Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb mijn vaste dvp ook links laten liggen. Omdat ik steeds meer begon te beseffen dat zij mij manipuleerde. Na 2 maanden begon zij ook in te zien. Dat ik haar niet meer contracteerde . Door haar eigen leugens heeft ze zichzelf in buitenspel gebracht. Als tegen reactie heeft zij mij geblokkeerd via WhatsApp . Waarschijnlijk wou zij de eer voor zichzelf houden. Voor een stuk is dat wel jammer maar langs kant ben ik ook blij dat ik daar vanaf ben . Soms moet je keuzes maken wat het beste is voor jezelf. Mijn portemonnee vind dat niet erg . Ik heb ook besloten voor mijn zelf dat geen vaste dvp wil hebben.
 
Daar ga ik even over nadenken.

DVP's zijn over het algemeen vrouwen met een goed lichaam, goede verzorging en op zijn minst redelijke social skills. Ze zijn goed in bed en redelijk tot goede mensenkennis.

Waarom zou je daar niet verliefd op worden?
Dat zijn op zich ook allemaal prima eigenschappen, maar het blijft een hoer, om het maar even plat te zeggen.
 
Iedereen heeft een eigen gevoel of visie, maar dat is geen reden om een ander af te kraken. Er werd ergens gezegd dat in mijn situatie een slimme vrouw is om mij aan het lijntje te houden. Toen ik haar vertelde dat ik gevoelens voor haar had ,zei ze meteen dat er toch niets van komt. Ik heb geen kans gaf ze aan. Gewoon vergeten was de boodschap eigenlijk. Ik bezocht haar om de twee weken. Nu spreken we prive af en het is leuk. Ik ken haar natuurlijk nog oppervlakkig dus mijn liefde gevoel kan ook veranderen. We hebben afgesproken dat we wel zien wat er van komt. Al met al hebben we het leuk en kost mij niet veel geld, daar let ik wel op. Mocht ze om geld vragen is het gebeurt maar dat doet ze helemaal niet .
 
Soms wil je nog een keer, en zonder geleuter. soms tref je een toffe dame waar je lekker mee kan lullen achteraf zonder dat je de deur wordt uitgewerkt.
mee eens, maar om daar dan verliefd op te worden, omdat ze een leuk praatje heeft.
Vaak zijn de type dames, waar ik verliefd op kan worden, totaal anders dan de dames waar ik als wandelaar op val.
 
mee eens, maar om daar dan verliefd op te worden, omdat ze een leuk praatje heeft.
Vaak zijn de type dames, waar ik verliefd op kan worden, totaal anders dan de dames waar ik als wandelaar op val.
Wat voor jou geldt hoeft niet voor een ander te gelden. Helaas wordt er op girls review wat negatief over dvp s gedacht. Ik schrik af en toe hoe er over gesproken wordt. Zeer denigrerend . Ik sprak iemand daar op aan en werd zelf geschorst. Misschien nu wel weer
 
mee eens, maar om daar dan verliefd op te worden, omdat ze een leuk praatje heeft.
Vaak zijn de type dames, waar ik verliefd op kan worden, totaal anders dan de dames waar ik als wandelaar op val.
Kijk, en dat snap ik dan weer wel. Ik zelf ben snel verliefd, op de dame achter de kassa in de super die me lief toe lacht, op de jongedame in de auto naast me voor het stoplicht. Op de dvp waar ik een leuke afspraak mee had, ga maar door.

Maar ben er ook weer snel overheen als het niet wederzijds is!
 
Terug
Bovenaan Onderaan