Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Genieten1891 je hebt helemaal gelijk. Reken op niets. dat valt het altijd mee. Maar momenteel geniet ik. en dat is wel mooi meegenomen. Ik heb jaren geen dames bezocht. Ik bezocht haar 2 x en was op slag verliefd. Ik heb een aantal jaar geleden voorgenomen om nooit meer verliefd te worden maar het overkomt je gewoon.
Verliefd zijn is een mooi gevoel. :) Maar probeer toch je verstand erbij te houden en niet meer uit te geven eraan dan je normaal zou doen, zodat je nadien geen spijt hebt.
 
bedankt voor je bezorgdheid genieten1891. Dat waardeer ik. Nee, ik hou de kosten in de gaten en ik kan het goed betalen, geeft voor mij geen problemen. Maar ik wil ook niet belazerd worden. Ik ben rationeel ingesteld, soms wel eens mijn valkuil. Nu wil ik mijn emotie eens de boventoon laten voeren en mijn gevoel volgen. Ik word blij van haar.
 
Ik ben ook verlieft op een dvp maar ga geen relatie aan , soms is het moeilijk dan ben ik een paar dagen van slag want ze is zo leuk en aardig ,maar ik durf de stap niet te wagen om een relatie aan te gaan ,komt misschien ook door de verhalen hier
 
Een wandelaar die klaagt over de kans op succes indien hij een relatie met een prostituee aangaat? De dame in kwestie kan ook denken dat de wandelaar gemakkelijk aan de wandel gaat.

Hoe dan ook, het is een baan en waar er dames zijn die van een hobby hun werk hebben gemaakt, zijn er vast ook dames die het vanuit beperkte alternatieven uit noodzaak doen.

Met dit in mijn achterhoofd ben ik nooit verliefd geworden, wel ontstonden er een soort van vertrouwensbanden en eerlijk gezegd kwam Nicky Lynn (Huize Monique, Amersfoort) op een gegeven moment dicht bij het hart, juist door het delen van haar ervaringen.

Onverwachts moest ik voor ruim een jaar naar de USA, bij mijn terugkeer was Huize Monique dicht en verwerd Nicky Lynn een gekoesterde herinnering. Een andere wandelaar, wellicht de gelukkige partner, schreef dat zij mogelijk getrouwd is en een kind heeft gekregen. Deze gelukkige man wens ik van harte toe dat zij een fijn en langdurige relatie mogen hebben.
 
Het is aanlokkelijk natuurlijk, er is intimiteit, er is passie al dan niet gespeeld. Maar eigenlijk is dit een ferme no go en gevaarlijk als je de controle verliest en teveel geld dreigt te spenderen.

Zolang het om betaalde dates gaat verstand erbij houden. Hou er rekening mee dat zij klanten aan zich moeten proberen binden en dat bij dates door het vrijkomen van endorfines je een euforisch gevoel krijgt. Echt een relatie hebben, samenleven, ... is nog heel wat anders.

In 99,9% van de gevallen zal het op een sisser uitdraaien. Indien niet zul je snel merken of het echt gemeend is.
Idd…. Geniet van het samen zijn en zeker als er een goede klik is met de dame kunnen de dates zowel voor jouw als voor de dame gemeend genieten zijn …… maar een relatie is een stap te ver en zou alles kunnen verpesten denk ik …
 
Zo lang het goed gaat lekker van genieten!

Ik denk dat een relatie met een DVP wel kan, maar ook lastig is. Problemen verzinnen laten we aan anderen, dus gewoon je gevoel volgen.

Zelf ben ik altijd verliefd op een vrou van ruwweg 1 minuut voor het orgasme tot soms wel 24 uur daarna. Dat is dus mijn weke periode en ik waak ervoor geen domme dingen of ingrijpende besluiten t.a.v. die vrouw te doen/nemen. Meestal ebt het dan wel weg. En dat is prima wat mij betreft 😂
 
vervolg op mijn verliefdheid. Nog steeds hebben we haast elke dag contact met elkaar. Ik word alleen maar gekker op haar. Maar toch veel onduidelijkheid. Ik heb tegen haar gezegd dat ik een gesprek wil. wordt vervolgd. In ieder geval wel een hele leuke tijd met haar.
 
vervolg op mijn verliefdheid. Nog steeds hebben we haast elke dag contact met elkaar. Ik word alleen maar gekker op haar. Maar toch veel onduidelijkheid. Ik heb tegen haar gezegd dat ik een gesprek wil. wordt vervolgd. In ieder geval wel een hele leuke tijd met haar.
Geniet van je tijd met haar maar blijf alert. Ik heb het jarenlang exact op dezelfde wijze gedaan waarbij ik haar bezocht zonder te betalen. Ik hielp haar wel op een andere wijze (deels financieel) maar ik probeerde de relatie zo normaal mogelijk te maken. Ze is uiteindelijk gestopt en toen hebben we de mooiste tijd gehad samen. Ik merk overigens wel dat het werk "littekens" bij haar heeft achtergelaten. Begrijpelijk maar soms maakt dit het wel lastig.
 
Ja hou je eigen in de hand ,ik heb zelf ook gehad dat ik verliefd was op een dame ben toen expres niet meer naar haar toe gegaan en als ik in het kwam en zag haar deed ik net of ik haar niet kenden .maar ze blijft in mijn hoofd spoken want het is zo'n lieve meid en een prachtig lichaam ik wil nu weer telkens naar haar toe gaan heb het al 3x uitgesteld om toch een andere dame te kiezen ,maar ik vind het best moeilijk om haar uit mijn hoofd te zetten ( ze is zo geweldig lief en mooi ) maar ben bang dat het toch nooit iets worden kan ik ben een stuk ouder zeker 25 jaar ,en ja waar stap je in als je een poging zou wagen om haar mee uit te vragen .ze lacht me misschien wel vierkant uit .
 
Ja hou je eigen in de hand ,ik heb zelf ook gehad dat ik verliefd was op een dame ben toen expres niet meer naar haar toe gegaan en als ik in het kwam en zag haar deed ik net of ik haar niet kenden .maar ze blijft in mijn hoofd spoken want het is zo'n lieve meid en een prachtig lichaam ik wil nu weer telkens naar haar toe gaan heb het al 3x uitgesteld om toch een andere dame te kiezen ,maar ik vind het best moeilijk om haar uit mijn hoofd te zetten ( ze is zo geweldig lief en mooi ) maar ben bang dat het toch nooit iets worden kan ik ben een stuk ouder zeker 25 jaar ,en ja waar stap je in als je een poging zou wagen om haar mee uit te vragen .ze lacht me misschien wel vierkant uit .
Haar uit vragen kan toch altijd. Je kan altijd iets gaan eten of gaan drinken toch?
Wat kan je gebeuren. Waarom zou ze je uitlachen. Ze kan hooguit nee zeggen.
Ik denk dat haar mee uit te vragen een iets beter idee is dan haar steeds te ontlopen.
Het hoeft toch geen relatie te worden. Vriendschap met haar is ook mooi.

Soms snap ik mensen niet. Doe gewoon wat je hart je ingeeft. Door zelf allemaal dingen in je hoofd te bedenken wat er allemaal kan gebeuren maak je het wel enorm moeilijk. Vraag haar gewoon uit en kijk wat er gebeurt.
 
Haar uit vragen kan toch altijd. Je kan altijd iets gaan eten of gaan drinken toch?
Wat kan je gebeuren. Waarom zou ze je uitlachen. Ze kan hooguit nee zeggen.
Ik denk dat haar mee uit te vragen een iets beter idee is dan haar steeds te ontlopen.
Het hoeft toch geen relatie te worden. Vriendschap met haar is ook mooi.

Soms snap ik mensen niet. Doe gewoon wat je hart je ingeeft. Door zelf allemaal dingen in je hoofd te bedenken wat er allemaal kan gebeuren maak je het wel enorm moeilijk. Vraag haar gewoon uit en kijk wat er gebeurt.
We zijn niet allemaal even mondig ,en bang dat ik een blauwtje loop met zo'n jonge dame , en je hebt gelijk bij nee weet ik natuurlijk waar ik aan toe ben .
 
Waarom die angst voor een blauwtje oplopen. Je weet wel of ze jou aardig vind of niet. Ik zou het gewoon een keer vragen. Ben je gelijk van die onzekerheid af. Je hoeft er echt niet zo mondig voor te zijn. Spreek gewoon uit je hart. Zeg dat je haar een leuke dame vind en dat je graag een keer als ze niet werkt of na haar werk een drankje met haar gaat drinken. Op zeker dat ze je niet gaat uitlachen maar serieus reageert. You can do it!
 
Geniet van je tijd met haar maar blijf alert. Ik heb het jarenlang exact op dezelfde wijze gedaan waarbij ik haar bezocht zonder te betalen. Ik hielp haar wel op een andere wijze (deels financieel) maar ik probeerde de relatie zo normaal mogelijk te maken. Ze is uiteindelijk gestopt en toen hebben we de mooiste tijd gehad samen. Ik merk overigens wel dat het werk "littekens" bij haar heeft achtergelaten. Begrijpelijk maar soms maakt dit het wel lastig.
Dat kan ik beamen, hetzelfde meegemaakt, we zijn nu inmiddels 5 jaar getrouwd. In een soort van open huwelijk, al is er geen plaats voor gevoelens naar anderen toe, wel voor "afwisseling".Zorg vooral tijdens ruzies dat je het haar niet doorsteekt wat ze ooit deed. En hou er rekening mee dat haar kijk op sex wel eens niets met liefde te maken kan hebben.
 
Ja hou je eigen in de hand ,ik heb zelf ook gehad dat ik verliefd was op een dame ben toen expres niet meer naar haar toe gegaan en als ik in het kwam en zag haar deed ik net of ik haar niet kenden .maar ze blijft in mijn hoofd spoken want het is zo'n lieve meid en een prachtig lichaam ik wil nu weer telkens naar haar toe gaan heb het al 3x uitgesteld om toch een andere dame te kiezen ,maar ik vind het best moeilijk om haar uit mijn hoofd te zetten ( ze is zo geweldig lief en mooi ) maar ben bang dat het toch nooit iets worden kan ik ben een stuk ouder zeker 25 jaar ,en ja waar stap je in als je een poging zou wagen om haar mee uit te vragen .ze lacht me misschien wel vierkant uit .
Door haar zichtbaar te negeren , en je dan terug probeert te gaan dat zal dat de goede band die je had niet ten goede komen vrees ik ….. zo creer je juist dat je ze niet ziet als een gewone vrouw …… En de meiden zijn ook maar mensen die wat gewoon contact willen en zeker met een klant waarmee ze een vriendschappelijke !! klik heeft ……
 
Laatst bewerkt:
Door haar zichtbaar te negeren , en je dan terug probeert te gaan dat eal dd goede band die jd had niet ten goede komen vrees ik ….. zo creer je juist dat je ze niet ziet als een gewone vrouw …… En de meiden zijn ook maar mensen die wat gewoon contact willen en zeker met een klant waarmee ze een vriendschappelijke klik heeft ……
Maar ik respecteer de dames ik draag ze op handen .maar vind het moeilijk om met mijn gevoelens voor haar om te gaan ,ik ben een oudere man die een jonge dame heel! Aantrekkelijk vind ,want toen ik nog naar haar toe ging was ik dagen van slag ,en ik ben getrouwd dus die gevoelens zijn dan heel moeilijk . Ik moet gewoon nog een keer naar haar toe en zeggen wat ik van haar vind en voel ,het is niet zo makkelijk als het lijkt als ik in dat huis ben sla ik dicht en kies gauw een andere dame
 
Maar ik respecteer de dames ik draag ze op handen .maar vind het moeilijk om met mijn gevoelens voor haar om te gaan ,ik ben een oudere man die een jonge dame heel! Aantrekkelijk vind ,want toen ik nog naar haar toe ging was ik dagen van slag ,en ik ben getrouwd dus die gevoelens zijn dan heel moeilijk . Ik moet gewoon nog een keer naar haar toe en zeggen wat ik van haar vind en voel ,het is niet zo makkelijk als het lijkt als ik in dat huis ben sla ik dicht en kies gauw een andere dame
Dan is beter dat je haar links laat liggen. Er is altijd een kans dat zij er gebruik van maakt. Dan is je huwelijk kapot om zweep .Dan sta je daarna alleen voor zonder je dvp en je eigen vrouw. Blijf daar van weg. Het is niet de eerste keer dat huwelijk kapot gaat door een domme verliefdheid op een dvp .
 
verliefde klanten zitten ze niet op te wachten maar voor een hechte vriendschap staan sommige wel voor open mits je toch een beetje haar type bent en een gezamelijke denkwijze hebt , …..zonder dat de dame extra geld probeert af te troggelen…
Ook als ze ooit stopt als dvp ? Dan pas kan je beseffen dat het echte vriendschap is . Want de meeste dvp hebben meestal veel vriendjes achter de hand zitten die voor hun klaar staan . Als redder in nood.
 
Sinds ik afscheid heb genomen van mijn favoriete DVP omdat het te intens werd, ben ik alleen maar nog meer dames gaan bezoeken. En daar zitten perfecte dates bij waar ik vaker langs wil komen. En toch… ik krijg haar maar niet uit mijn kop. Ik heb de drang om haar toch op te gaan zoeken maar ik doe het nog niet. Geen idee hoe lang ik dit ga volhouden, maar ooit ga ik er weer op bezoek (tegen beter weten in dus) misschien over een jaar, of als ik nog eens 20 kg ben afgevallen, of als ik nog 20 verschillende dames heb bezocht. Ze zit diep bij mij. Juist nu ik haar niet meer zie is het gevoel sterker geworden. Ik dacht dat ik wel met bij voeten op de grond stond, maar ik zweef als ik aan haar denk. Ik zou serieus willen dat ik niet meer aan haar denk.
 
Sinds ik afscheid heb genomen van mijn favoriete DVP omdat het te intens werd, ben ik alleen maar nog meer dames gaan bezoeken. En daar zitten perfecte dates bij waar ik vaker langs wil komen. En toch… ik krijg haar maar niet uit mijn kop. Ik heb de drang om haar toch op te gaan zoeken maar ik doe het nog niet. Geen idee hoe lang ik dit ga volhouden, maar ooit ga ik er weer op bezoek (tegen beter weten in dus) misschien over een jaar, of als ik nog eens 20 kg ben afgevallen, of als ik nog 20 verschillende dames heb bezocht. Ze zit diep bij mij. Juist nu ik haar niet meer zie is het gevoel sterker geworden. Ik dacht dat ik wel met bij voeten op de grond stond, maar ik zweef als ik aan haar denk. Ik zou serieus willen dat ik niet meer aan haar denk.
Dat gevoel gaat wel over . Zolang ge maar weg blijft. Afstand houden. Op langere termijn kan je er zelf om lachen.
 
