Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb mijn vaste dvp ook links laten liggen. Omdat ik steeds meer begon te beseffen dat zij mij manipuleerde. Na 2 maanden begon zij ook in te zien. Dat ik haar niet meer contracteerde . Door haar eigen leugens heeft ze zichzelf in buitenspel gebracht. Als tegen reactie heeft zij mij geblokkeerd via WhatsApp . Waarschijnlijk wou zij de eer voor zichzelf houden. Voor een stuk is dat wel jammer maar langs kant ben ik ook blij dat ik daar vanaf ben . Soms moet je keuzes maken wat het beste is voor jezelf. Mijn portemonnee vind dat niet erg . Ik heb ook besloten voor mijn zelf dat geen vaste dvp meer wil hebben.
 
Laatst bewerkt:
Daar ga ik even over nadenken.

DVP's zijn over het algemeen vrouwen met een goed lichaam, goede verzorging en op zijn minst redelijke social skills. Ze zijn goed in bed en redelijk tot goede mensenkennis.

Waarom zou je daar niet verliefd op worden?
Dat zijn op zich ook allemaal prima eigenschappen, maar het blijft een hoer, om het maar even plat te zeggen.
 
Iedereen heeft een eigen gevoel of visie, maar dat is geen reden om een ander af te kraken. Er werd ergens gezegd dat in mijn situatie een slimme vrouw is om mij aan het lijntje te houden. Toen ik haar vertelde dat ik gevoelens voor haar had ,zei ze meteen dat er toch niets van komt. Ik heb geen kans gaf ze aan. Gewoon vergeten was de boodschap eigenlijk. Ik bezocht haar om de twee weken. Nu spreken we prive af en het is leuk. Ik ken haar natuurlijk nog oppervlakkig dus mijn liefde gevoel kan ook veranderen. We hebben afgesproken dat we wel zien wat er van komt. Al met al hebben we het leuk en kost mij niet veel geld, daar let ik wel op. Mocht ze om geld vragen is het gebeurt maar dat doet ze helemaal niet .
 
Soms wil je nog een keer, en zonder geleuter. soms tref je een toffe dame waar je lekker mee kan lullen achteraf zonder dat je de deur wordt uitgewerkt.
mee eens, maar om daar dan verliefd op te worden, omdat ze een leuk praatje heeft.
Vaak zijn de type dames, waar ik verliefd op kan worden, totaal anders dan de dames waar ik als wandelaar op val.
 
mee eens, maar om daar dan verliefd op te worden, omdat ze een leuk praatje heeft.
Vaak zijn de type dames, waar ik verliefd op kan worden, totaal anders dan de dames waar ik als wandelaar op val.
Wat voor jou geldt hoeft niet voor een ander te gelden. Helaas wordt er op girls review wat negatief over dvp s gedacht. Ik schrik af en toe hoe er over gesproken wordt. Zeer denigrerend . Ik sprak iemand daar op aan en werd zelf geschorst. Misschien nu wel weer
 
mee eens, maar om daar dan verliefd op te worden, omdat ze een leuk praatje heeft.
Vaak zijn de type dames, waar ik verliefd op kan worden, totaal anders dan de dames waar ik als wandelaar op val.
Kijk, en dat snap ik dan weer wel. Ik zelf ben snel verliefd, op de dame achter de kassa in de super die me lief toe lacht, op de jongedame in de auto naast me voor het stoplicht. Op de dvp waar ik een leuke afspraak mee had, ga maar door.

Maar ben er ook weer snel overheen als het niet wederzijds is!
 
Verliefd zijn is een mooi gevoel. :) Maar probeer toch je verstand erbij te houden en niet meer uit te geven eraan dan je normaal zou doen, zodat je nadien geen spijt hebt.
Precies, verliefd is een heel mooi gevoel en het gebeurt of niet!
Ik was 25 jaar klant bij een dame en de eerste 23 jaar niet verliefd geweest!
En ineens was het daar.
Prive hebben we toen ook afgesproken maar je raadt het al, het werkte niet.
De levens van de dames zijn over het algemeen veel te gecompliceerd om er ook nog eens een boyfriend bij te hebben.
En mis ik haar?
JAAA nu nog steeds, en het is al 2 jaar over en uit.
Maar ik weet nu dat het niet gaat/kan werken.
Liefde alleen is helaas niet genoeg.
 
Dat zijn op zich ook allemaal prima eigenschappen, maar het blijft een hoer, om het maar even plat te zeggen.
Nee, het is een vrouw die tijdelijk haar geld verdient met werk als dvp.
Jij bent toch ook niet altijd alleen een 'loodgieter' (bv). Thuis doe je ook andere dingen. Heb je hobby's etc.... Kijk je een bepaald soort films en luister je naar bepaalde muziek.

Ik denk idd dat het niet slim is om naar een dvp te gaan met de insteek een relatie te zoeken.
Maar waar je wie dan ook ontmoet, je kunt altijd opeens iets zien in iemand. En dus kan het ook altijd dat je valt voor de vrouw achter de dvp. Als je dezelfde humor hebt, dezelfde passies, dezelfde manier van denken. Als ze dat met je willen delen tenminste. Dan ben je vaak al een stuk verder dan alleen een paar bezoekjes. En dat zal niet vaak gebeuren bij iemand die alleen even zijn zak komt legen.

Wie verliefd wordt op 'de dvp', die snapt het verschil niet.
Dat stukje is inderdaad doorgaans een spel. Net zoals welke winkelier dan ook je vriendelijk behandeld. Dat is min of meer hetzelfde.
De klant is koning.
Heb je liever dat ze je als de klootzak behandelen die je mogelijk bent? Wees blij dat ze dat spel kunnen spelen, ook al ben je niet iemand die ze zelf zouden uitkiezen.

Als je die verschillen niet snapt, ga je alleen uit van je eigen belevingswereld. En dan zul je wel vaker een hobbel op de weg aantreffen.
 
[/QUOTE]
Ik denk dat dat buiten GR nog veel negatiever is. Vind je dat zo vreemd dan?
Het is goed dat ze er zijn, zodat mannen even wat stoom af kunnen blazen, maar het is mijn inziens niet nodig om ze daarom maar te verheelijken wat velen hier doen.

Ik welk ander land kan je vanaf ongeveer 50 euro legaal sex hebben met een dame?
Om er nou zo negatief over te doen op een hoeren forum lijkt mij een beetje overdreven..Kijk al was het nu op het Libelle forum ofzo dan begreep ik het nog wel.
Er zouden anders nog meer gefrustreerde mannen zijn die niet kunnen voldoen aan de torenhoge eisen van de gemiddelde vrouw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan