Afgelopen week was ik zo ontzettend geil, mijn ballen stonden echt op exploderen.
Kinky al voor de zoveelste keer afgespeurd en mijn oog viel op de advertentie van Veronika.
Zoals altijd meteen ff hier op
GR gespiekt of er al het 1 en ander over haar bekend was.
Dat doe ik altijd even om de kans op een mentale en financiële teleurstelling te verkleinen.
Ik zag dat ze al veelvoudig bezocht en besproken was en dat de ervaringen positief waren.
Op de app werd er vlot door haar gereageerd.
Ik zag wat berichten op dit forum dat er in Amstelveen en Amsterdam wat dames waren die sommige klanten/leden aan het negeren zijn.
Dat heeft zoals sommige wel weten zeer waarschijnlijk met die (klanten)lijst te maken die de dames bijhouden.
Ik heb bijvoorbeeld Annastacia in Amstelveen en nog wat andere dames wel eens bezocht en die hadden een positieve ervaring voor mij geplaatst.
Annastacia melde mij ook dat ik ook een negatieve ervaring op mijn naam had staan.
Ik ben eens een gesprekje op de app aangegaan met een dame van een kinky advertentie.
Haar wat vragen gesteld over de mogelijkheden en waar ze ontving etc, maar uiteindelijk is dat niet tot een afspraak gekomen.
Daar was ze blijkbaar beetje pissig over en had ze mij negatief op die lijst gezet.
Zo snel kan je dus blijkbaar ongunstig op die lijst terecht komen.
Gelukkig onderhand genoeg positieve berichten op mijn naam begreep ik, dus ik word over het algemeen niet genegeerd......
Maar goed, de date met Veronica;
De deur ging open en Veronica stond voor mijn neus.
Ze keek mij bijna recht in mijn ogen aan met die donkere kijkers en dat gebeurd niet zo heel vaak (mede door de hoge hakken die ze aanhad zag ik trouwens later
).
Tijdens het "praatje" ontstond er wat verwarring; ik vroeg of ze het oké vond dat ik wat filmpjes met mijn telefoon zou maken tijdens de date.
Dat wilde ze niet en dat begreep ik en dat was wat mij betreft verder ook geen probleem.
We liepen samen het kamertje uit en ik dacht dat ze mij de badkamer zou wijzen.
Maar ze liep naar de voordeur en deed deze open en zei iets van; dat video's maken ook niet bij haar mogelijkheden in haar advertentie stond.
Ik schrok daar een beetje van want ik dacht dat ze beledigd was en mij eruit wilde schoppen
Vervolgens bleek dat ik wat onduidelijk was geweest en gaf aan dat ik toch graag zou willen blijven......
Ik was bang dat het de sfeer wat had verpest maar gelukkig was dat absoluut niet het geval.
Terug op het kamertje babbelde we wat en maakte wat grapjes over en weer en ze begon zich wat uit te kleden.
Daar kwam toch een prachtig lichaam tevoorschijn.... echt niet normaal, helemaal mijn smaak
We stonden te zoenen en mijn kleren gingen ook langzaam uit.
Ze begon rustig wat aan mijn pik te trekken terwijl ik haar voorzichtig wat vingerde, ze werd al lekker nat.
Ze zakte naar beneden en begon mij lekker te pijpen en mijn ballen te bewerken.
Later op bed ging het condoom om en hebben wij wat verschillende standjes afgewerkt.
Ik wordt weer hard als ik eraan terug denk, wat een sexbeest, wat mooie vrouw.....
Vaak heb ik wat moeite om neukend met condoom klaar te komen.
Uiteindelijk had ik mijzelf lekker afgetrokken en in haar mond en gezicht gespoten.
Ik had echt een hele leuke dat met haar gehad.
Het is een intelligente mooie vrouw.
Ze is natuurlijk tegen iedere klant extra lief en aardig, dat begrijp ik zelf ook wel.
Maar ik had echt wel een leuke klik en tijd met haar doorgebracht.
Zoals ik al zei is ze al veelvuldig besproken en valt er eigenlijk weinig nieuws te melden, ze is gewoon top!
Maar ik had toegezegd een recensie voor haar achter te laten, dus bij deze!