Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
wetende dat mijn vriendin/vrouw dagelijks geniet van andere mannen.
Hier mankeert een stukje tekst, denk ik: "wetende dat mijn vriendin/vrouw dagelijks geniet van andere mannen hun geld". :)

Het is niet omdat de klant geniet van de diensten van de dvp, en omdat die dvp haar werk niet met uitgesproken tegenzin doet, dat je moet gaan veronderstellen dat een dvp ook geniet van andere mannen.
 
Ik ken dvp's die niet aan een vaste relatie willen beginnen voor ze uit de stiel gestapt zijn. Maar ik ken evenzeer dvp's die hun beroep uitoefenen en daarnaast een vaste relatie hebben die alles behalve slecht loopt.

Terloops: de meest ambetante opmerkingen over of dat wel kan, dvp en een relatie, komen meestal van mannen die zelf een relatie hebben maar wel stiekem komen neuken bij een dvp. Stiekem. De dvp doet het niet stiekem. Haar partner weet het meestal wel.
100% van de mannen die een dvp bezoeken vertellen dat niet aan hun partner. Diezelfde man gaat over de rooie als hij erachter komt dat z'n vrouw vreemd gaat. Als dat niet zo is dan klopt er iets niet in de relatie.

Het topic hier gaat niet over het opgeven van het werk van een dvp, maar over het starten van een relatie met een dvp.
Hier mankeert een stukje tekst, denk ik: "wetende dat mijn vriendin/vrouw dagelijks geniet van andere mannen hun geld". :)

Het is niet omdat de klant geniet van de diensten van de dvp, en omdat die dvp haar werk niet met uitgesproken tegenzin doet, dat je moet gaan veronderstellen dat een dvp ook geniet van andere mannen.
Geld is altijd de drijfveer, maar er zijn dvp's die echt los gaan en wel degelijk genieten en klaarkomen bij hun klant.
Tsja! Maar... getrouwde mannen zijn ongetwijfeld hun belangrijkste klantengroep hoor!
Dat weet ik, maar dat praat het niet goed dat een getrouwde man dvp's bezoekt. Maar nogmaals; daar gaat dit topic niet over.
 
Tsja! Maar... getrouwde mannen zijn ongetwijfeld hun belangrijkste klantengroep hoor!
Het blijft een redelijk hypocriete visie bij veel mannen. Een vrouw is een soort bezit, waar iedereen zijn handen (en zeker zijn piet...) moet afhouden, want anders is er een probleem met de relatie en de liefde. Een man echter, die heeft geen enkel probleem in zijn relatie als hij bij een dvp gaat neuken. Zo een man ligt daar toch ook in zijn blote flikker zijn fluit in een andere vrouw te duwen, en dat dan terwijl die vrouw niets vermoedt en hoogstwaarschijnlijk ook van 'haar' man spreekt.
maar dat praat het niet goed dat een getrouwde man dvp's bezoekt. Maar nogmaals; daar gaat dit topic niet over.
Wat is er dan mis mee om als getrouwde man naar een dvp te gaan? Waarschijnlijk is elke regelmatige wandelaar al meer dan eens bij een getrouwde dvp gaan neuken.
 
We wonen nu samen en het voelt erg goed.
Hoe lang wonen jullie momenteel samen?

De dvp doet het niet stiekem.
Die zijn er wel hoor, dames die bijklussen zonder dat haar partner het weet.


100% van de mannen die een dvp bezoeken vertellen dat niet aan hun partner.
Er zijn ook wel wandelende mannen in een open relatie die het gewoon tegen hun partner zeggen hoor.

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden hoor, ik hoop vooral dat jullie de weg vinden die voor jullie werkt, veel plezier samen zou ik zo zeggen.
 
Hoe lang wonen jullie momenteel samen?


Die zijn er wel hoor, dames die bijklussen zonder dat haar partner het weet.



Er zijn ook wel wandelende mannen in een open relatie die het gewoon tegen hun partner zeggen hoor.

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden hoor, ik hoop vooral dat jullie de weg vinden die voor jullie werkt, veel plezier samen zou ik zo zeggen.
Wandelaars met een open relatie die het tegen hun vrouw zeggen is prima toch? Het is alleen niet mijn ding. Ik zou mijn vrouw niet kunnen en willen delen.

Wij hebben nu een relatie van ruim 2 jaar. Nooit gedacht dat het kon, maar het werkt.
 
Dan snap je denk ik niet helemaal wat een huwelijk inhoudt. Jij vindt het blijkbaar compleet normaal als je vrouw bij de buurman van bil gaat?
Wat een huwelijk inhoudt, is geen vast gegeven. Dat kan voor elk koppel iets anders zijn. Voor alle duidelijkheid: ik weet wel degelijk (al jaaaren) wat een huwelijk inhoudt.

En ja, mijn partner zou ook met de buurman eens mogen van bil gaan als zij dat zou willen. Of dat normaal is, zal ieder van ons anders beoordelen zeker. Seks is maar seks. Bij liefde komt vanzelf ook wel seks kijken, maar omgekeerd hoeft seks niet met liefde samen te gaan. Het is maar hoe men dat als koppel ziet.
 
Verliefd worden op een prositutee is 1 (kan je overkomen), maar het willen hebben van een relatie met een prosituee is 2.

Als je haar pooier wordt doordat je een relatie met haar aangaat, dat is misschien de enige reden om te overwegen, omdat je er zelf ook financieel beter van wordt en ze je daarin wilt helpen dat is alleen maar top.

Buiten dat, zou ik er niet over nadenken. Mijn mening is dat de meeste hoeren een stabiel leven zoeken, een stabiele rots in de branding, wat jij dan feitelijk geworden bent. Je hebt haar wilde leven (drank, drugs, verwaarlozing, armoede, achterstand, geen opleiding, geen toekomstperspectief) wat stabieler gemaakt door er voor haar te zijn. Met andere woorden, je bent "captain save a ho".

Sommigen gaan nog verder door haar proberen te redden van het zware en onstabiele leven als prostitutee.

Ik vind hoeren alleen maar sexueel interessant, ik vindt de meeste vrouwen alleen maar sexueel interessant.

Ik ken schrijnende verhalen van hoerenlopers die wanneer het even slecht gaat met de DVP, meteen geld over maken om haar te helpen, zonder daarvoor iets terug te vragen/ krijgen. Pas nog een verhaal gehoord, waarin ze zei, ja ik zeg dat het slechter gaat deze week financieel en hij maakt een paar duizend euro over. Ik geloofde m'n oren niet. Wat denkt iemand daarmee te bereiken? Als vrouw bereik je hier iets mee, als man niet.

Ook verhalen gehoord van hoerenlopers die een DVP voor dagen achter elkaar boekte, zodat ze het niet met andere mannen zou doen. Nogmaals, je helpt jezelf niet, door zo te zijn.

Wij als mannen zoeken eigenlijk 2 soorten vrouwen, een good girl om verliefd op te worden en een slet in bed. Daarom trouwen sommige mannen en gaan ze daarna vreemd of naar de hoeren. Een vrouw zoekt ook 2 soorten mannen, een stabiele factor in haar leven om een relatie mee te hebben, die meestal genoeg financiele middelen heeft en een womanizer om vreemd mee te gaan.

Ik zou een hoer die zegt verliefd op je te zijn niet blindelings vertrouwen. Als ze zegt met je te willen trouwen, dan is dat voor mij een rode vlag. Trouwen is ooit bedacht voor burgers zodat vermogen gedeeld kan worden en beter overdraagbaar is aan het nageslacht. Het is een bedacht systeem gebaseerd op geld.

Je hebt onder de streep geen relatie, geld, trouwringen nodig om seks te hebben. Sommige mannen denken, als ik maar trouw dan voorkom ik dat ze het met anderen doet.

Is het nou echt zo moeilijk om te verkroppen dat een vrouw soms net zo ontrouw is als een man? Ik ken mensen van mijn geslacht en die hebben daar veel moeite mee, met name onder moslim mannen, maar ja ook onder westerlingen.
 
Wat een huwelijk inhoudt, is geen vast gegeven. Dat kan voor elk koppel iets anders zijn. Voor alle duidelijkheid: ik weet wel degelijk (al jaaaren) wat een huwelijk inhoudt.

En ja, mijn partner zou ook met de buurman eens mogen van bil gaan als zij dat zou willen. Of dat normaal is, zal ieder van ons anders beoordelen zeker. Seks is maar seks. Bij liefde komt vanzelf ook wel seks kijken, maar omgekeerd hoeft seks niet met liefde samen te gaan. Het is maar hoe men dat als koppel ziet.
Wat fijn dat je zo eerlijk en open bent naar je vrouw over je dvp bezoeken. Menig huwelijl zal dat niet overleven. Aleen een open relatie dan natuurlijk, maar zelfs dan ben je open wat je doet met wie en is het wederzijds. Iedereen vult dat op z'n eigen manier in. Het is alleen niet mijn idee van een huwelijk en samen zijn.
 
Andersom zou ik nooit een dvp bezoeken als ik een relatie heb.

Wij hebben nu een relatie van ruim 2 jaar.
Vergeef me mijn nieuwsgierigheid..

... maar...

... je zegt dat je een relatie hebt van 2 jaar, en dat je tijdens een relatie nooit een DvP zou bezoeken.

Maar je hebt wel gewoon een recensie geplaatst dit jaar, en in andere topics praat je ook gewoon over recente DvP bezoekjes.

... hoe zit het nou precies? Ik veroordeel verder niemand maar je verhaal is wel wat tegenstrijdig nu.
 
Laatst bewerkt:
Vergeef me mijn nieuwsgierigheid..

... maar...

... je zegt dat je een relatie hebt van 2 jaar, en dat je tijdens een relatie nooit een DvP zou bezoeken.

Maar je hebt wel gewoon een recensie geplaatst dit jaar, en in andere topics praat je ook gewoon over recente DvP bezoekjes.

... hoe zit het nou precies? Ik veroordeel verder niemand maar je verhaal is wel wat tegenstrijdig nu.
Ik zie dat de persoon aan wie ik gisteren deze vraag stelde ineens Voormalig Lid is.

Ik wilde niemand wegjagen hoor, wilde gewoon z'n verhaal beter begrijpen :(
 
@Manowar

ik vind dat wel erg kort door de bocht wat je zegt, denk dat het helemaal afhankelijk is van welke DVP. Zijn genoeg DVP's die wel alle schaapjes op het drogen hebben, en goed bezig zijn met een toekomst voor zich zelf.

DVP's zijn ook gewoon mensen, die ook geliefd willen worden. en dan niet in de vorm van een betaling.
Het is niet zo makkelijk om dag in dag uit die service te geven. Zonder dat je iemand hebt om op terug te vallen, die er voor je is als het even niet gaat.

en ja niet iedereen zou een relatie met een DVP aan kunnen, denk ook dat het heel erg af hangt van hoe je zelf er in staat. dus of je het gewoon als werk kan zien.
maar ook wat de reden is van de DVP om dit te doen. Zijn er genoeg die behoefte hebben aan de sex, en dat gebruiken om een mooi centje te verdienen. maar er zijn er ook genoeg die het gewoon fijn vinden als een klant met een glimlach vertrekt, en die persoon een goede tijd te geven, maar niet zo zeer zelf 100% te genieten van de sex maar wel van de service.

zelf ben ik gevallen voor een vrouw van het tweede type, en moet eerlijk zeggen dat het helemaal niet zo moeilijk is om het als werk te zien, en niet jaloers te worden.
vooral als je weet dat ze jou ook leuk vind en dat ze uit al die klanten, waarvan er een groot deel , of mooier , beter in bed of succesvoller zijn als mij toch jou kiest.

maar zoals ik zeg, het is niet voor iedereen weg gelegd, iedereen is anders, wij mannen maar ook DVP's per situatie zal het anders werken
 
Verliefd worden op een prositutee is 1 (kan je overkomen), maar het willen hebben van een relatie met een prosituee is 2.

Als je haar pooier wordt doordat je een relatie met haar aangaat, dat is misschien de enige reden om te overwegen, omdat je er zelf ook financieel beter van wordt en ze je daarin wilt helpen dat is alleen maar top.

Buiten dat, zou ik er niet over nadenken. Mijn mening is dat de meeste hoeren een stabiel leven zoeken, een stabiele rots in de branding, wat jij dan feitelijk geworden bent. Je hebt haar wilde leven (drank, drugs, verwaarlozing, armoede, achterstand, geen opleiding, geen toekomstperspectief) wat stabieler gemaakt door er voor haar te zijn. Met andere woorden, je bent "captain save a ho".

Sommigen gaan nog verder door haar proberen te redden van het zware en onstabiele leven als prostitutee.

Ik vind hoeren alleen maar sexueel interessant, ik vindt de meeste vrouwen alleen maar sexueel interessant.

Ik ken schrijnende verhalen van hoerenlopers die wanneer het even slecht gaat met de DVP, meteen geld over maken om haar te helpen, zonder daarvoor iets terug te vragen/ krijgen. Pas nog een verhaal gehoord, waarin ze zei, ja ik zeg dat het slechter gaat deze week financieel en hij maakt een paar duizend euro over. Ik geloofde m'n oren niet. Wat denkt iemand daarmee te bereiken? Als vrouw bereik je hier iets mee, als man niet.

Ook verhalen gehoord van hoerenlopers die een DVP voor dagen achter elkaar boekte, zodat ze het niet met andere mannen zou doen. Nogmaals, je helpt jezelf niet, door zo te zijn.

Wij als mannen zoeken eigenlijk 2 soorten vrouwen, een good girl om verliefd op te worden en een slet in bed. Daarom trouwen sommige mannen en gaan ze daarna vreemd of naar de hoeren. Een vrouw zoekt ook 2 soorten mannen, een stabiele factor in haar leven om een relatie mee te hebben, die meestal genoeg financiele middelen heeft en een womanizer om vreemd mee te gaan.

Ik zou een hoer die zegt verliefd op je te zijn niet blindelings vertrouwen. Als ze zegt met je te willen trouwen, dan is dat voor mij een rode vlag. Trouwen is ooit bedacht voor burgers zodat vermogen gedeeld kan worden en beter overdraagbaar is aan het nageslacht. Het is een bedacht systeem gebaseerd op geld.

Je hebt onder de streep geen relatie, geld, trouwringen nodig om seks te hebben. Sommige mannen denken, als ik maar trouw dan voorkom ik dat ze het met anderen doet.
Van dit beeld dat hier geschetst wordt van dvp's krijg ik buikkrampen. Alsof alle dvp's en hun partners op een hoop gegooid worden en gemeenschappelijk beoordeeld worden door iemand van buitenuit die zich baseert op verhalen en de gekende vooroordelen. Ik dacht/hoopte dat zoiets in 2024 grotendeels voorbijgestreefde denkpatronen zouden zijn.
 
ik heb zelf bijna 4 jaar een relatie gehad met een raam dvp, en na dat het uit was had ik tegen mijzelf gezegd dat ik dat niet nog een keer ga doen, veel dames die als dvp werken dragen vaak een hoop emotionele bagage met zich mee en als vriend zijnde wordt je daar ook automatische mee geconfronteerd of je d'r nou zin in hebt of niet, dus toen ongeveer 7 jaar geleden mij vaste dvp in duisburg aan mij vroeg of ik een keertje buiten werktijd zin had om met haar ergens een drankje te gaan doen, ik was toen op dat moment alweer meer dan een jaar single heb ik dat op een nette vriendelijke manier toch afgeslagen omdat ik geen zin had om weer opnieuw in dat circus te rollen van al die emotionele bagage dat zo'n dame met zich mee brengt, nou ik er op terug kijk heb ik er toch een klein beetje spijt van dat ik niet op haar aanbod was ingegaan, het was echt een knappe en leuke albanese dame die zover ik wist niet rookte en ook geen drugs gebruikte en niet zoals mijn ex die 4-5 avonden per week haar neus zat te poederen en strak was van de coke en 3kwart pakje peuken per dag weg zat te paffen
 
Verliefd worden op een prositutee is 1 (kan je overkomen), maar het willen hebben van een relatie met een prosituee is 2.

Als je haar pooier wordt doordat je een relatie met haar aangaat, dat is misschien de enige reden om te overwegen, omdat je er zelf ook financieel beter van wordt en ze je daarin wilt helpen dat is alleen maar top.

Buiten dat, zou ik er niet over nadenken. Mijn mening is dat de meeste hoeren een stabiel leven zoeken, een stabiele rots in de branding, wat jij dan feitelijk geworden bent. Je hebt haar wilde leven (drank, drugs, verwaarlozing, armoede, achterstand, geen opleiding, geen toekomstperspectief) wat stabieler gemaakt door er voor haar te zijn. Met andere woorden, je bent "captain save a ho".

Sommigen gaan nog verder door haar proberen te redden van het zware en onstabiele leven als prostitutee.

Ik vind hoeren alleen maar sexueel interessant, ik vindt de meeste vrouwen alleen maar sexueel interessant.

Ik ken schrijnende verhalen van hoerenlopers die wanneer het even slecht gaat met de DVP, meteen geld over maken om haar te helpen, zonder daarvoor iets terug te vragen/ krijgen. Pas nog een verhaal gehoord, waarin ze zei, ja ik zeg dat het slechter gaat deze week financieel en hij maakt een paar duizend euro over. Ik geloofde m'n oren niet. Wat denkt iemand daarmee te bereiken? Als vrouw bereik je hier iets mee, als man niet.

Ook verhalen gehoord van hoerenlopers die een DVP voor dagen achter elkaar boekte, zodat ze het niet met andere mannen zou doen. Nogmaals, je helpt jezelf niet, door zo te zijn.

Wij als mannen zoeken eigenlijk 2 soorten vrouwen, een good girl om verliefd op te worden en een slet in bed. Daarom trouwen sommige mannen en gaan ze daarna vreemd of naar de hoeren. Een vrouw zoekt ook 2 soorten mannen, een stabiele factor in haar leven om een relatie mee te hebben, die meestal genoeg financiele middelen heeft en een womanizer om vreemd mee te gaan.

Ik zou een hoer die zegt verliefd op je te zijn niet blindelings vertrouwen. Als ze zegt met je te willen trouwen, dan is dat voor mij een rode vlag. Trouwen is ooit bedacht voor burgers zodat vermogen gedeeld kan worden en beter overdraagbaar is aan het nageslacht. Het is een bedacht systeem gebaseerd op geld.

Je hebt onder de streep geen relatie, geld, trouwringen nodig om seks te hebben. Sommige mannen denken, als ik maar trouw dan voorkom ik dat ze het met anderen doet.

Is het nou echt zo moeilijk om te verkroppen dat een vrouw soms net zo ontrouw is als een man? Ik ken mensen van mijn geslacht en die hebben daar veel moeite mee, met name onder moslim mannen, maar ja ook onder westerlingen.
Zowat het achterlijkste wat ik deze week op dit forum gelezen heb en dat is geen makkelijke opdracht.

Proficiat daarvoor
 
Wat een huwelijk inhoudt, is geen vast gegeven. Dat kan voor elk koppel iets anders zijn. Voor alle duidelijkheid: ik weet wel degelijk (al jaaaren) wat een huwelijk inhoudt.

En ja, mijn partner zou ook met de buurman eens mogen van bil gaan als zij dat zou willen. Of dat normaal is, zal ieder van ons anders beoordelen zeker. Seks is maar seks. Bij liefde komt vanzelf ook wel seks kijken, maar omgekeerd hoeft seks niet met liefde samen te gaan. Het is maar hoe men dat als koppel ziet.
Lust en verliefdheid... zijn alvast twee verschillende dingen!
Maar... in een kwaliteitsvolle relatie gaan ze ook prima samen natuurlijk.
 
Verliefd worden op een prositutee is 1 (kan je overkomen), maar het willen hebben van een relatie met een prosituee is 2.

Als je haar pooier wordt doordat je een relatie met haar aangaat, dat is misschien de enige reden om te overwegen, omdat je er zelf ook financieel beter van wordt en ze je daarin wilt helpen dat is alleen maar top.

Buiten dat, zou ik er niet over nadenken. Mijn mening is dat de meeste hoeren een stabiel leven zoeken, een stabiele rots in de branding, wat jij dan feitelijk geworden bent. Je hebt haar wilde leven (drank, drugs, verwaarlozing, armoede, achterstand, geen opleiding, geen toekomstperspectief) wat stabieler gemaakt door er voor haar te zijn. Met andere woorden, je bent "captain save a ho".

Sommigen gaan nog verder door haar proberen te redden van het zware en onstabiele leven als prostitutee.

Ik vind hoeren alleen maar sexueel interessant, ik vindt de meeste vrouwen alleen maar sexueel interessant.

Ik ken schrijnende verhalen van hoerenlopers die wanneer het even slecht gaat met de DVP, meteen geld over maken om haar te helpen, zonder daarvoor iets terug te vragen/ krijgen. Pas nog een verhaal gehoord, waarin ze zei, ja ik zeg dat het slechter gaat deze week financieel en hij maakt een paar duizend euro over. Ik geloofde m'n oren niet. Wat denkt iemand daarmee te bereiken? Als vrouw bereik je hier iets mee, als man niet.

Ook verhalen gehoord van hoerenlopers die een DVP voor dagen achter elkaar boekte, zodat ze het niet met andere mannen zou doen. Nogmaals, je helpt jezelf niet, door zo te zijn.

Wij als mannen zoeken eigenlijk 2 soorten vrouwen, een good girl om verliefd op te worden en een slet in bed. Daarom trouwen sommige mannen en gaan ze daarna vreemd of naar de hoeren. Een vrouw zoekt ook 2 soorten mannen, een stabiele factor in haar leven om een relatie mee te hebben, die meestal genoeg financiele middelen heeft en een womanizer om vreemd mee te gaan.

Ik zou een hoer die zegt verliefd op je te zijn niet blindelings vertrouwen. Als ze zegt met je te willen trouwen, dan is dat voor mij een rode vlag. Trouwen is ooit bedacht voor burgers zodat vermogen gedeeld kan worden en beter overdraagbaar is aan het nageslacht. Het is een bedacht systeem gebaseerd op geld.

Je hebt onder de streep geen relatie, geld, trouwringen nodig om seks te hebben. Sommige mannen denken, als ik maar trouw dan voorkom ik dat ze het met anderen doet.

Is het nou echt zo moeilijk om te verkroppen dat een vrouw soms net zo ontrouw is als een man? Ik ken mensen van mijn geslacht en die hebben daar veel moeite mee, met name onder moslim mannen, maar ja ook onder westerlingen.
Dat zijn even alle stigma's en vooroordelen op een hoop denk ik. Waar van het grootste deel houd amper eens steek
 
Terug
Bovenaan Onderaan