Zoveel tijd zou ik niet aan 1 dame kwijt willen zijn, je houdt geen tijd voor jezelf meer over.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrereneen 'polyamorie' liefdeslevensstijl heb ik weleens geprobeerd en ik hield inderdaad maar heel weinig tijd over voor mezelf, voor een hobby en zelfs voor mijn werk had ik nog maar beperkt de tijd ;-)Zoveel tijd zou ik niet aan 1 dame kwijt willen zijn, je houdt geen tijd voor jezelf meer over.
Zo'n langlopende deal is vanzelfsprekend geen enkel probleem als de dame(s) in kwestie natuurlijk absolute geile en sexy stunners zijn, met veel vuur en passie in bed, met alle opties die je hartje begeert.Om vele redenen vind ik het lastig om een bedrag te noemen.
Met nummer spreek ik 1 keer per week af voor een dagdeel. Dat is een gekke ochtend of middag voor een paar uurtjes. Kosten zijn hiervoor echt erg laag.
Nummer 2 zie ik zo'n 20-25 uur per week, een a twee dagdelen door de week en 1 zaterdag middag tot de volgende zondag ochtend.
Ik geef haar hiervoor een maandelijkse toelage.
Per uur nog steeds laag maar ivm het aantal uren toch een aardig bedrag per maand. Deze dame claimt gestopt te zijn met werken (ben geneigd het te geloven) en van mijn maandgeld plus een rustig baantje te leven.
Alhoewel het alles bij elkaar een fors bedrag is, maken ze mij zeer gelukkig.
Voor beiden geld dat dit een geëvolueerde relatie is en ik de dames al meer dan 15 jaar ken.
Ik zou dit nooit aanraden om hieraan op stel en sprong te beginnen.
Doe je transen ook?Allen dank voor jullie reacties.
Even ter verduidelijking
1. De uren zijn per week, inclusief non-sex uren, maar wel altijd met zoveel sex als ik 'op kan'. Dat vergt enige planning maar geeft veel voldoening.
2. Beide dames voorzien mij van alles wat mijn hartje begeert - nummer 1 is niets te gek, inclusief trio's of feestjes. Met nummer 2 ben ik wel meer exclusief dat is inmiddels meer mijn minares dan echte dvp (indien ze echt gestopt is hahaha)
3. En qua geld, zoals mijn oude Engelse leraar altijd zei - A shroud has no pockets
4. Daarnaast zie ik nog met enige regelmaat andere dames of transen. Maar dat is wel duidelijk minder.
Respect dat je daarnaast ook nog andere ziet. Snelle optelsom zegt mij dat er nog 3 dagen in de week overblijven, die zou ik nodig hebben om bij te komen voor de volgende keer.Om vele redenen vind ik het lastig om een bedrag te noemen.
Met nummer spreek ik 1 keer per week af voor een dagdeel. Dat is een gekke ochtend of middag voor een paar uurtjes. Kosten zijn hiervoor echt erg laag.
Nummer 2 zie ik zo'n 20-25 uur per week, een a twee dagdelen door de week en 1 zaterdag middag tot de volgende zondag ochtend.
Ik geef haar hiervoor een maandelijkse toelage.
Per uur nog steeds laag maar ivm het aantal uren toch een aardig bedrag per maand. Deze dame claimt gestopt te zijn met werken (ben geneigd het te geloven) en van mijn maandgeld plus een rustig baantje te leven.
Alhoewel het alles bij elkaar een fors bedrag is, maken ze mij zeer gelukkig.
Voor beiden geld dat dit een geëvolueerde relatie is en ik de dames al meer dan 15 jaar ken.
Ik zou dit nooit aanraden om hieraan op stel en sprong te beginnen.
Valt wel mee hoor. Het lijkt allemaal veel maar buiten mijn twee vaste dames spreek ik misschien 1 keer in de 2 maanden daarnaast af.@Dominicanlover is een ware levenskunstenaar
Ja, mij ook. Ik vind het echt helemaal niks Dominicaanse vrouwen. Niet alleen qua looks over het algemeen niet, maar ook het karakter van de meeste van die dames staat me totaal niet aan.Lukt mij toch al enkele decennia
Ik zou ze voor geen goud willen missen, echt niet. Ook al betekent dat soms pien aan de kopJa, mij ook. Ik vind het echt helemaal niks Dominicaanse vrouwen. Niet alleen qua looks over het algemeen niet, maar ook het karakter van de meeste van die dames staat me totaal niet aan.
ik vind toch over het algemeen dat Colombiaanse vrouwen een stuk knapper zijn dan de Dominicaanse vrouwen, hoewel daar ook veel lekkere wijven tussen zitten. Ook in de omgang heb ik liever Colombiaanse vrouwen. Dominicaanse vrouwen vindt ik vaak wat lomp en boers overkomen.Ja, mij ook. Ik vind het echt helemaal niks Dominicaanse vrouwen. Niet alleen qua looks over het algemeen niet, maar ook het karakter van de meeste van die dames staat me totaal niet aan.
Ik zou ze voor geen goud willen missen... Colombiaanse vrouwen heel wat anders, ik heb daar zo mijn mening over die ik niet zal delen.. Ik heb wel het idee dat de mooiste Dominicaanse vrouwen niet werkzaam zijn als DVP en gelukkig maar.Ja, mij ook. Ik vind het echt helemaal niks Dominicaanse vrouwen. Niet alleen qua looks over het algemeen niet, maar ook het karakter van de meeste van die dames staat me totaal niet aan.
Ik ben expres niet in detail getreden want er komen dan weer allemaal lui hier die het beter weten en het topic gaat daar niet over. Mijn reactie was op de ervaring en reactie van @el niño mimado!Ik kan me er geen beeld bij voorstellen. Kan dit worden geïllustreerd? Hoe ziet een doorsnee Colombiaanse vrouw eruit en hoe een Dominicaanse? Of misschien juister, een typische dvp van de ene of de andere nationaliteit?
Men zou de Hollandse vrouw kunnen beschrijven als 'blond, groot, lomp, luid' maar er zijn er toch veel die heel anders zijn.
In zijn algemeenheid zijn de Colombiaanse meer Europees, en zijn de Dominicaanse vrouwen meer gemixed, blank met Afrikaans, dus de Dominicaanse vrouwen zijn donkerder,Ik kan me er geen beeld bij voorstellen. Kan dit worden geïllustreerd? Hoe ziet een doorsnee Colombiaanse vrouw eruit en hoe een Dominicaanse? Of misschien juister, een typische dvp van de ene of de andere nationaliteit?
Men zou de Hollandse vrouw kunnen beschrijven als 'blond, groot, lomp, luid' maar er zijn er toch veel die heel anders zijn.
Dank!In zijn algemeenheid zijn de Colombiaanse meer Europees, en zijn de Dominicaanse vrouwen meer gemixed, blank met Afrikaans, dus de Dominicaanse vrouwen zijn donkerder,
Daar wordt ik niet echt vrolijk zijn als ik naar die meiden kijkt.Dank!
Ik vond net dit als mogelijke illustratie:
Ik heb precies hetzelfde.ik vind toch over het algemeen dat Colombiaanse vrouwen een stuk knapper zijn dan de Dominicaanse vrouwen, hoewel daar ook veel lekkere wijven tussen zitten. Ook in de omgang heb ik liever Colombiaanse vrouwen. Dominicaanse vrouwen vindt ik vaak wat lomp en boers overkomen.
Totdat het je plots overkomt, zonder dat je weet waarom. En dat terwijl je de dame al 7 a 8 jaren kent.Er zijn onder de dames die ik heb bezocht zeker vrouwen (geweest) waar ik verliefd op had kunnen worden als ik ze in een andere context had ontmoet, dus niet als klant van een dvp. Maar het feit dat ik ze wel binnen de dvp/klant-relatie heb leren kennen, zorgt bij mij voor een soort schild om de ziel dat verliefdheid verhindert. Ik heb dus nooit daadwerkelijk echte verliefdheidsgevoelens voor een dvp gehad.
Weet het niet. Ik wandel al meer dan 25 jaar en het is me nog nooit gebeurd. Maar goed, zeg nooit nooit inderdaad.Totdat het je plots overkomt, zonder dat je weet waarom. En dat terwijl je de dame al 7 a 8 jaren kent.
Love makes you do crazy shit
ik denk dat die kans vrij klein is, zeker als je er niet voor open staat.Weet het niet. Ik wandel al meer dan 25 jaar en het is me nog nooit gebeurd. Maar goed, zeg nooit nooit inderdaad.
Het is inderdaad een mindset. Maar ik kan me best voorstellen dat het gebeurt.ik denk dat die kans vrij klein is, zeker als je er niet voor open staat.
En dan als het dan toch gebeurt, kun je ervoor kiezen om de verliefde puber uit te hangen of tussen de verliefdheden toch proberen het ietwat rationeel te bekijken.ik denk dat die kans vrij klein is, zeker als je er niet voor open staat.
Het lijkt mij als het toch gebeurt, dat je je zelf beschermt en haar niet meer bezoekt. Want ik zou er geen toekomst in zien, en om die vrouw aan het lijntje te houden vindt in dan ook niet fair.En dan als het dan toch gebeurt, kun je ervoor kiezen om de verliefde puber uit te hangen of tussen de verliefdheden toch proberen het ietwat rationeel te bekijken.
Als je geen toekomst ziet kun je daar ook eerlijk in zijn.Het lijkt mij als het toch gebeurt, dat je je zelf beschermt en haar niet meer bezoekt. Want ik zou er geen toekomst in zien, en om die vrouw aan het lijntje te houden vindt in dan ook niet fair.