 100% gelijkenis te zien, maar gelukkig zat dat er niet op.
Wat ook niet kan missen zijn haar opgespoten lippen, écht zo jammer dat.

Ik kreeg een schone handdoek, alles werd uitgelegd en de douche werd voor mij voorverwarmd. Service!

Na het douchen kwam zij te voorschijn in een mooi lingerie setje en mijn hemel wat heeft ze een mooi lichaam zeg, poh!

(Gelukkig) Wat slanker dan op de foto's en juist he-le-maal mijn "ding".
Een geweldig lichaam, mooie haren, top verzorgd, lekker ruikend en een heerlijk kontje.
Later tijdens ons samenzijn ging haar bh uit en ik werd daar verrast door een stel mooie borsten...ik vond ze niet TE groot, bij haar lichaam stonden ze uitstekend 😊


Het zou inderdaad kunnen dat ze enkele jaartjes ouder is dan de geadverteerde 24 lentes, maar jemig...wat zal het zijn? 26? 27?
Onbelangrijk voor mij, in die range zie je amper verschil. Jonger is ze zeker niet, dat zou je (ik) dan weer wél zien.

Maar kwam ik voor? Spetterende sex! En die heb ik wel gehad hoor, ik kan niet anders zeggen.
Zoenen doet ze graag, heel even voorzichtig maar erna ging ze er vol voor. Alleen...is dat dan lekker tongen? Tongen is voor mij geen must overigens. Gebeurt het...prima, zo niet...dan niet. Ik ontvang liever honderden kusjes overal.
"De wasmachine" kon ik niet echt ontdekken, ik vond het meer tongen met de deur open.

Vervelend: Haar hoest! Ik dacht dat het een rokershoestje was, maar ze rook er niet naar. Haar kamer ook niet en dus vond ik dat maar vreemd...
Ik dacht nog even: als je zo enorm hoest (bij vlagen), dan zou je eigenlijk niet moeten ontvangen. Maar goed, ik was er al en we waren lekker bezig, dus tsja...

Later las ik hier pas waar dit mee te maken had/heeft, kwalijk!

Gelukkig heb ik er (nog) geen last van gekregen.


Pijpen doet ze in mijn beleving enorm goed. Nat, zacht, opbouwend naar hard...I like it!
Die volle lippen komen dan goed van pas! En bij mij was het deepthroat all the way. Neus meermaals tegen mijn buik aan, zelfs tranen uit haar ogen af en toe. En wat mij nog blijer maakte: geheel uit haar zelf gaf ze mij echt een lekkere, lange pijpbeurt, ik hou d'r van.

Aangezien ik niet houd van CIM of COB (en daar ook niet voor had betaald), wilde ik natuurlijk wel ook nog sex met haar hebben.
Zeker toen ze vroeg: "Are you ready?" Dat voelde ze goed aan dus.

Ook de sex was heerlijk, als een koala beertje om mij geklemd mocht ik los gaan.
Later de nagels in mijn rug (op mijn verzoek harder) ben ik tot een hoogte punt gekomen. Man...dit smaakt naar meer! Alleen, de tijd was om.

Nog even wat aangerommeld, gekletst, gedouched en 75 minuten later stond ik weer buiten.

Herhalingsgevaar? JA!
 
Nou, inmiddels zal ze dat niet meer hebben of besmettelijk zijn, wel? Als dat zo'n anderhalve week speelt, inclusief incubatie van een dag of 4, dan is ze zeker 2 weken verder.

Bovendien heb ik nix...

Maar idd, triest dat zij gewoon moet (?) doorgaan.
 
Nou, inmiddels zal ze dat niet meer hebben of besmettelijk zijn, wel? Als dat zo'n anderhalve week speelt, inclusief incubatie van een dag of 4, dan is ze zeker 2 weken verder.

Bovendien heb ik nix...

Maar idd, triest dat zij gewoon moet (?) doorgaan.
Ik ben er 10 dagen geleden geweest en paar dagen echt goed ziek van geweest. Nog steeds niet helemaal het oude. Eerste keer corona voor mij, dus misschien valt het daardoor wat zwaarder, maar de kans is nog steeds aanwezig dat ze besmettelijk is., wel een stuk minder.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7440929-victoria
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Heb haar ook bezocht en ik zal het kort houden omdat er in de laatste 14 recensies al veel over haar is gezegd. Het is ook alweer een tijdje geleden dat ik mijn laatste recensie heb geschreven, dus ik ben een beetje vergeten hoe ik er een moest schrijven 🤣. Ik ga niet liegen, in het begin twijfelde ik ook of ik haar wilde bezoeken. Ze zag er goed uit op de foto's en de meeste mannen hier waren erg blij met haar, maar de verwachtingen waren te hoog gespannen. Nadat ik alle positieve en negatieve recensies had gelezen, besloot ik haar gewoon te bezoeken en ik zou zeggen dat mijn ervaring ergens in het midden ligt.

Ze is gewoon een mooie slanke dame, veel mooier dan de foto's en jonger dan verwacht vind ik ook niet, en die opgespoten lippen zijn echt niet nodig. Ik zou zeggen dat ik meer een billenman ben, maar ik kan zeker mooie borsten waarderen en die heeft zij absoluut. Helaas is ze wel een beetje te plat voor mij, eigenlijk was ik van plan om Michelle te bezoeken, maar die is niet meer in Amsterdam.

