Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik hoef jullie mening allemaal niet.. diegene die het slecht met me voorhebben kunnen hun eigen rekening maken hier en me dom noemen zoveel ge wilt..
Met alle respect, je overwoog volgens je berichten vandaag en gisteren iets te doen wat echt enorm risicovol was.

En dan heb ik het niet eens over de betrouwbaarheid van de dame, er waren genoeg andere valkuilen bij het plan dat je had.

Dan vind ik het heel logisch, en goed juist, dat mensen je hier komen waarschuwen.

Mijn mening.
 
Hmmm ja klopt maar naar mijn ogen kon dit iets respectvoller soms.. het was risicovol ja maar wou het zowiezo niet doen zonder eerst fatsoenlijk mij te bevragen bij bepaalde instanties en het te laten vastleggen.. zou het nooit zomaar doen zo van hey hier 5.5k en loop maar naar brazilie.. haha
 
Ik hoef jullie mening allemaal niet.. diegene die het slecht met me voorhebben kunnen hun eigen rekening maken hier en me dom noemen zoveel ge wilt.. ik heb 3 relaties gehad met dvp's waarvoor geld niet belangrijk was en Ben nog maar 33! Ik weet heel goed dat veel hoeren uitzijn op geld maar niet allemaal.. heb een beetje respect voor de meisjes en je kunt daar veel bij winnen zonder geld te geven geloof me nu maar. Behandel ze als mensen en niet als objecten en geloof me je kan echt wel relaties Los krijgen bij dvps.
Maar als ge ne ouwe zak zijt van 50+ die ne relatie wilt met een buitenlands meisje van 20-30 jaar.. ja dan is de kans groot dat ze op uw geld uit zijn en da ge mij komt uitkakken op dit forum ja en nee ik Ben geen leek ik wandel sporadisch al 15j.
Hier moet ik wel om lachen. Je hebt een vriendin en wilde eerst even gratis neuken bij deze dame om te zien of ze het meende etc etc
Joh, heb jij een respect voor vrouwen.
En eenmaal een dvp tegenkomen waar het buitensporig mee klikt is al bijzonder. Relaties met drie klinkt alsof het een fetish is voor je.
En dan dus ws stiekem naast je vaste relatie.
En dat praat over respect voor de dames....
 
Het woord hoeren gebruiken is ook niet echt respectvol imo…
Je hebt gelijk wel dat sommige meningen hier veel respectvoller gegeven kunnen worden…
Is voor velen een werkpuntje. Als ik sommige dvp hoor, is het echt erg gesteld met sommige klanten…
Het kan soms wat genuanceerder... Maar je bent hier op girlsreview.
Het woord hoeren is vaak meteen negatief.... terwijl het hetzelfde betekend als prostituees etc.

 
Het kan soms wat genuanceerder... Maar je bent hier op girlsreview.
Het woord hoeren is vaak meteen negatief.... terwijl het hetzelfde betekend als prostituees etc.

zijn ook vaak de fanboys, die gelijk gaan steigeren bij het woord hoeren.
 
Zo stond ik laatst op de wallen.....komen er een aantal toeristen naar mij toe en zeiden: where is the red light district?
Ik zo van... You are in the red light district.
De toeristen zo van.. Where are the bitches then?
Ik van.. That alley over there and over there. In the evening it's more busy.

The bitches... Lol
 
Zo stond ik laatst op de wallen.....komen er een aantal toeristen naar mij toe en zeiden: where is the red light district?
Ik zo van... You are in the red light district.
De toeristen zo van.. Where are the bitches then?
Ik van.. That alley over there and over there. In the evening it's more busy.

The bitches... Lol
Zo moesten zo hier-en-daar een spiegel plaatsen... in plaats van een raam!
 
Terug
Bovenaan Onderaan