lovemachine
Meubelstuk
Dat mag. Ieder zijn mening.voor jou misschien een nuance, maar voor mij toch een wereld van verschil.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat mag. Ieder zijn mening.voor jou misschien een nuance, maar voor mij toch een wereld van verschil.
Nee klopt dat zal ik nooit worden. Zoals ik al eerder zei dat verliefd worden is bij mij een " proces" . Gebeurde mij altijd als ik iemand leerde kennen. Waar ik al een tijdje mee omging.Dus je zult ook nooit verliefd worden op dat leuke meisje dat werkt bij de bakker of slager waar je inkopen doet? Of een dame die je - ik noem maar wat - een uurtje helpt met het invullen van de belastingformuliertjes? Puur omdat het een klant-relatie is? Voor de zekerheid, ik snap best de verschillen.... Maar verliefd kun je zomaar worden. In diverse gradaties, dat wel. Zo zie ik ook wel eens berichtjes van iemand die een dame alleen in een trein heeft zien zitten en haar graag wil ontmoeten. Het grote verschil is dat je bij een dvp in de 'endzone' begint. Maar als ze je een stukje van zichzelf toont in een uur... waarom zou je daar per se niet voor kunnen vallen?
Nee ik kijk niet op ze neer maar ben me er van bewust dat het een zakelijke transactie is.Ik had vroeger een negatief beeld van DvP's en hun klanten. Maar toen een paar jaar na het einde van mijn relatie de nood steeds hoger werd (en daten geen succes bleek), ben ik daar langzaam anders over gaan denken. De meeste DvP's die ik heb ontmoet, deugen. En het zou raar zijn als ik nu nog negatief over hun klanten dacht.
Ik ben niet Piet Paaltjens. Volgens mij was dat een nogal tragische dichter. Die werd verliefd op een meisje die terwijl hij in de trein zat zag in een passerende trein.
Dat zijn nogal reuzestappen. Iemand is verliefd en de dame denkt gelijk hoe dat nu verder moet als ze in een relatie zitten???Haar gedachte kan zijn: nu is ie verliefd op mij maar volgende maand op een andere dvp. Om het grof te zeggen ze denkt een hoerenloper wordt verliefd op mij. Straks gaat ie in onze relatie weer naar de hoeren.
Dat zijn Nederlandse vrouwen ja, heel ander onderwerp... ik ook denk dat die er veelal gewoon niet uitzien..Ik haal mijn kinderen geregeld op het schoolplein op. Laat mijn blik wel eens over de dan aanwezige moeders gaan. Laat ik het netjes houden, ik word er niet heel vrolijk van.... Ben dan blij dat ik geregeld toppertjes mag daten
En de Nederlandse mannen zijn allemaal Adonissen? Ik in ieder geval niet.Dat zijn Nederlandse vrouwen ja, heel ander onderwerp... ik ook denk dat die er veelal gewoon niet uitzien..
Inderdaad mooi geschreven @Harold999 !!Mooi geschreven, Harold. Vooral dat 'huppeltje van het hart'.
Waren de komma's en punten op?maar is dat andersom ook niet zo dat dus de dames op ons neerkijken en denken wat een zielige kerels die hier moeten komen voor hun gerief terwijl onder ons de wandelaar ook hele goede en respectabele mannen zijn die alles heel goed voor elkaar hebben alleen een vrouw net ff niet en dus gebruik maken van de prostitutie
die heb ik afgeplakt hahaWaren de komma's en punten op?
Ik toevallig wel.Maar meeste hoerenlopers zijn geen adonissen. Vandaar waarschijnlijk ook dat ze sex en aandacht bij dvps moeten halen.de Nederlandse mannen zijn allemaal Adonissen? Ik in ieder geval niet.
Oei dan ben je duidelijk met de verkeerde dames gaan daten.maar is dat andersom ook niet zo dat dus de dames op ons neerkijken en denken wat een zielige kerels die hier moeten komen voor hun gerief terwijl onder ons de wandelaar ook hele goede en respectabele mannen zijn die alles heel goed voor elkaar hebben alleen een vrouw net ff niet en dus gebruik maken van de prostitutie
Een affaire met een DVP?Oei dan ben je duidelijk met de verkeerde dames gaan daten.
Zulke gedachten heb ik nog maar een paar gehad. Dat waren bij types die zich duidelijk te goed voelden en arrogant waren.
Ik denk eerder een projecteren van eigen onzekerheden en verdrietige gevoelens. 'Als ik haar nu verneder of slecht behandel voel ik mij beter'.
Bij hen kon ik dan wel denken 'amai ben jij goed opgevoed, eikel.' But that's it. Voor de rest nog nooit gedacht dat wandelaars zielige mannetjes waren of wat dan ook.
Eerder iets slimmer, want als je vreemd wilt gaan. Doe het met een dvp. Ga geen affaire aan want dan is de kans dat het misloopt nog groter
Zit wat in. Maar bij het vreemdgaan gaat het niet alleen om de sex. Ook het jagen, veroveren en betrapt worden brengt een bepaalde spanning met zich mee.Eerder iets slimmer, want als je vreemd wilt gaan. Doe het met een dvp. Ga geen affaire aan want dan is de kans dat het misloopt nog groter
Ik ging ook eens een affaire hebben met een wandelaar. Nu meer dan 3 jaar en 1 kind verder Hopen eind 2023 toch voor nummer 2 te gaanEen affaire met een DVP?
Ik ging ook eens een affaire hebben met een wandelaar. Nu meer dan 3 jaar en 1 kind verder Hopen eind 2023 toch voor nummer 2 te gaan
Bedankt voor de attentie. But noAls dat niet lukt zijn er hier genoeg die wel mee willen helpen
Geen tweede affaire dan, jammer.Bedankt voor de attentie. But no
Anders in de juiste periode een bare gangbang organiseren.. goud garantBedankt voor de attentie. But no
Werk genoeg met hem, mini en vast cliënteel. Hou jouw flesje zaad maar bij jouGeen tweede affaire dan, jammer.
Ik wist dat Ted een perverse beer was, maar nu gaat hij toch wel helemaal los komt het door Xhamster ja?Anders in de juiste periode een bare gangbang organiseren.. goud garant
Ja..Ik wist dat Ted een perverse beer was, maar nu gaat hij toch wel helemaal los komt het door Xhamster ja?