Johnny Walk
Meubelstuk
Precies, men zit hier altijd een soort gemiddelde waarheid te verkondigen die er niet is.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWe zijn gewoon n stelletje verslaafde ,we kunnen die aandacht mooie lijven niet missen , en de dames de centen ,en denk ook de aandacht ?Voor wandelaars en dvp's geldt bijna altijd het principe; eens een ..., altijd een ....
Als je er eenmaal aan begonnen bent, is er nauwelijks een weg meer terug. Dit is denk ik ook waar ergens het grootste gevoel van verbondenheid tussen wandelaar en dvp zich bevindt. Ze zitten als het ware in hetzelfde schuitje en kunnen niet los van elkaar bestaan. Dit kan soms lijken op amoureuze gevoelens, en kunnen vaak ook oprecht zijn van tenminste één kant. Soms zelfs wederzijds. Maar in de grote boze buitenwereld lijdt dit toch maar zeer zelden tot iets constructiefs.
Herkenbaar. Als de klik er is ben ik verliefdWe zijn gewoon n stelletje verslaafde ,we kunnen die aandacht mooie lijven niet missen , en de dames de centen ,en denk ook de aandacht ?
Man, man... zooo herkenbaar. Soms word ik gewoon moe van mezelf.Herkenbaar. Als de klik er is ben ik verliefd
En ja, we zijn junkies. Ik in ieder geval wel!We zijn gewoon n stelletje verslaafde
Dat we net junkies zijn ben ik het mee eens maar verliefd zijn op een temeier is mij gelukkig in mijn lange carrière nog nooit overkomen.Man, man... zooo herkenbaar. Soms word ik gewoon moe van mezelf.
Een lekker samenzijn, de 'klik' en goede sex en ja hoor... Sjakie weer verliefd!
Maar ik hou ervan. Ik word er actief en productief van en heel soms krijgt het een aangenaam gevolg, helemaal mooi.
En ja, we zijn junkies. Ik in ieder geval wel!
Lang leve de DVP's! (en de dopamine )
Zoooooh, jij moet haast wel een Jiddische oude gast zijn om te weten dat 'temeier' een hoer of prostituee betekent in het Bargoens.Dat we net junkies zijn ben ik het mee eens maar verliefd zijn op een temeier is mij gelukkig in mijn lange carrière nog nooit overkomen.
Dat heb je helemaal goed , het zekere niet joods aan mij is dat ik mijn poen niet opstapel maar al tig jaar verneuk omdat ik altijd mijn lul achterna loop.Zoooooh, jij moet haast wel een Jiddische oude gast zijn om te weten dat 'temeier' een hoer of prostituee betekent in het Bargoens.
Betaalde liefde kan nooit tegen echte liefde op. Echte liefde is het mooiste wat er is. Met iemand vrijen waarvan je echt houdt. Betaalde liefde is alleen lustIk ben geen dvpjunkie maar meer een fervente liefhebber die goed zijn gevoelens kan onderdrukken. Het is voor mij een geile hobby om diverse vrouwen te kunnen ontmoeten zonder verdere verplichtingen/verantwoordelijkheden. Zodra ik de deur uitloop geniet ik na maar sta met beide benen weer stevig op de grond. Ben al jaren heerlijk vrijgezel dus geef ik zorgeloos mijn geld uit aan lekkere sex met verschillende vrouwen. Welke man wilt dat nou niet?
Ik beperk mijn contact met de dvp echt tot de gewone dates. Ik ga niet eten of drinken met haar en beperk ook de frequentie van de dates. Op die manier zorg ik ervoor dat dit mijn leven niet te veel overheerst en ik gewoon blijf functioneren. Maar het vraagt discipline, kan ik je zeggen.@Koudvuur ; ik begrijp je perfect. Het overkomt mij nu ook, op dit eigenste moment op een bijna gelijkaardige manier.
Ben 59 en heb een mooie vrouw die zich verzorgd, die ik graag zie en waar ik nog een leuk en goed sexleven mee heb(rollenspellen enz...).
En toch overkomt het mij met een 41 jarige dame die ook nog een normale job heeft maar ook flink "bijklust" met onze hobby.
Er is meer dan een klik, alleen kost een bezoekje aan haar mij wel bijna 400 euro voor twee uurtjes, zo ben ik vorige maand alleen al meer dan 2000 euro kwijt aan haar+cadeautjes. Als ik iets ga drinken of eten met haar betaal ik dat uiteraard ook, enkel haar moet ik niet betalen dan.
Ik weet ook wel dat dit geen toekomst heeft en dat mijn verstand het stilaan begint te halen van mijn verliefdheid.
Maar het was effe een héél leuk gevoel.
Een dvp betaal je voor sex, niet voor liefde..Betaalde liefde kan nooit tegen echte liefde op. Echte liefde is het mooiste wat er is. Met iemand vrijen waarvan je echt houdt. Betaalde liefde is alleen lust
Met die gedachte liep ik ook ooit voor de eerste keer bij mijn favoriete dame naar binnen. Het balletje rolde dus anders.Een dvp betaal je voor sex, niet voor liefde..
Als dat de rest van het gezin is opgevallen, heeft daar dan iemand al naar de reden gevraagd of een opmerking over gemaakt?Mijn gezin heeft een papa en man die eens een jaartje niet chagrijnig is in de decembermaand. Alleen maar winnaars toch?
Lekker mee uitscheiden dit gedoe , over een maand of vijf heeft het jou 10 ruggen gekost en denk je bij jezelf heb het wel gehad. Mijn mening is trek af en toe een paar honderd uit je zak voor je hobby met soms een teleurstelling qua sex maar wordt nooit te persoonlijk met een temeier want naar een tijdje ben je altijd de verliezer want het heeft je een hoop centen gekost en je bent dat lekkere neukertje kwijt.@Koudvuur ; ik begrijp je perfect. Het overkomt mij nu ook, op dit eigenste moment op een bijna gelijkaardige manier.
Ben 59 en heb een mooie vrouw die zich verzorgd, die ik graag zie en waar ik nog een leuk en goed sexleven mee heb(rollenspellen enz...).
En toch overkomt het mij met een 41 jarige dame die ook nog een normale job heeft maar ook flink "bijklust" met onze hobby.
Er is meer dan een klik, alleen kost een bezoekje aan haar mij wel bijna 400 euro voor twee uurtjes, zo ben ik vorige maand alleen al meer dan 2000 euro kwijt aan haar+cadeautjes. Als ik iets ga drinken of eten met haar betaal ik dat uiteraard ook, enkel haar moet ik niet betalen dan.
Ik weet ook wel dat dit geen toekomst heeft en dat mijn verstand het stilaan begint te halen van mijn verliefdheid.
Maar het was effe een héél leuk gevoel.
En precies dát gevoel bedoel ik. Heerlijk toch.Ik vind dit verliefde gevoel gewoon lekker, het is als een drug. Normaal zit ik rond deze tijd van het jaar na het opstaan 10 minuten achter een lichtlamp tegen winterdepressie. Nu sta ik lachend op
" betaalde liefde " voorbeeld van contradictio in terminisBetaalde liefde kan nooit tegen echte liefde op. Echte liefde is het mooiste wat er is. Met iemand vrijen waarvan je echt houdt. Betaalde liefde is alleen lust
Het gaat hier dan ook om 'betaalde geile sex'!" betaalde liefde " voorbeeld van contradictio in terminis
Kind is daar nog te jong voor (7), vrouw heeft niets laten blijken. Zij weet dat ik wandel maar wil geen ins en outs weten. Misschien vermoedt ze het. Maar de sfeer is hier nu prima.Als dat de rest van het gezin is opgevallen, heeft daar dan iemand al naar de reden gevraagd of een opmerking over gemaakt?
klopt wat je schrijft . Het is ook inderdaad een contradictio in terminis. Ik schrijf dus ook dat het eigenlijk lust is als je een DVP bezoekt" betaalde liefde " voorbeeld van contradictio in terminis
En... natuurlijk ook 'lekker genieten'!klopt wat je schrijft . Het is ook inderdaad een contradictio in terminis. Ik schrijf dus ook dat het eigenlijk lust is als je een DVP bezoekt
Wat mij helpt, is dat mijn vrouw van mijn gewandel weet en niet verbiedt. Het zou eindeloos veel complexer zijn als ik bijvoorbeeld met een secretaresse van de zaak zou gaan rommelen o.i.d. Dat zou ze echt niet fijn vinden.In jouw plaats... ik weet het niet. Ik zou verstrikt raken in mijn eigen leugens en geweten vrees ik.
Wat jij ermee doet, is helemaal jouw beslissing, daar gaat niemand jou in kunnen helpen. Het zijn allemaal goedbedoelde adviezen van mensen langs de zijlijn. Met de nadruk op zijlijn.
Ik wens je er veel sterkte mee en mocht je ermee doorgaan: alle begrip, want die drug.... is verslavend!
I love it!
Probeer haar maar uit je systeem te krijgen. Uit ervaring weet ik dat dit de hel is!Wat mij helpt, is dat mijn vrouw van mijn gewandel weet en niet verbiedt. Het zou eindeloos veel complexer zijn als ik bijvoorbeeld met een secretaresse van de zaak zou gaan rommelen o.i.d. Dat zou ze echt niet fijn vinden.
Om te zorgen dat deze verliefdheid niet in het vaarwater van mijn huwelijk komt, ben ik streng voor mezelf. Ik neem geen contact op met de dvp tot de volgende date. En die zal pas over een paar maanden zijn. Dit heb ik haar ook medegedeeld. Ze snapt het volledig, vindt het wel jammer. Want ze vindt me wel leuk. Ik zag de blik in haar ogen: het was exact de blik die mijn vrouw had toen bij ons ineens de vonk oversloeg.
Ik wil haar niet uit mijn systeem. Ik wil heerlijk warm worden bij de gedachte aan haar. Ik schreef het toch: het is een drug en ik houd ervan.Probeer haar maar uit je systeem te krijgen. Uit ervaring weet ik dat dit de hel is!
Ook een beetje 'zelfkastijding' dus?Ik wil haar niet uit mijn systeem. Ik wil heerlijk warm worden bij de gedachte aan haar. Ik schreef het toch: het is een drug en ik houd ervan.
Zoals het nu is, functioneer ik er nog goed bij. Ga ik nu bijvoorbeeld met haar zitten appen, dan laat ik het te ver komen, dan is de beer los. Daarom doe ik dat niet.
Beetje wel, ja. Het moet wel, in mijn levenssituatie. Ik ga zover als ik kan gaan. Verder dan dit kan gewoon niet. Emotioneel wil je all the way gaan, maar rationeel weet je dat dit onmogelijk en vooral onverstandig is.Ook een beetje 'zelfkastijding' dus?