Recensie Erica, Amersfoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

zipper3xx

Wandelaar
27
02/07/24
28
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Speciale kleding verzoek
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/bikinibabe-zoekt-suikeroom_7708849
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gister voor de tweede keer bij Erica geweest. Was weer fantastisch. Mooie lange slanke vrouw die alles met passie en volle overgave doet. Een absolute parel. Zuinig op zijn. Moeilijk een afspraak te maken maar het wachten zeker waard.
 
Laatst bewerkt:
Is partner in zelfde ruimte aanwezig? Kan je iets over haar billen vertellen? Lekker rond en groot?
Lezen mensen niet? Staat toch duidelijk in de advertentie..... "Hij zal hierbij aanwezig zijn in dezelfde ruimte ivm studio, maar gewoon zijn eigen ding doen en zich niet met de date bemoeien". Geen woord Frans aan in mijn ogen.
 
Lezen mensen niet? Staat toch duidelijk in de advertentie..... "Hij zal hierbij aanwezig zijn in dezelfde ruimte ivm studio, maar gewoon zijn eigen ding doen en zich niet met de date bemoeien". Geen woord Frans aan in mijn ogen.
Dankjewel WTF, het gros van de mensen die mij contacten nemen inderdaad nooit de moeite om even de advertentie te lezen...

En wat betreft mijn vriend, ik zal nooit afspreken zonder hem erbij, maar het is de meest aangename man die er is en mensen hebben altijd een goeie klik met hem en we doen vooraf altijd een theetje zodat de sfeer voor iedereen aangenaam is. Als een gast zich respectvol opstelt naar ons, zijn wij respectvol naar de ander. Een beetje fatsoen is niet teveel gevraagd, we zijn liefhebbers en niet een of andere goedkope service zoals op bv de wallen.

We hebben natuurlijk wel vaker meegemaakt dat mensen het ongemakkelijk vonden als hij erbij was, maar dat ongemak verdwijnt altijd na de eerste afspraak, en er wordt altijd gechecked na de afspraak of het voor iedereen fijn voelde. Tot nu toe is dat altijd zo geweest.

Ondanks dat de date natuurlijk met mij is en niet met hem, vind ik het wel vanzelfsprekend dat mijn gasten voordat de date daadwerkelijk begint ook respectvol zijn richting hem. Mensen die dat niet kunnen opbrengen zijn simpelweg niet meer welkom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan