• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik word zelden verliefd, op gelijk welk een vrouw.
In mijn 20 jarige wandelcarriere wel al 4 keer meegemaakt dat een dvp verliefd was geworden op mij. Eénmaal in Antwerpen en 3 meisjes die in Gent achter de ramen zaten. Kon er toendertijd veel meer hebben uitgehaald, maar ik heb wat geprofiteerd van de situatie, wat natuurlijk niet zo lief is. Maar soms wint mijn pik het van mijn verstand.
Zeer veel gratis geneukt toen en zelden een condoom gezien.
Waren prachtige tijden, nu de 40 gepasseerd en alles gaat toch wat moeilijker🤣.
 
Ook in dit topic blijkt duidelijk dat er 2 soorten wandelaars zijn. De ene soort wil graag een klik en leuk kunnen praten met de dame. Deze soort gaat vaker terug naar dezelfde dame en is bereid om wat meer te betalen. De andere soort wil emotieloos en zo goedkoop mogelijk zijn geilheid botvieren op steeds andere vrouwenlijven.

Ik behoor ook bij de 1e soort.

Ieder zijn heug en zijn meug.
Er bestaan er zelfs die beide soorten tegelijk zijn.
 
Ook in dit topic blijkt duidelijk dat er 2 soorten wandelaars zijn. De ene soort wil graag een klik en leuk kunnen praten met de dame. Deze soort gaat vaker terug naar dezelfde dame en is bereid om wat meer te betalen. De andere soort wil emotieloos en zo goedkoop mogelijk zijn geilheid botvieren op steeds andere vrouwenlijven.

Ik behoor ook bij de 1e soort.

Ieder zijn heug en zijn meug.
Dat is wel erg zwart-wit. Er zijn ook wandelaars die gewoon goed betalen, vriendelijk zijn, maar geen zin hebben in urenlange gesprekken met dames en allerlei prive geneuzel buiten het werk om.
 
Ook in dit topic blijkt duidelijk dat er 2 soorten wandelaars zijn. De ene soort wil graag een klik en leuk kunnen praten met de dame. Deze soort gaat vaker terug naar dezelfde dame en is bereid om wat meer te betalen. De andere soort wil emotieloos en zo goedkoop mogelijk zijn geilheid botvieren op steeds andere vrouwenlijven.

Ik behoor ook bij de 1e soort.

Ieder zijn heug en zijn meug.
Je hoeft daarvoor niet meer te betalen. Integendeel.
 
De andere soort wil emotieloos en zo goedkoop mogelijk zijn geilheid botvieren op steeds andere vrouwenlijven.
Er blijkt in deze tweede groep nog een happy subgroep te bestaan van wandelaars voor wie geld net geen probleem is en die hun erotische passie urenlang kunnen botvieren bij de allermooiste dvp's.

Soms beschikken deze gelukkigen ook nog over literair talent zodat hun medewandelaars achteraf een uitgebreid relaas aangeboden krijgen - dit uiteraard tot vreugde van velen.
 
Vriendschappelijke gevoelens staan sommige dames ook voor open als er een klik is , het zijn tenslotte ook maar mensen , buiten de " zakeljke " afspraken soms eens afspreken om te gaan drinken en wat praten over koetjes en kalfsjes en persoonlijke zaken ….is zeldzaam maar als je zo iemand vindt is het leuk ,,,,,
 
ik vind nu persoonlijk langere dates de leukste dates.
dates waar ik geen tijdsdruk voel en er voldoende tijd is om uitgebreid seks te hebben (en met seks bedoel ik niet enkel penetratie maar ook elkaar masturberen, pijpen, beffen, edgen, knuffelen, zoenen,...)
en indien je dus 2-3 uur bij elkaar vertoeft is het wel aangenamer dat dit bij een dame is waar het ook leuk praten en lachen mee is.

ik vind dat eigenlijk maar normaal dat je ook eens wat praat met iemand terwijl je er een paar uur tijd bent.
als dat nu is omdat je samen aan het sjoelbakken bent of omdat je samen seks hebt : tis toch plezanter als je wat kan vertellen tegen elkaar en wat plezier maakt.

dus dan is het voor mij belangrijk dat ik me goed voel bij die dame en dat ik ook het gevoel heb dat de dame mijn aanwezigheid op prijs stelt. (de zogeheten klik)
dit heeft niets te maken met verliefdheid ofzo maar gewoon : seks hebben met iemand die je ook buiten de seks wel een aangenaam persoon vind.

voor mij zijn de dates die ik het leukst vind met dames waarmee ik ook een goede tijd zou kunnen beleven als we geen seks zouden hebben.

het is een beetje hetzelfde als op het werk : het is altijd leuker samenwerken met een collega waar het fijn praten mee is en waar je mee kan lachen.
hetzelfde met op café zitten met iemand : toch altijd leuker om pinten te drinken met iemand waar het mee klikt en je leuk kan praten?
seks met een dvp is ook zo voor mij : veel leuker indien het is met iemand waar je ook leuk mee kan praten en lachen.
 
Helemaal waar een leuke DVP is meer plezant dan een niet leuke DVP.
Maar daar gaat het niet om hier.
Gezelligheid met een DVP kost minstens 150 per uur. Gezelligheid met mij is gratis.
Gezelligheid op je werk , dan wordt je er zelfs nog voor betaald.
Zie je nu het verschil?

Nou het verschil is dat gezellig of niet voor de prijs van een dvp niet uitmaakt. Ze kost sowieso 150 per uur.
Dan kun je het maar beter gezellig hebben.
Dat is volgens mij het verschil.
 
Tuurlijk draait het hoofdzakelijk om het geld anders zou deze business niet bestaan. En ik ben blij dat er ook, tussen al die gehaaide geldbeluste dvp's, een heleboel oprechte eerlijke dames zijn die dit werk willen doen anders zou ik ze hoogstwaarschijnlijk nooit hebben ontmoet. Sommige dvp's ken ik al jaren en ontmoet ik af en toe buiten het werk om zonder dat er gelijk een financieel belang bij zit. Maar ben wel van mezelf bewust om niet teveel betrokken te raken in hun persoonlijke leven en hou daarom altijd ook gepaste afstand. Een klant zal ik altijd blijven is mijn uitgangspunt dus maak ik mezelf geen valse illusies.
 
Tja .....

Als je 1x de thuissituatie gezien hebt van die dames dan word alles wel duidelijk.....

😎

Tsja.

De meesten zullen wel in armoede opgegroeid zijn. Velen hebben in de goede jaren ook veel geld verdiend en een flink deel daarvan heeft alles verbrast.

In saunaclubs genoeg gezien. Dames die honderden euro's per dag verdienden en na jaren werken nog steeds geen nagel hebben om aan hun gat te krabben.
Er zijn ook hele loyale nuchtere wandelaars die weten wat ze zoeken in een dvp en de gevraagde prijs netjes betalen maar hun gevoelens cq emoties kunnen bedwingen en niks anders verwachten dan goede service.
Precies. Ik geef ook nog eens een fooi als een dame dat verdiend heeft.

Maar dat is het dan.
 
Laatst bewerkt:
Wat als een hele mooie dvp verliefd op je wordt? Je bezoekt haar al een paar jaar en alles klikt op een geweldige manier. Na een poosje weet je wel of het gespeeld of echt is. Je bent single en ze stelt voor om te stoppen als dvp om een leven met je op te bouwen.

Ik heb dit meegemaakt en maak het nog mee. We wonen nu samen en het voelt erg goed.

Iemand een soortgelijke ervaring ?
 
Waarom zou dat niet kunnen? Het zijn ook gewone mensen toch.
Het is alleen een beetje jammer dat er bij staat 'ze stelt voor om te stoppen'. Alsof een nog actieve dvp geen gewoon gezinsleven zou kunnen hebben naast haar beroep.
Kan me anders wel voorstellen dat zij zich daar zelf niet echt lekker bij voelt...
In een vaste relatie en DVP...

Ieder persoon is anders toch?
 
Waarom zou dat niet kunnen? Het zijn ook gewone mensen toch.
Het is alleen een beetje jammer dat er bij staat 'ze stelt voor om te stoppen'. Alsof een nog actieve dvp geen gewoon gezinsleven zou kunnen hebben naast haar beroep.
Ik weet dat het gebeurt, maar ik zou dat niet kunnen combineren. Ik zou gek worden wetende dat mijn vriendin/vrouw dagelijks geniet van andere mannen. Het is alsof je dagelijks geconfronteerd wordt met het feit dat je vrouw vreemd gaat. Andersom zou ik nooit een dvp bezoeken als ik een relatie heb.
 
Kan me anders wel voorstellen dat zij zich daar zelf niet echt lekker bij voelt...
In een vaste relatie en DVP...

Ieder persoon is anders toch?
Ik ken dvp's die niet aan een vaste relatie willen beginnen voor ze uit de stiel gestapt zijn. Maar ik ken evenzeer dvp's die hun beroep uitoefenen en daarnaast een vaste relatie hebben die alles behalve slecht loopt.

Terloops: de meest ambetante opmerkingen over of dat wel kan, dvp en een relatie, komen meestal van mannen die zelf een relatie hebben maar wel stiekem komen neuken bij een dvp. Stiekem. De dvp doet het niet stiekem. Haar partner weet het meestal wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan