Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helemaal mee eens, al moet ik toegeven dat ik me hier ook weleens schuldig aan maak.
Liever zeg ik helemaal niks, maar na een paar borrels kan ik het soms niet laten. Denk ik volgende morgen; wat heb ik nu weer gezegd allemaal.
Maar ben altijd bereidt woorden terug te nemen of excuses te maken. 🙏

Maar dat is menselijk en doen we allemaal, ook in dagelijks leven en vaak met beperkte kennis of afgaande op informatie die niet volledig is of deels niet klopt en deel op emotie en of onderbuikgevoel. Heel veel tijd en energie verliezen we eigenlijk aan best wel onzinnige discussies die verder de werkelijkheid niet veranderen.

Voor wandelaars en dvp's geldt bijna altijd het principe; eens een ..., altijd een ....

Als je er eenmaal aan begonnen bent, is er nauwelijks een weg meer terug. Dit is denk ik ook waar ergens het grootste gevoel van verbondenheid tussen wandelaar en dvp zich bevindt. Ze zitten als het ware in hetzelfde schuitje en kunnen niet los van elkaar bestaan. Dit kan soms lijken op amoureuze gevoelens, en kunnen vaak ook oprecht zijn van tenminste één kant. Soms zelfs wederzijds. Maar in de grote boze buitenwereld lijdt dit toch maar zeer zelden tot iets constructiefs.
We zijn gewoon n stelletje verslaafde ,we kunnen die aandacht mooie lijven niet missen , en de dames de centen ,en denk ook de aandacht ?

Herkenbaar. Als de klik er is ben ik verliefd 😭
Man, man... zooo herkenbaar. Soms word ik gewoon moe van mezelf.
Een lekker samenzijn, de 'klik' en goede sex en ja hoor... Sjakie weer verliefd!

Maar ik hou ervan. Ik word er actief en productief van en heel soms krijgt het een aangenaam gevolg, helemaal mooi.
We zijn gewoon n stelletje verslaafde
En ja, we zijn junkies. Ik in ieder geval wel!

Lang leve de DVP's! (en de dopamine ;))

Man, man... zooo herkenbaar. Soms word ik gewoon moe van mezelf.
Een lekker samenzijn, de 'klik' en goede sex en ja hoor... Sjakie weer verliefd!

Maar ik hou ervan. Ik word er actief en productief van en heel soms krijgt het een aangenaam gevolg, helemaal mooi.

En ja, we zijn junkies. Ik in ieder geval wel!

Lang leve de DVP's! (en de dopamine ;))
Dat we net junkies zijn ben ik het mee eens maar verliefd zijn op een temeier is mij gelukkig in mijn lange carrière nog nooit overkomen.

Ik ben geen dvpjunkie maar meer een fervente liefhebber die goed zijn gevoelens kan onderdrukken. Het is voor mij een geile hobby om diverse vrouwen te kunnen ontmoeten zonder verdere verplichtingen/verantwoordelijkheden. Zodra ik de deur uitloop geniet ik na maar sta met beide benen weer stevig op de grond. Ben al jaren heerlijk vrijgezel dus geef ik zorgeloos mijn geld uit aan lekkere sex met verschillende vrouwen. Welke man wilt dat nou niet? 😋😜

Ik ben geen dvpjunkie maar meer een fervente liefhebber die goed zijn gevoelens kan onderdrukken. Het is voor mij een geile hobby om diverse vrouwen te kunnen ontmoeten zonder verdere verplichtingen/verantwoordelijkheden. Zodra ik de deur uitloop geniet ik na maar sta met beide benen weer stevig op de grond. Ben al jaren heerlijk vrijgezel dus geef ik zorgeloos mijn geld uit aan lekkere sex met verschillende vrouwen. Welke man wilt dat nou niet? 😋😜
Betaalde liefde kan nooit tegen echte liefde op. Echte liefde is het mooiste wat er is. Met iemand vrijen waarvan je echt houdt. Betaalde liefde is alleen lust

Ik heb het na 30 jaar wandelen ineens te pakken. Ik voel me heel erg aangetrokken tot een dame en ik weet dat ze mij leuk vindt. En ik denk dat ik er goed mee om weet te gaan, zodat het iets voor mij toevoegt.

Ik maak een onderscheid tussen 'aantrekkelijk vinden' en 'me aangetrokken voelen tot...'. Aantrekkelijk vind ik iedere DVP die ik bezoek, het is vooral fysiek en seksueel/lustgericht. Bij 'me aangetrokken voelen tot...' komen meer dimensies kijken, die vooral met de persoon zelf te maken hebben.

Inmiddels heb ik al een aantal dates met haar gehad. De klik was er al gelijk, maar het contact groeide per date. De laatste keer leek de vlam in de pan te slaan. In de eerste plaats in bed. Waar ze mij vroeger nog weleens tot kalmte maande, gooide ze deze keer zelf echt alle remmen los. Ik wist niet wat me overkwam, maar liet het heerlijk over me heenkomen.

Normaal heb ik na afloop altijd een soort koetjes-en-kalfjes-kletspraatje met haar. Maar deze keer konden we geen twee zinnen zeggen zonder weer te gaan tongen. Wat we tegen elkaar zeiden, had meer diepgang dan ooit.

Dan de hamvraag: hoe ga ik hiermee om? Ik ben -zoals 80% van haar klandizie (wat ze zelf zegt)- een getrouwd man en gelukkig in mijn huwelijk. Ik koester dit heerlijke gevoel dat ik nu heb, maar heb geen illusie dat er tussen de dvp en mij meer ontstaat dan de gewone dates die we nu hebben. Dat wil ik ook helemaal niet. Mijn huwelijk is -zoals iedere langdurige relatie- van verliefd naar 'houden van' overgegaan en ik heb gewoon na al die jaren weer behoefte aan dat gevoel van passie.

Ik vind dit verliefde gevoel gewoon lekker, het is als een drug. Normaal zit ik rond deze tijd van het jaar na het opstaan 10 minuten achter een lichtlamp tegen winterdepressie. Nu sta ik lachend op en ben de leukste echtgenoot en vader die er is. Wat is hier mis mee?

Ik ben duidelijk tegen de dame. Het laatste wat ik wil, is tijdens de kerstdagen constant mijn mobiel checken of mijn betaalde minnares misschien nog een hartje heeft gestuurd. Dat gebeurt dan ook niet. Gevoelsmatig wil ik haar liever gisteren dan vandaag weer bezoeken, maar in deze emotionele rollercoaster gooi ik een gezonde dosis ratio in de strijd: ik zie haar pas over een paar maanden, niet eerder. Zij begrijpt het allemaal. Ze heeft wel meer klanten gehad die hoteldebotel waren en misschien zijn er nu ook meer dan ik alleen. Ik kan er niet mee zitten.

Dit is misschien het recept om ermee om te gaan. Ook al ben je nog zo in de ban van je gevoelens: blijf gezond rationeel handelen. Ik heb een heerlijk gevoel, zij heeft een speciale klant die net iets leuker is dan de rest. Mijn gezin heeft een papa en man die eens een jaartje niet chagrijnig is in de decembermaand. Alleen maar winnaars toch?

PS: ik was hier eerder actief, maar deactiveerde mijn account. Dit is iets wat ik echt heel graag kwijt wil en nergens anders kwijtkan, vandaar dat ik er weer ben. Hoe lang ik actief blijf, weet ik niet.

@Koudvuur ; ik begrijp je perfect. Het overkomt mij nu ook, op dit eigenste moment op een bijna gelijkaardige manier.
Ben 59 en heb een mooie vrouw die zich verzorgd, die ik graag zie en waar ik nog een leuk en goed sexleven mee heb(rollenspellen enz...).
En toch overkomt het mij met een 41 jarige dame die ook nog een normale job heeft maar ook flink "bijklust" met onze hobby.
Er is meer dan een klik, alleen kost een bezoekje aan haar mij wel bijna 400 euro voor twee uurtjes, zo ben ik vorige maand alleen al meer dan 2000 euro kwijt aan haar+cadeautjes. Als ik iets ga drinken of eten met haar betaal ik dat uiteraard ook, enkel haar moet ik niet betalen dan.
Ik weet ook wel dat dit geen toekomst heeft en dat mijn verstand het stilaan begint te halen van mijn verliefdheid.
Maar het was effe een héél leuk gevoel.

@Koudvuur ; ik begrijp je perfect. Het overkomt mij nu ook, op dit eigenste moment op een bijna gelijkaardige manier.
Ben 59 en heb een mooie vrouw die zich verzorgd, die ik graag zie en waar ik nog een leuk en goed sexleven mee heb(rollenspellen enz...).
En toch overkomt het mij met een 41 jarige dame die ook nog een normale job heeft maar ook flink "bijklust" met onze hobby.
Er is meer dan een klik, alleen kost een bezoekje aan haar mij wel bijna 400 euro voor twee uurtjes, zo ben ik vorige maand alleen al meer dan 2000 euro kwijt aan haar+cadeautjes. Als ik iets ga drinken of eten met haar betaal ik dat uiteraard ook, enkel haar moet ik niet betalen dan.
Ik weet ook wel dat dit geen toekomst heeft en dat mijn verstand het stilaan begint te halen van mijn verliefdheid.
Maar het was effe een héél leuk gevoel.
Ik beperk mijn contact met de dvp echt tot de gewone dates. Ik ga niet eten of drinken met haar en beperk ook de frequentie van de dates. Op die manier zorg ik ervoor dat dit mijn leven niet te veel overheerst en ik gewoon blijf functioneren. Maar het vraagt discipline, kan ik je zeggen.

Terug
Bovenaan Onderaan