Algemeen Buddha Club Boom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Merendeel hier laat zich ook pijpen zonder condoom dus net zo goed een risico. Ik doe ook wel eens een bare feestje en net zoals de andere dames slik ik dan prep. Prep is net zo veilig als condooms ! In Nederland heeft het ervoor gezorgd dat er veel minder hiv besmettingen zijn. Die hiv testen zijn gewoon betrouwbaar en liever iedere maand een hiv test dan 2 keer per jaar. De rest vd soa's zijn gelukkig goed te behandelen en de meeste zijn dus ook overdraagbaar dmv pijpen. Ik heb in ieder geval nog nooit een soa opgelopen en swing al 13 jaar en doe al jaren gb's. Als je 0 kans op soa's wil dan moet je helemaal niet meer neuken.
 
Merendeel hier laat zich ook pijpen zonder condoom dus net zo goed een risico. Ik doe ook wel eens een bare feestje en net zoals de andere dames slik ik dan prep. Prep is net zo veilig als condooms ! In Nederland heeft het ervoor gezorgd dat er veel minder hiv besmettingen zijn. Die hiv testen zijn gewoon betrouwbaar en liever iedere maand een hiv test dan 2 keer per jaar. De rest vd soa's zijn gelukkig goed te behandelen en de meeste zijn dus ook overdraagbaar dmv pijpen. Ik heb in ieder geval nog nooit een soa opgelopen en swing al 13 jaar en doe al jaren gb's. Als je 0 kans op soa's wil dan moet je helemaal niet meer neuken.
Inderdaad, heb een paar maanden terug een soa opgelopen 1ste keer in mijn leven en was door pzc.
 
Hier vind je meer informatie over HIV-zelftests:



In België is enkel de zelftest van AutotestHIV® als voldoende betrouwbaar erkend.

En zelfs deze zelftest zal een vals negatief resultaat geven als de HIV-besmetting van minder dan drie maanden geleden dateert. De HIV-tests die je via een arts kan laten doen en een analyse in een labo nodig hebben, zeggen evenmin iets over een besmetting die minder dan zes weken oud is.

Dat wil dus zeggen dat elk onbeschermd contact het risico geeft op HIV-besmetting tenzij de partner minstens drie maanden of zes weken (al naargelang het type test) geen onbeschermde sexuele contacten heeft gehad.

Om dus te antwoorden op je vraag "Hoe doen ze de HIV test in deze club?": ze doen dat onbetrouwbaar.

PS: En uiteraard zegt een HIV-test niks over alle andere (veel meer voorkomende en makkelijker overdraagbare) SOAs.
Het zou handig zijn als er specifiek voor al die bare feestjes een anonieme meldplek zou bestaan waar iedereen toegang toe heeft. En ook handig dat er aan de hand daarvan statistieken worden bijgehouden. Uiteraard veronderstelt dit dat men het daar dan ook aangeeft, maar in elk geval zou het iets bijdragen tegenover nu niets. En nu ik erover nadenk, waarom vanuit de overheid geen volledige batterij soa-testen steekproefgewijs aan de deur bij dit soort feestjes. Bij house-parties in NL wordt ook vaak je drugs getest. Lijkt mij voor de volksgezondheid even relevant om op soa's te testen bij een ander soort parties en van daaruit een beleid te concluderen en uit te rollen. Ik denk dan bijvoorbeeld om te beginnen aan gecontroleerd én anoniem PrEP verschaffen aan democratische prijzen voor de aanwezige dames waar iedereen bare seks mee heeft, zowel betaalde dames als dames van koppels die dit zouden wensen. Ik sprak al vaker koppels die de toegang tot PrEP zouden willen maar niet kunnen vanwege niet anoniem mogelijk in NL. In Vlaanderen weet ik het niet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan