ik ben het met je punten eens, alleen dat elke prive ontvangst dame me zsm de deur uit wil werken is maar deels waar. Heb vaak genoeg na de verstreken tijd nog gehad dat ze wilden dat ik nog even bleef hangen. Pizza'tje bestellen (ja ja ik betaal dat ook voor haar), of koffie drinken. Soms hebben de dames zelf behoefte aan normaal gezelschap.
Ik wil eigenlijk nog toevoegen aan deze discussie dat je volgens mij weinig controle hebt over verliefd worden. Het overkomt je, je reptilenbrein is daar nou eenmaal daarop ingesteld. Net zoals dat een klant verliefd kan worden op een dvp denk ik dat een dvp ook verliefd kan worden op een klant. Ze zijn ook maar mensen. Nu vind ik wel dat een relatie die hieruit voort komt veel minder kans van slagen heeft. Dat onderken ik natuurlijk, het is gewoon een lastige situatie. Toch, dat het kan slagen bewijzen
@carbon en JokePrive. Ondanks alles wat tegen kan zitten doen zij het toch maar even. Dat vind ik mooi om te lezen, waarom zou ik daar verder cynisch over doen