Dit is speciaal voor mijn Dominicaanse vriendinnetje! Zij heeft een speciale plek in mijn hart. Ik mis haar enorm!! Een relatie met een DVP? Hell yeah! I really miss her! Ik mis mijn Dominicaanse Princesa. Ik schrijf dit om te laten zien dat je zoveel moois op je pad kunt treffen, DVP of niet, het maakt niet uit. Ik hou nog steeds van haar! Ik heb zoveel foto's van ons samen zijn! Het was begin 2013. Ik wou net de trap aflopen, naar de uitgang beneden, na opnieuw een uitzichtloze tocht langs de roodverlichte vensters, toen ik haar bij het laatste raam in mijn ooghoek zag. Sjaggerijnig dat ze keek! Mijn hemel! Zo trek je geen klanten aan, jonge lekkere meid. Ik glimlachte bij die gedachte. En ze leek heel eventjes uit haar sjaggerijnige rol te stappen door terug te lachen.
Wait a minute! Hoeveel kost het bij jou? Hm okee, en een uur is dan zoveel eurie? Mooi. Ik kom zo bij je terug. En zo geschiedde, ons eerste samenzijn in een aftandse kamer op de eerste etage, waar ik probeerde jou zo lang mogelijk te
teasen door zo lang mogelijk niet te penetreren, maar alleen maar te wrijven, jou te kussen, te likken en te zuigen. En op het moment dat je het echt niet langer zo kon uithouden, dan liefdevol toe te slaan en te penetreren. Staand tegen de rand van het bed. Wat een ontmoeting! Wat een ontlading! Heel zelden heb je van die ontmoetingen met een DVP, waarvan je weet dat er zojuist iets speciaals heeft plaatsgevonden.
Onze tweede date was in een ter ziele gegane bordeel. En daar ontmoetten mijn ogen jouw ondeugende ogen, aan de overkant van de ontvangstruimte. Waar aan de ene kant de klanten de meisjes konden uitkiezen die op een rijtje aan de overkant gezeten waren. Onze tweede date duurde langer, veel langer. En het was passioneler. Je glimlachte naar me, was blij dat ik jou voor de tweede keer bezocht. Je had niet de typische Dominicaanse '
ass' en overdreven opgepompte
fake tieten. Nee, alles was puur natuur, klein zelfs.
I loved you. Het condoom ging stuk halverwege onze passionele
'ride'. Het rubber was helemaal weggeslagen, helemaal opengescheurd, bedekt met vocht. Ik trok het van m'n lid af en legde het aan de rand van het bed, en we besloten zonder barrière door te gaan, tot het eind. Onze liefde ontbrandde toen pas echt. Daarna waren wij onafscheidelijk.
We hebben je moeder hier op een visum naar Nederland gehaald. We hebben gezorgd dat je een aantal eindexamen vakken vanuit Nederland kon maken. We hebben je spullen verhuisd naar een mooi en veilig appartement in de grote stad, waar je zou gaan werken. Mijn eerste aanbod van, kom asjeblieft bij me wonen en ik betaal je een x bedrag per maand aan onderhoud verbleekte bij de
earnings die je zou gaan maken. Ik schrok me wezenloos toen ik verdovende middelen in je kamer aantrof. Met een bonzend hart confronteerde ik je ermee. Nee, het was voor de klanten verzekerde je mij en: 'ik doe net alsof ik het opsnuif, maar met een elegante zwiep van mijn lange kastanjebruine haren zorg ik ervoor dat ik er juist niks van opsnuif. De klanten zullen het niet doorhebben'. De hele werkwijze in de club van drinken met de klanten stond me niet aan. En sexen in een jacuzzi was ook al niet zo'n erg comfortabele gedachte. Maar onze spannende sexdates op een verlaten parkeerplaats, op een verlaten boerenlandweggetje, of in een sauna waar men door de stoom niet zag wat wij aan het doen waren, maakten veel goed. Ik deed alles voor je. Ja ik denk dat je echt van me gehouden heb, al vertelden andere Dominicaanse meiden mij dat, omdat je uit het binnenland van de Dominicaanse Republiek komt, je het achter de ellenbogen hebt en me alleen maar gebruikt om er zelf beter van te worden. Mij als 'dekmantel' gebruiken, zo van: 'papa, mama, dit is mijn Nederlandse vriend. Jullie hoeven je geen zorgen te maken'.
Alle onzekerheden hebben het niet gemakkelijker voor ons gemaakt. We hebben zoveel foto's waarop we juist samen het leven vieren: zomercarnaval, Antilliaanse Feesten, Pal Mundo met Romeo Santos. Totdat je op een gegeven moment aangaf verder met je leven te willen gaan. Was ik teveel aan het feesten?
Nu heb je kinderen met een andere kerel. En mijn apps kwamen al een lange tijd niet meer aan. Dat doet pijn. Maar ja, ik zit hier nog steeds op Girlsreview naar andere meiden te zoeken,
childish. Dus logisch dat je me verlaten hebt om een stap verder te gaan.
People, if you find a real nice girl, whether you'll find her in the red light district or in other parts of the city, doesn't matter where, but please do not fuck up! Het enige wat mij nu rest zijn zoete herinneringen bij een lege fles drank