Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De laaste keer dat ik verliefd was is 30 jaar geleden. Daarna ben ik nooit meer verliefd geworden. Die verliefdheid van 30 geleden is uiteindelijk niks geworden.
Vind je dat jammer ? Meestal komt echte verliefdheid meer 1x in je leven voor ( soms een bevlieging met een leuke dame) maar dat gaat over ,als je vlinders in je buik hebt en naar 5 minuten niet meer weet wat je ging doen en als maar denken aan de vrouw in je gedachten dat is echt
 
Vind je dat jammer ? Meestal komt echte verliefdheid meer 1x in je leven voor ( soms een bevlieging met een leuke dame) maar dat gaat over ,als je vlinders in je buik hebt en naar 5 minuten niet meer weet wat je ging doen en als maar denken aan de vrouw in je gedachten dat is echt
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant is het lekker rustig. Wat ik wel mis is iemand aan wie ik verhaal kan doen.
Ik ben nu 62 en ben het verleerd om iemand te versieren. Soms denk ik wel eens: Ga er eens uit, ontmoet leuke mensen. Maar ja, dan blijf ik toch weer thuis. Je gaat niet zo snel alleen ergens naar toe.
 
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant is het lekker rustig. Wat ik wel mis is iemand aan wie ik verhaal kan doen.
Ik ben nu 62 en ben het verleerd om iemand te versieren. Soms denk ik wel eens: Ga er eens uit, ontmoet leuke mensen. Maar ja, dan blijf ik toch weer thuis. Je gaat niet zo snel alleen ergens naar toe.
Bent u eenzaam? Je moet wel dingen ondernemen. Welk gedeelte van het land woont u?
 
Ik woon in flevoland. In de afgelopen jaren werkte ik in ploegendienst. Dan was de energie wel op aan het eind van de week. Sinds een jaar of 3 werk ik ma-vrij overdag. Dus in het weekend en avonds thuis. Daar begin ik nu pas aan te wennen. Ik ben nu langzaam aan het nadenken om iets te doen in het weekend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan