Ik heb het onlangs ook voorgehad dat ik een dame (
@Isabelle) meer dan leuk begon te vinden. En met leuk bedoel ik niet alleen dat ik haar lichaam aantrekkelijk vond, maar ook haar gezicht, die ogen, haar gedrag, haar persoonlijkheid, haar aanpak etc.
En haar bezocht ik ook vaker dan ik normaal zou doen. Ik vond haar lichaam uitermate aantrekkelijk en vond de seks steeds super.
Maar ook de gesprekken waren erg leuk, Ik kon héél veel bij haar kwijt (en voor de grappigste hier, ja, ook heel wat kwakjes) Van haar kant uit leek ze mij eerlijk en open. Ze was erg aardig, vriendelijk en we konden samen goed lachen.
Dit alles in een periode waarin m'n huwelijk in een zware dip zit, en de cocktail om "verliefd" te worden was gemaakt.
Het ging zover dat ik het moeilijk kreeg om de recensies van andere gasten die haar bezochten in het 'gastenboek' van het privé-huis te lezen.
Voorlopig heb ik een stop gezet op onze ontmoetingen, en wandel ik ergens anders. Ik heb het er met haar ook open en eerlijk over gehad via dit forum. Ze begrijpt mijn stelling en wenst me alsnog veel geluk in mijn huwelijk, met m'n gezondheid en in m'n verdere leven.
Ik moet mezelf gaan inprenten dat ik één van haar zovele klanten ben , en dat er, hoe jammer het voor mij ook mag zijn, niks 'méér' in zit.
Mocht de toekomst echter uitwijzen dat ik bij ander dvp's niet vind wat ik bij haar vond, zal ik er zeker teruggaan.
Die knop omdraaien, en gewoon gaan voor de zalige seks die ik mijns inziens altijd had met haar.
Je gaat toch ook terug naar die bakker waar de broodjes en de gebakjes het beste zijn.