De date zelf ging echt goed, (tong)zoenen kan zij heel goed, maar de highlight was de date was absoluut haar sloppy blowjob met veel deepthroat. Ze pijpt echt heerlijk en het is altijd leuk om te zien als een dame haar best doet om hem diep in haar keel te krijgen. Beste die ik ooit heb gehad? Nee, maar het was echt goed. Sex was voor het grootste deel ook heerlijk, ik moet het eens zijn met de laatste recensie dat ze me soms aan een koala deed denken :ROFLMAO:. Alleen bij doggystyle, meestal mij favoriete standje, ging het niet zo lekker, ze klaagde over mijn vriend daar beneden en dat ik heel langzaam moest gaan. Ik wilde haar natuurlijk geen pijn doen, dus we wisselden gewoon van standje.

Ik zou zeggen dat ik een leuke tijd met haar heb gehad, maar het was gewoon een goede date en niet een top date. De hele tijd dat ik daar was, had ik het gevoel dat ze wat moe was en ik voelde haar niet echt op haar best. Misschien omdat het later op de avond was en ze veel op die dag had gewerkt of who fucking knows, 8/10.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er 10 dagen geleden geweest en paar dagen echt goed ziek van geweest. Nog steeds niet helemaal het oude. Eerste keer corona voor mij, dus misschien valt het daardoor wat zwaarder, maar de kans is nog steeds aanwezig dat ze besmettelijk is., wel een stuk minder.
Vervelend!

Je review zit nog in de pen?
 
Ik ben er 10 dagen geleden geweest en paar dagen echt goed ziek van geweest. Nog steeds niet helemaal het oude. Eerste keer corona voor mij, dus misschien valt het daardoor wat zwaarder, maar de kans is nog steeds aanwezig dat ze besmettelijk is., wel een stuk minder.
Hier ook nog steeds klachten.. wel wat afgenomen maar ben er 100% zeker van het daar opgelopen te hebben na jullie reacties te hebben gelezen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben anderhalve week geleden geweest… na afloop bij douchen hoorde ik wel gehoest van haar. Toen dacht ik: shit! Ik heb gelukkig niets opgelopen… jammer voor de andere bezoekers. Beterschap!

Het bezoek zelf dan:

Na alle lovende recensies was ik ook erg nieuwsgierig geraakt. Normaal zijn opgespoten lippen en neppe borsten niet echt mijn ding. Gelukkig bleken de borst echt te zijn en… wat een paar mooie en lekkere borsten heeft Victoria!

Ik sluit me volledig aan met andere recensies wat betreft de handelingen. Ze deed alles met volle overgave.

Het begon met tongzoenen, net iets too much voor mij. Mocht haar lekker ontdoen van haar lingerie tijdens de zoensessie.

Door naar het pijpen: ik heb zelden zo'n heerlijke lange pijpbeurt gehad. Deepthroat, sloppy, just the tip met handjes erbij… ze haalde alles uit de kast. Mocht haar zelf lekker keelneuken. Moest enorm mijn best doen om niet te komen.

Daarna verder op bed. Ze heeft heerlijk op me gereden en bent tot mijn hoogtepunt gekomen met mijn hoofd tussen haar borsten. (Was dat de koala?)

Ik hoop dat ze nog een tijdje in NL blijft, want ze is zeker voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
550
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik beaam wat de laatste mannen hier zeggen. Erg vriendelijke vrouw, en ik hou persoonlijk van mooie borsten, en ze heeft een paar mooie moet ik zeggen. Ik vind haar figuur persoonlijk erg mooi, kwestie van smaak denk ik

We hadden eerst even rustig gepraat kort om haar op haar gemak te stellen, en ze deed alles vol overgave. Ze lachde ook erg veel, en dat vond ik erg leuk. De intimiteit was erg goed, en ben er dik tevreden mee. Ik bezoek haar nog zeker wel een keer, aangezien ik twee goede ervaringen met haar heb gehad nu momenteel. Connectie miste nog een klein beetje, maar dat komt nog wel denk ik, met tijd
 
Ben er ook 2x geweest. Locatie makkelijk bereikbaar. Tongzoenen en PZC is echt geweldig, regelmatig deepthroat, dus je vraagt je af waarom je daar dan nog 50 extra voor zou betalen. Intiem vond ik wat minder, ze is niet super strak. Verder heeft ze prachtig lichaam, behalve die lippen dan.

Dus qua sex goed, maar een gezellig gesprekje vooraf of na afloop zat er niet echt in. Maar dat is ok. Ze is er nog tot en met de 19e dacht ik dat ze zei.
 
Ik ben er 4x geweest nu. 2x op oude locatie en 2x op huidige locatie. Zoals je van meerdere hoort is het pijpen van zeer goed niveau. De eerste 2x toen ik kwam werkte ze er net en was ze nog heel strak. Kwam toen ook zelf klaar tijdens het neuken en moedigde je aan om haar nog harder te neuken. Zei zelf dat ze niet veel ervaring toen had. Maar je mag haar echt elke hoek van de kamer laten zien en heel hard neuken. Dat doen denk ik de meeste ook en vandaar dat ze niet strak meer is. Dat had ik ook bij de laatste x gemerkt. Zelf stond de laatste x al iemand buiten te wachten. Dus ze zal constant door gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan