Ik heb 1x gehad dat ik een dame leuk vond. En met leuk bedoel ik niet dat ik haar lichaam aantrekkelijk vond, maar gezicht, gedrag, persoonlijkheid etc.
En haar bezocht ik ook vaker dan ik normaal doe, ondanks dat ik haar lichamelijk niet eens echt aantrekkelijk vond en niet eens altijd goede seks had.
Maar de gesprekken waren erg leuk, ze was erg aardig, vriendelijk en we konden samen enorm lachen. Was ik verliefd? Nee, dat is een te groot woord.
Ik had echter wel de indruk dat ze mij wel leuk vond. Smoorverliefd? Nee, absoluut niet. Gewoon een leuke gast. Waarom ik dat dacht> ik kreeg diensten van haar die ze andere mannen niet gaf (weet ik via reviews) en het kwam heel vaak voor dat we ruim over de tijd waren en ze me vroeg om te blijven (niet tegen een vergoeding, maar om te praten en samen te zijn).
Uiteindelijk is toen de corona pandemie er tussen gekomen. Ik heb haar daarna wel terug gezien in de Doublet en ze staat er nu nog steeds af en toe.
Heb haar zelfs bezocht terwijl ik niet zeker wist of zij het was (haarkleur veranderd en ander soort makeup), ik herkende haar niet en zij wel (maakte zelfs een cynische opmerking). Sindsdien niet meer bezocht, ook omdat er niks borrelde.