Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Genieten1891 je hebt helemaal gelijk. Reken op niets. dat valt het altijd mee. Maar momenteel geniet ik. en dat is wel mooi meegenomen. Ik heb jaren geen dames bezocht. Ik bezocht haar 2 x en was op slag verliefd. Ik heb een aantal jaar geleden voorgenomen om nooit meer verliefd te worden maar het overkomt je gewoon.
Verliefd zijn is een mooi gevoel. :) Maar probeer toch je verstand erbij te houden en niet meer uit te geven eraan dan je normaal zou doen, zodat je nadien geen spijt hebt.
 
Ik ben ook verlieft op een dvp maar ga geen relatie aan , soms is het moeilijk dan ben ik een paar dagen van slag want ze is zo leuk en aardig ,maar ik durf de stap niet te wagen om een relatie aan te gaan ,komt misschien ook door de verhalen hier
 
Een wandelaar die klaagt over de kans op succes indien hij een relatie met een prostituee aangaat? De dame in kwestie kan ook denken dat de wandelaar gemakkelijk aan de wandel gaat.

Hoe dan ook, het is een baan en waar er dames zijn die van een hobby hun werk hebben gemaakt, zijn er vast ook dames die het vanuit beperkte alternatieven uit noodzaak doen.

Met dit in mijn achterhoofd ben ik nooit verliefd geworden, wel ontstonden er een soort van vertrouwensbanden en eerlijk gezegd kwam Nicky Lynn (Huize Monique, Amersfoort) op een gegeven moment dicht bij het hart, juist door het delen van haar ervaringen.

Onverwachts moest ik voor ruim een jaar naar de USA, bij mijn terugkeer was Huize Monique dicht en verwerd Nicky Lynn een gekoesterde herinnering. Een andere wandelaar, wellicht de gelukkige partner, schreef dat zij mogelijk getrouwd is en een kind heeft gekregen. Deze gelukkige man wens ik van harte toe dat zij een fijn en langdurige relatie mogen hebben.
 
Het is aanlokkelijk natuurlijk, er is intimiteit, er is passie al dan niet gespeeld. Maar eigenlijk is dit een ferme no go en gevaarlijk als je de controle verliest en teveel geld dreigt te spenderen.

Zolang het om betaalde dates gaat verstand erbij houden. Hou er rekening mee dat zij klanten aan zich moeten proberen binden en dat bij dates door het vrijkomen van endorfines je een euforisch gevoel krijgt. Echt een relatie hebben, samenleven, ... is nog heel wat anders.

In 99,9% van de gevallen zal het op een sisser uitdraaien. Indien niet zul je snel merken of het echt gemeend is.
Idd…. Geniet van het samen zijn en zeker als er een goede klik is met de dame kunnen de dates zowel voor jouw als voor de dame gemeend genieten zijn …… maar een relatie is een stap te ver en zou alles kunnen verpesten denk ik …
 
Zo lang het goed gaat lekker van genieten!

Ik denk dat een relatie met een DVP wel kan, maar ook lastig is. Problemen verzinnen laten we aan anderen, dus gewoon je gevoel volgen.

Zelf ben ik altijd verliefd op een vrou van ruwweg 1 minuut voor het orgasme tot soms wel 24 uur daarna. Dat is dus mijn weke periode en ik waak ervoor geen domme dingen of ingrijpende besluiten t.a.v. die vrouw te doen/nemen. Meestal ebt het dan wel weg. En dat is prima wat mij betreft 😂
 
vervolg op mijn verliefdheid. Nog steeds hebben we haast elke dag contact met elkaar. Ik word alleen maar gekker op haar. Maar toch veel onduidelijkheid. Ik heb tegen haar gezegd dat ik een gesprek wil. wordt vervolgd. In ieder geval wel een hele leuke tijd met haar.
 
vervolg op mijn verliefdheid. Nog steeds hebben we haast elke dag contact met elkaar. Ik word alleen maar gekker op haar. Maar toch veel onduidelijkheid. Ik heb tegen haar gezegd dat ik een gesprek wil. wordt vervolgd. In ieder geval wel een hele leuke tijd met haar.
Geniet van je tijd met haar maar blijf alert. Ik heb het jarenlang exact op dezelfde wijze gedaan waarbij ik haar bezocht zonder te betalen. Ik hielp haar wel op een andere wijze (deels financieel) maar ik probeerde de relatie zo normaal mogelijk te maken. Ze is uiteindelijk gestopt en toen hebben we de mooiste tijd gehad samen. Ik merk overigens wel dat het werk "littekens" bij haar heeft achtergelaten. Begrijpelijk maar soms maakt dit het wel lastig.
 
Ja hou je eigen in de hand ,ik heb zelf ook gehad dat ik verliefd was op een dame ben toen expres niet meer naar haar toe gegaan en als ik in het kwam en zag haar deed ik net of ik haar niet kenden .maar ze blijft in mijn hoofd spoken want het is zo'n lieve meid en een prachtig lichaam ik wil nu weer telkens naar haar toe gaan heb het al 3x uitgesteld om toch een andere dame te kiezen ,maar ik vind het best moeilijk om haar uit mijn hoofd te zetten ( ze is zo geweldig lief en mooi ) maar ben bang dat het toch nooit iets worden kan ik ben een stuk ouder zeker 25 jaar ,en ja waar stap je in als je een poging zou wagen om haar mee uit te vragen .ze lacht me misschien wel vierkant uit .
 
Ja hou je eigen in de hand ,ik heb zelf ook gehad dat ik verliefd was op een dame ben toen expres niet meer naar haar toe gegaan en als ik in het kwam en zag haar deed ik net of ik haar niet kenden .maar ze blijft in mijn hoofd spoken want het is zo'n lieve meid en een prachtig lichaam ik wil nu weer telkens naar haar toe gaan heb het al 3x uitgesteld om toch een andere dame te kiezen ,maar ik vind het best moeilijk om haar uit mijn hoofd te zetten ( ze is zo geweldig lief en mooi ) maar ben bang dat het toch nooit iets worden kan ik ben een stuk ouder zeker 25 jaar ,en ja waar stap je in als je een poging zou wagen om haar mee uit te vragen .ze lacht me misschien wel vierkant uit .
Haar uit vragen kan toch altijd. Je kan altijd iets gaan eten of gaan drinken toch?
Wat kan je gebeuren. Waarom zou ze je uitlachen. Ze kan hooguit nee zeggen.
Ik denk dat haar mee uit te vragen een iets beter idee is dan haar steeds te ontlopen.
Het hoeft toch geen relatie te worden. Vriendschap met haar is ook mooi.

Soms snap ik mensen niet. Doe gewoon wat je hart je ingeeft. Door zelf allemaal dingen in je hoofd te bedenken wat er allemaal kan gebeuren maak je het wel enorm moeilijk. Vraag haar gewoon uit en kijk wat er gebeurt.
 
Haar uit vragen kan toch altijd. Je kan altijd iets gaan eten of gaan drinken toch?
Wat kan je gebeuren. Waarom zou ze je uitlachen. Ze kan hooguit nee zeggen.
Ik denk dat haar mee uit te vragen een iets beter idee is dan haar steeds te ontlopen.
Het hoeft toch geen relatie te worden. Vriendschap met haar is ook mooi.

Soms snap ik mensen niet. Doe gewoon wat je hart je ingeeft. Door zelf allemaal dingen in je hoofd te bedenken wat er allemaal kan gebeuren maak je het wel enorm moeilijk. Vraag haar gewoon uit en kijk wat er gebeurt.
We zijn niet allemaal even mondig ,en bang dat ik een blauwtje loop met zo'n jonge dame , en je hebt gelijk bij nee weet ik natuurlijk waar ik aan toe ben .
 
Waarom die angst voor een blauwtje oplopen. Je weet wel of ze jou aardig vind of niet. Ik zou het gewoon een keer vragen. Ben je gelijk van die onzekerheid af. Je hoeft er echt niet zo mondig voor te zijn. Spreek gewoon uit je hart. Zeg dat je haar een leuke dame vind en dat je graag een keer als ze niet werkt of na haar werk een drankje met haar gaat drinken. Op zeker dat ze je niet gaat uitlachen maar serieus reageert. You can do it!
 
Geniet van je tijd met haar maar blijf alert. Ik heb het jarenlang exact op dezelfde wijze gedaan waarbij ik haar bezocht zonder te betalen. Ik hielp haar wel op een andere wijze (deels financieel) maar ik probeerde de relatie zo normaal mogelijk te maken. Ze is uiteindelijk gestopt en toen hebben we de mooiste tijd gehad samen. Ik merk overigens wel dat het werk "littekens" bij haar heeft achtergelaten. Begrijpelijk maar soms maakt dit het wel lastig.
Dat kan ik beamen, hetzelfde meegemaakt, we zijn nu inmiddels 5 jaar getrouwd. In een soort van open huwelijk, al is er geen plaats voor gevoelens naar anderen toe, wel voor "afwisseling".Zorg vooral tijdens ruzies dat je het haar niet doorsteekt wat ze ooit deed. En hou er rekening mee dat haar kijk op sex wel eens niets met liefde te maken kan hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan