Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gelijk welke vorm van dopamine ik krijg, is het nu van seks, sport, een goed gesprek etc ik verlang altijd naar meer en extremer ..
Dit is wel bijzonder. Ik heb dit bijvoorbeeld niet. Met skieën heb ik bijvoorbeeld dat het sneller moet of bij andere dingen dat het gevaarlijker moet. Ook niet bij sex dat het extremer moet.

Bij sex heb ik dan wel als het goed is dat ik dat vaker wil, maar het hoeft niet extremer. Maar wel een beetje anders iedere keer. Niet hetzelfde. Dat wordt saai. Maar niet perse extremer.

Dus dat verschilt blijkbaar van persoon tot persoon.
 
Voor mij is het als een wiel. Af en toe kom ik iemand tegen die denkt.. dit is het! Ik heb mijn favoriete dvp gevonden. Dan wordt ze mijn vaste klant, dan begin ik haar te missen als ze op vakantie is, of als ik geen geld heb, dan verzet ik me tegen het delen van mijn privéleven, uiteindelijk geef ik een beetje toe. Na een paar maanden realiseer ik me dat er veel is gebeurd in mijn eigen leven en die momenten wil ik liever weghouden bij de dvp (ik voel me zo na de cyclus die ik hier beschrijf). Dan heb ik het gevoel dat ik haar moet behandelen als een klant - cliënt professioneel type. Dan verlies ik uiteindelijk het contact of ga ik nooit op bezoek als ik iemand nieuws vind. De cyclus herhaalt zich. Dus voor mij is de enige manier om los te komen van een half ontwikkeld gevoel, om iemand nieuws en opwindends te vinden. Ik wil geen relatie en ik kies ervoor om mijn gevoelens op deze manier te stoppen. Anderen vinden misschien iemand als partner en gaan dan de wateren testen..
 
Zijn er mede wandelaars die op dit moment verliefd zijn op een DVP en die ook een onderwerp heeft hier op deze site (of andere) met recensies ed.? En hoe gaan jullie daar mee om als jullie die lezen?
 
Laatst bewerkt:
Zijn er mede wandelaars op dit moment verliefd zijn op een DVP die ook een onderwerp heeft hier op deze site (of andere) met recensies ed.? En hoe gaan jullie daar mee om als jullie die lezen?
Ik heb een relatie met een ex dvp. Ze was behoorlijk populair en er staan inderdaad recencies hier. Het deed wel wat met me in het begin, maar ik weet ook hoe ze er zelf in staat en wat ze van die periode vond. Het is allemaal spel geweest en vooral voor het geld. Ze moet er niet meer aan denken om aangeraakt te worden door een andere man. Dat vind ik veel belangrijker te weten dan de vaak opgeklopte verhalen van wandelaars.
 
Heb jij haar als klant leren kennen of niet?
Want allemaal spel, behalve met jou? Dat zou ik persoonlijk dan weer wat gek vinden.

Eens een dvp, altijd een dvp.
Zou me dus niks verbazen moest ze haar man/vriend dus ook maar wat wijsmaken.

Een vrouw zit mentaal al complex in elkaar, een dvp is nog een gradatie "erger".
Ik heb er heel wat gekend vriendschappelijk en allemaal een ferme vijs los of een heel raar kantje.
 
Ik heb een relatie met een ex dvp. Ze was behoorlijk populair en er staan inderdaad recencies hier. Het deed wel wat met me in het begin, maar ik weet ook hoe ze er zelf in staat en wat ze van die periode vond. Het is allemaal spel geweest en vooral voor het geld. Ze moet er niet meer aan denken om aangeraakt te worden door een andere man. Dat vind ik veel belangrijker te weten dan de vaak opgeklopte verhalen van wandelaars.

Idd dat is belangrijker, goed voor jou! 👍
Maar het is nog een actieve DVP en met het lezen van die recensies heb ik het precies moeilijker dan het feit dat ze nog actief is....🫣
Waarschijnlijk omdat dan de realiteit erin geklopt wordt....
 
Idd dat is belangrijker, goed voor jou! 👍
Maar het is nog een actieve DVP en met het lezen van die recensies heb ik het precies moeilijker dan het feit dat ze nog actief is....🫣
Waarschijnlijk omdat dan de realiteit erin geklopt wordt....


Weet zij dat jij op haar verliefd bent?
En zo ja, mag je nog andere dames bezoeken?
 
@GeraldB_

dat is wel erg kort door de bocht, ook die dames zijn gewoon mensen.
het verschild per dame, wat haar rede is om dit te doen, en hoe lang ze het wilt.

@Deckx

Waarom zou dat gek zijn, het begint altijd bij het spel, maar je kan toch dichter naar elkaar toe groeien naarmate je elkaar vaker ziet.
Dit is voor mij ook gebeurd. zolang je er maar over blijft praten en open naar elkaar bent.

@Absjaar

Ja ik zit in die situatie, zij ook op mij trouwens.
Het enige wat ik kan zeggen is praat er over, over waarom zij dit werk doet. en probeer het te zien als wat het is , gewoon werk niets meer. Als zij uit al die klanten jou gekozen heeft ( terwijl jij misschien niet de mooiste , leukste etc bent) dan is dat best veel waard.
Ik lees zelf af en toe wel eens de recensies. maar ik ben vooral gewoon trots dat zij goed is in haar werk en dat mensen blij zijn, ik weet dat zij niet verliefd is op hun, of dat hun haar boter geil maken. zij vind het gewoon leuk als iemand vrolijk en blij weg gaan en dat ze het naar hun zin hadden, sex is een middel om dat doel te bereiken.
maar dat is mijn persoonlijke situatie .
 
Laatst bewerkt:
Eens een dvp, altijd een dvp.
Zou me dus niks verbazen moest ze haar man/vriend dus ook maar wat wijsmaken.

Een vrouw zit mentaal al complex in elkaar, een dvp is nog een gradatie "erger".
Ik heb er heel wat gekend vriendschappelijk en allemaal een ferme vijs los of een heel raar kantje.
Nou, zo erg wil ik het niet stellen. Ik heb hele leuke vrouwen leren kennen die zaken door dit werk goed voor elkaar hadden. Maar ik heb niet de illusie dat ik het wereldwonder van een man ben. Dus als ze interesse in mij heeft om buiten werk te daten, zal ze dat ook zomaar met anderen kunnen hebben (gehad).
 
@Deckx

Waarom zou dat gek zijn, het begint altijd bij het spel, maar je kan toch dichter naar elkaar toe groeien naarmate je elkaar vaker ziet.
Dit is voor mij ook gebeurd. zolang je er maar over blijft praten en open naar elkaar bent.
Tijdens betaalde dates dichter naar elkaar toe groeien geloof ik niet zo in. Maar goed, ik heb zo mijn persoonlijke ervaringen op dit vlak. Daar laat ik het verder bij.
 
@GeraldB_
Dat is zeker waar, die zijn er ook zeker, genoeg zelfs. maar elke dame heeft haar reden om dit te doen. De ene voor t geld, de andere omdat ze nympfo is, en weer een andere omdat ze gewoon het leuk vind om mannen blij te maken.

zo gaat het ook met het stoppen, sommige leven van dag tot dag en de andere hebben het beter voor elkaar en werken echt voor hun toekomst en willen dit een paar jaar doen. soms werkt het en soms niet.
@Deckx
Ieder zo zijn ervaringen ;) das je goed recht. ik heb het juist anders ervaren. maar ligt natuurlijk aan de dame en de klant.
 
@Absjaar

Ja ik zit in die situatie, zij ook op mij trouwens.
Het enige wat ik kan zeggen is praat er over, over waarom zij dit werk doet. en probeer het te zien als wat het is , gewoon werk niets meer. Als zij uit al die klanten jou gekozen heeft ( terwijl jij misschien niet de mooiste , leukste etc bent) dan is dat best veel waard.
Ik lees zelf af en toe wel eens de recensies. maar ik ben vooral gewoon trots dat zij goed is in haar werk en dat mensen blij zijn, ik weet dat zij niet verliefd is op hun, of dat hun haar boter geil maken. zij vind het gewoon leuk als iemand vrolijk en blij weg gaan en dat ze het naar hun zin hadden, sex is een middel om dat doel te bereiken.
maar dat is mijn persoonlijke situatie .

@Hotsailor33 Bedankt voor deze feedback, tof voor jou dat het wederzijds is.
Ze weet dat ik verliefd ben op haar maar ik denk dat het niet wederzijds is en ze wil ook geen relatie nu (in het algemeen, niet specifiek met mij). We praten over veel zaken waaronder haar leven in Roemenië en haar ouders ed., en dat is al een grote stap voor haar om hierover te praten tegenover iemand anders omdat ze héél privé is ingesteld dus er is al zeker vriendschap. Ik vrees alleen dat mijn smoorverliefd zijn misschien iets te veel 'mij dingen doet zien die er niet zijn' (en bedoel geen hallucinaties ofzo hé 😅 😅 ). Ik ben in mijn leven ook nog nooit zo zwaar verliefd geweest op iemand...
pffff... toch een iets apart dat "beestje" verliefd....
Zal het moeten plaatsten....
 
@Absjaar het enige wat ik kan mee geven is kijk wel uit, zeker als ze zelf aan geeft niet op zoek te zijn, laat je niet te ver mee slepen in die gevoelens dan.

er zijn ook dames, en ik zeg niet dat zij er ook 1 is, maar die gebruik maken van die gevoelens om er voor te zorgen dat je vaker langs komt.
Geniet gewoon van de gespreken die jullie hebben en laat het daar bij, anders maak je het alleen maar lastiger voor je zelf.
 
@Absjaar zoals @Hotsailor33 zegt. Je kan voor haar ook gewoon een leuke klant zijn, of eerder "niet bij de slechte" en ben je gewoon een tijdverdrijf en een constante in haar periode hier in België.

Op een dag zal ze gewoon weg zijn. Wie weet zal ze het je niet eens zeggen op voorhand.
 
@Absjaar het enige wat ik kan mee geven is kijk wel uit, zeker als ze zelf aan geeft niet op zoek te zijn, laat je niet te ver mee slepen in die gevoelens dan.

er zijn ook dames, en ik zeg niet dat zij er ook 1 is, maar die gebruik maken van die gevoelens om er voor te zorgen dat je vaker langs komt.
Geniet gewoon van de gespreken die jullie hebben en laat het daar bij, anders maak je het alleen maar lastiger voor je zelf.

Bedankt!!! Ik doe mijn best de gevoelens niet te veel te laten leiden en genieten zal ik zeker en vast blijven doen!
(Ik begrijp 100% je 2e punt maar gewoon voor de volledigheid 😊, zij is niet zo'n dame die "misbruik" maakt van mijn situatie, daar wil ik mijn hand voor in het vuur steken)
 
met mijn vaste DVP app ik wel eens. Ze weet dat ik een warm hart voor haar heb. Laatste tijd appt ze mij ook vaak met zoals welterusten mijn liefje e.d. Ik ben benieuwd of er wat gaat opbloeien tussen ons. 4 maanden geleden zei ze nog dat ze niet verliefd is op mij. Hoe dan ook, telkens als ik kom hebben we wel samen veel plezier.
 
Been there, done that..
Zoals hier al bijna 200 paginas geschreven over verliefd zijn, er bestaan zeker uitzonderingen. Maar die zijn slechts uiterst marginaal.
Als ze verliefd is op je merk je dat wel
Ze komen om geld te verdienen en proberen ook klanten vast te pinnen en alleen voor zich te binden.

Het kan je heel veel geld gaan kosten.
En je achterlaten met een tot gevoel.

Pas als je niet meer hoeft te betalen en de normale dingen gaat doen zoals in een normale relatie heb je wat zekerheid.
De rest is een mindfuck.
 
met mijn vaste DVP app ik wel eens. Ze weet dat ik een warm hart voor haar heb. Laatste tijd appt ze mij ook vaak met zoals welterusten mijn liefje e.d. Ik ben benieuwd of er wat gaat opbloeien tussen ons. 4 maanden geleden zei ze nog dat ze niet verliefd is op mij. Hoe dan ook, telkens als ik kom hebben we wel samen veel plezier.
Geniet van de goede klik en vriendschap? Dat is zeldzaam tussen een dvp en klant zou ik zeggen , Maar laat het idee varen om ze tot jouw lief te maken of te hopen dat ze dat wordt , vele vriendschappen zijn kapot gegaan door dat te willen , dus geniet van de wederzijdse klik en alles wat daar bij hoort , goede sex ? af en toe iets gaan drinken samen …..
 
Laatst bewerkt:
Danny, je hebt gelijk, ik geniet van de goede vriendschap momenteel. En ik houd er grote rekening mee dat het niks wordt ook al hoop ik het wel een beetje. Maar ik merk dat haar houding ten opzicht van mij is veranderd in zeer positieve zin. Ik laat het gewoon gebeuren. Ik laat me niet gek maken, en ga niet meer uitgeven dan gewoonlijk. Maar ik heb echt het idee dat ze daar ook niet op uit is. Mijn bezoekjes vond ze ook zeer gezellig. Misschien dat dat een rol speelt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan