Recensie Lupita Zwijndrecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sjob7882

Newbie
6
25/09/24
3
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Soft SM
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1928952-lupita
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspraak maken ging snel. Kon met bank betalen en daar ook douchen. Kamer is klein en niet zo hygienisch en er is geen bed. We hebben ons ding gedaan op kleine bank.

Dame zat nooit op haar telefoon en heeft tijd volgemaakt. Ze wou na een halfuur afronden maar ik zei dat ik voor 45min had afgesproken. Ze bood haar excuses aan en dacht dat ik voor halfuur had afgesproken en had daarna hele 45min volgemaakt.

Gevraagd voor facesitting, pegging en tongzoenen. Op het begin zijn we gelijk begonnen met tongzoenen. Was heel sensueel en ze hield niet terug. Heel geil. Daarna deed ze haar strapon aan maar hij was vrij groot. Ik vroeg of ze eerst haar vingers kon gebruiken. Dit deed ze en we zijn van 1 naar 4 vingers overgegaan en daarna overgestapt naar strapon. Duurde een tijdje om binnen te breken en ze deed het heel rustig en vroeg constant of het goed ging en of ze door kon gaan. K nam daarna even pauze en ging verder met tongzoenen en ze gaf me een pijpbeurt (met condoom) tussendoor. Daarna heeft ze me in missionaris verder gepegged. Ik vroeg of ze me ook kon wurgen, bitchslappen en in me gezicht kon spugen. Dit deed ze ook goed. Ben daarna als vulkaan klaargekomen.

Daarna vroeg of ik ze op me gezicht kon zitten om haar klaar te beffen. Haar kont is gigantisch en ik moest iedere 10 seconden lucht happen om drna weer verder te likken. Haar kut zelf is vris en heeft een hint van die geur van een echte kut niet eentje die naar zeep ruikt.

Dit was mega geil. Na 10min kwam ze klaar. Daarna vroeg ik haar om om te draaien met haar kontgat tegen me mond terwijl ik mezelf aftrok. Ik zat weer te happen naar lucht terwijl ik mezelf klaartrok.

Dit was echt een geile ervaring en ze heeft al me kinks vervuld voor een heel goedkope prijs

Zeer aan te raden.

Kamer zelf is een minpunt en haar engels is beetje gebrekkig maar daar kom je makkelijk doorheen

Terug
Bovenaan Onderaan