Sinds ik afscheid heb genomen van mijn favoriete DVP omdat het te intens werd, ben ik alleen maar nog meer dames gaan bezoeken. En daar zitten perfecte dates bij waar ik vaker langs wil komen. En toch… ik krijg haar maar niet uit mijn kop. Ik heb de drang om haar toch op te gaan zoeken maar ik doe het nog niet. Geen idee hoe lang ik dit ga volhouden, maar ooit ga ik er weer op bezoek (tegen beter weten in dus) misschien over een jaar, of als ik nog eens 20 kg ben afgevallen, of als ik nog 20 verschillende dames heb bezocht. Ze zit diep bij mij. Juist nu ik haar niet meer zie is het gevoel sterker geworden. Ik dacht dat ik wel met bij voeten op de grond stond, maar ik zweef als ik aan haar denk. Ik zou serieus willen dat ik niet meer aan haar denk.
Ik. Begrijp je volkomen ,dat gevoel lijkt een magneet
 
Sinds ik afscheid heb genomen van mijn favoriete DVP omdat het te intens werd, ben ik alleen maar nog meer dames gaan bezoeken. En daar zitten perfecte dates bij waar ik vaker langs wil komen. En toch… ik krijg haar maar niet uit mijn kop. Ik heb de drang om haar toch op te gaan zoeken maar ik doe het nog niet. Geen idee hoe lang ik dit ga volhouden, maar ooit ga ik er weer op bezoek (tegen beter weten in dus) misschien over een jaar, of als ik nog eens 20 kg ben afgevallen, of als ik nog 20 verschillende dames heb bezocht. Ze zit diep bij mij. Juist nu ik haar niet meer zie is het gevoel sterker geworden. Ik dacht dat ik wel met bij voeten op de grond stond, maar ik zweef als ik aan haar denk. Ik zou serieus willen dat ik niet meer aan haar denk.

Heel herkenbaar! Zelfde (twee keer) meegemaakt, veel andere dames bezocht maar het gevoel bleef. Dit had geen zin....

De eerste keer kwam er corona, dus kon ik haar niet bezoeken en het gevoel ging na 3 weken weg.

Bij de tweede dame maakte ik een aantal fouten, eerste fout was haar profiel bezoeken, en de haar ook regelmatig (toch) bezoeken..... Ik wist dat ze alleen geintereseerd was in mijn geld, maar ze deelde veel prive info en ik ook. Maar app gespreken waren nogal kort af van haar kant en vertelde me alleen dingen als ik haar bezocht. Dus er zat niks anders op dan haar niet meer bezoeken, ook geen andere dame dame, niet op haar profiel kijken etc. Na een maand was ik weer normaal. Zal haar ook nooit meer bezoeken.... Maar ik het er gelukkig geen interesse meer in.

Dames in de prostitutie doen het werk dat nogal een sigma heeft voor het geld en verdienen vaak meer dan de meeste hier. Een klant die verliefd op hun is loopt vaak uit op veel geld verlies voor de klant of de dame vind het vervelend.
 
verliefde klanten zitten ze niet op te wachten maar voor een hechte vriendschap staan sommige wel voor open mits je toch een beetje haar type bent en een gezamelijke denkwijze hebt , …..zonder dat de dame extra geld probeert af te troggelen…
Ik zou ook meer hier voor gaan dan voor verliefdheid. Zeg gewoon dat je haar leuk vind als vrienden en ga een keer wat met haar drinken.

Ik heb ook zoiets. Ik bezocht een dame al een jaar of 5 geleden en vanaf het 1e moment konden we het goed met elkaar vinden. Je merkt dat aan alles. Tijd dat je blijft doet niet zo ter zake. Op een gegeven moment steeds vaker ook via de telefoon contact.

Op een gegeven moment zei ze tegen mij nu zijn we eigenlijk gewoon vrienden. Ik heb dat bevestigd. Met haar zou ik ook wel een relatie op termijn durven, maar zij heeft uit het verleden nog wel veel dingen.

Ze vroeg laatst of ik meer wilde dan vrienden. Maar op de manier dat ze het vroeg voelde ik als ik ja zou zeggen op dat moment dat onze vriendschap over zou zijn en dat ze afstand zou nemen.

Ik ben niet echt op zoek naar een relatie, maar je weet nooit. Maar liever blijf ik gewoon vrienden met haar. Is toch leuk dat zoiets kan ontstaan.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan