Recensie Erica, Amersfoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

zipper3xx

Wandelaar
27
02/07/24
28
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Speciale kleding verzoek
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/bikinibabe-zoekt-suikeroom_7708849
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gister voor de tweede keer bij Erica geweest. Was weer fantastisch. Mooie lange slanke vrouw die alles met passie en volle overgave doet. Een absolute parel. Zuinig op zijn. Moeilijk een afspraak te maken maar het wachten zeker waard.

Laatst bewerkt:
Lezen mensen niet? Staat toch duidelijk in de advertentie..... "Hij zal hierbij aanwezig zijn in dezelfde ruimte ivm studio, maar gewoon zijn eigen ding doen en zich niet met de date bemoeien". Geen woord Frans aan in mijn ogen.
Dankjewel WTF, het gros van de mensen die mij contacten nemen inderdaad nooit de moeite om even de advertentie te lezen...

En wat betreft mijn vriend, ik zal nooit afspreken zonder hem erbij, maar het is de meest aangename man die er is en mensen hebben altijd een goeie klik met hem en we doen vooraf altijd een theetje zodat de sfeer voor iedereen aangenaam is. Als een gast zich respectvol opstelt naar ons, zijn wij respectvol naar de ander. Een beetje fatsoen is niet teveel gevraagd, we zijn liefhebbers en niet een of andere goedkope service zoals op bv de wallen.

We hebben natuurlijk wel eens meegemaakt dat mensen het ongemakkelijk vonden als hij erbij was, maar dat ongemak verdwijnt altijd na de eerste afspraak, en er wordt altijd gechecked na de afspraak of het voor iedereen fijn voelde. Tot nu toe is dat altijd zo geweest.

Ondanks dat de date natuurlijk met mij is en niet met hem, vind ik het wel vanzelfsprekend dat mijn gasten voordat de date daadwerkelijk begint ook respectvol zijn richting hem. Mensen die dat niet kunnen opbrengen zijn simpelweg niet meer welkom.

Laatst bewerkt:
@Bikinibabe Ik kan mijn verbazing soms niet meer verbergen. Hoe vaak hier naar de bekende weg wordt gevraagd. Je zou bijna gaan denken dat er 80% analfabeten op het forum actief is. Krijg het ook vaak terug van de dames dat mensen niet lezen, geen respect tonen, ongewassen aankomen, gaan lopen afdingen, gauw op hun pikkie getrapt zijn, lopen drooggeilen, als ze hun afspraken al nakomen etc. En dan zijn ze nog kwaad ook dat een vrouw niet wil afspreken. Of verbaasd zijn over hoeveel meiden binnen korte tijd afhaken met dit werk, omdat ze krankjorum worden randzaken die vooral door de bezoekende heren te voorkomen zijn.

@Bikinibabe Ik kan mijn verbazing soms niet meer verbergen. Hoe vaak hier naar de bekende weg wordt gevraagd. Je zou bijna gaan denken dat er 80% analfabeten op het forum actief is. Krijg het ook vaak terug van de dames dat mensen niet lezen, geen respect tonen, ongewassen aankomen, gaan lopen afdingen, gauw op hun pikkie getrapt zijn, lopen drooggeilen, als ze hun afspraken al nakomen etc. En dan zijn ze nog kwaad ook dat een vrouw niet wil afspreken. Of verbaasd zijn over hoeveel meiden binnen korte tijd afhaken met dit werk, omdat ze krankjorum worden randzaken die vooral door de bezoekende heren te voorkomen zijn.

Je haalt me de woorden uit de mond! Al deze zaken werken soms ontzettend demotiverend en helemaal als jij zelf heel veel moeite erin steekt om het voor de ander een leuke ervaring te maken, maar dat je diezelfde moeite niet terugkrijgt, of dat mensen gelijk onbeschoft worden richting mij of zelfs mijn partner zodra iets ze niet zint of ze een nee te horen krijgen. En dan hebben we ook nog een groot deel van de mannen die alleen maar lopen de drooggeilen, maar ga dan lekker naar een webcam site ofzo... En zelfs mijn vriend zegt als man zijnde: jeetje ik wist natuurlijk wel dat mannen vervelend konden zijn maar dat het zó erg was had ik echt niet gedacht. (Nu wil ik natuurlijk ook niet alle mannen over één kam scheren, er zitten echt wel meerdere lieverds tusssen hoor, en die weten wel wie ze zijn 😊❤️)

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Soft SM
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/bikinibabe-zoekt-suikeroom_7708849
Totale kosten (in euro)
500
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ongeveer een week geleden kwam ik de advertentie van Erica voor het eerst tegen op Sexjobs. Ik voelde mij aangetrokken tot haar foto's. Dus heb ik haar een berichtje gestuurd met een korte introductie van mijzelf en de vraag of we eens konden afspreken. Vervolgens kreeg ik een lijst met de mogelijkheden. Heren die is eindeloos. Ze heeft wel 1 hele duidelijke eis, haar partner is bij de afspraak aanwezig. Nou daar heb ik geen bezwaar tegen. Omdat ze zoveel mogelijkheden heeft en ik het zelf prettig vind om het rustig op te bouwen aangegeven dat ik voor 2 uur wilde afspreken voor deze vrijdag. Gelukkig denkt Erica daar net zo over. Dat was prima, maar ze wilde even kort videobellen om de afspraak te bevestigen. Ook daar kan ik mij wel in vinden, want de ervaring leert mij dat mensen die daartoe bereid zijn serieus zijn. Dus een video-bel-afspraak ingepland voor de volgende avond. Het was een leuk en open gesprek , dus ik was welkom.

Vandaag ontving ik in de loop van de middag het adres. Een half uurtje rijden, dus muziek aan en vol spanning die kant op. Eenmaal aangekomen is het makkelijk te vinden en er is genoeg gratis parkeerplek. Ik werd binnengelaten door Erica en haar partner kwam zich netjes aan mij voorstellen. Met hen beiden heb ik vervolgens een heel leuk, open en makkelijk verlopend gesprek gehad, tijdens een kop thee. Je kan ze alles vragen. De tijd vloog voorbij waarop Erica zich op een gegeven moment terugtrok in de badkamer om zich klaar te maken.

Uiteindelijk heerlijk op bed gekropen. Erica is schoon op zichzelf en dat merk je. Daarbij beschikt over een heerlijk slank lijf met een paar enorme borsten. Ze tongzoent heerlijk en uitgebreid. Echter wat haar onderscheid van bijna alle vrouwen... haar deep throat skills. Ik beschik over een zeer forse jongen, maar zij is pas de 2e die hem helemaal weg krijgt. Daar heb ik zo enorm van genoten dat ik bijna alle andere mogelijkheden vergat. Ik ga zeker op herhaling, want soms kom je op een plek waar je positief wordt verrast op een ontspannen manier en ik wil nog wat andere skills van haar ervaren.

Ik weet dat er veel vragen zijn over de aanwezigheid van Erica haar partner. Echter van hem heb je totaal geen last. Hij is heel relaxt, in voor een goed gesprek en laat jou en Erica gewoon met rust.

Was gezellig @Bikinibabe_Erica

Ja klopt. Ze is ermee gestopt.

Ik had een afspraak met haar dit weekend. Gister contact gehad over hoe haar adres te benaderen aangezien ze met fakers te maken had. Kreeg instructies mij te melden zodra ik de woonplaats was ingereden. Daarna moest er een foto van een plek worden gemaakt als bewijs dat ik er ook daadwerkelijk zou zijn. Dan zou ze mij het adres sturen. Lijkt mij een goede oplossing om fakers te voorkomen.

Echter gisteravond laat kreeg ik plots een bericht dat ze had besloten te stoppen. Kort bericht met o.a. "Te grote risico's. Excuses en sorry voor de late afmelding".
Vroeg mij af of dat ik een verkeerde indruk had gegeven waardoor ze het niet vertrouwde maar vorige week hadden we een videogesprek gehad en daar was ze positief en wilde afspreken.

Ik vroeg aan haar wat bedoel je met te grote risico's? Daar kwam geen antwoord op. Tijdens mijn ontbijt vanochtend stuurde ik haar nog een berichtje aangezien ik het zo raar vond dat ze ineens de afspraak cancelde. Dacht bij mezelf waarom maak je je afspraken niet af en besluit je daarna of het wel of niet goed voelt om door te gaan.
Vroeg aan haar of ze al veel vaste klanten had en waarom ga je dan niet "ondergronds"? Dus geen advertentie meer, totaal onzichtbaar voor de buitenwereld en betrouwbaar omdat ze alleen date met vaste klanten.

De opkomst van Erica ging hiermee razendsnel 😂, want toen ik in haar topic vroeg of ik haar alleen via Sexjobs kon benaderen, had ik al een DM van haar. Daarna een aantal berichten, videogesprek en een afspraak.
Zeer jammer want al een jaar zoek ik een NL dvp die ruime mogelijkheden heeft. Kreeg het idee dat ze seksueel veel aandurfde.

Waarschijnlijk zijn er dus een aantal figuren geweest die haar een onveilig gevoel hebben gegeven. Fakers die niet kwamen opdagen. Om nog maar te zwijgen over het warme welkom dat ze hier kreeg in haar eigen topic.
Niet echt fraai en spijtig dat het zo moet gaan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan