piemoldefriemol
Verbannen
- 68
- 04/06/24
- 49
Wat houd je tegen?10.000 per maand daar red ik het ook wel mee.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWat houd je tegen?10.000 per maand daar red ik het ook wel mee.
Zo idd dat zijn mensen zoals elke andere dame ze hebben ook eens nood aan een face to face babbel. Ook contact met een man buiten sex.Bij mij is precies hetzelfde gebeurt met een massagedame. We konden altijd al goed praten. De gesprekken werden langer. We gingen een keer uit eten. Dame is nu al een paar keer bij mij thuis geweest. Op een gegeven moment zei ze we zijn nu vrienden he. Ja dat was zo. Ze heeft me nu ook uitgenodigd om te komen naar haar huis in het buitenland. We zijn ontzettend goed met elkaar. Echt mooi om mee te maken. Geen verliefdheid, gewoon vrienden.
Heel mooi om te ervaren.
Ik wacht op de vrouw die me dat gaat aanbiedenWat houd je tegen?
A wacht je wil nog 10.000€ er boven opIk wacht op de vrouw die me dat gaat aanbieden
Ik zou voor het andere geslacht gaan, die hebben doorgaans meer te besteden.Ik wacht op de vrouw die me dat gaat aanbieden
Maar ze kunnen en willen dat niet met elke klant doen. Dan komen ze niet aan werken toe .En elke klant wil dat ook niet.Zo idd dat zijn mensen zoals elke andere dame ze hebben ook eens nood aan een face to face babbel. Ook contact met een man buiten sex.
Dat ze dat niet met elke klant wil doen en kan doen dat weet ik. Maar is dat nu zo erg als ze eens 5 min wil praten met je of je een beetje wil leren kennen?Maar ze kunnen en willen dat niet met elke klant doen. Dan komen ze niet aan werken toe .En elke klant wil dat ook niet.
Als ze geen sex willen dan moeten ze een ander beroep kiezen. Met het geld ontvangen voor de beurtjes was ze ook niet blij?Goh ik heb wel al mee gemaakt door met de dvp te praten. Over hobbies reizen enz dat ze uit haar zelf zei. Als je in de buurt bent mag je altijd eens sturen of ik vrij ben. Om aftespreken als vrienden. ( geen sex)
Het was een buitenlandse en ze was blij dat ze ook eens met iemand kon praten enz.
In plaats van mannen die haar enkel kwamen neuken en weg.
Ze hebben daar geen probleem mee maar ze zijn ook eens blij als er een klant meer kan dan. Hier 100€ bam bam zak leeg en doei.Als ze geen sex willen dan moeten ze een ander beroep kiezen. Met het geld ontvangen voor de beurtjes was ze ook niet blij?
Is eigenlijk wel het beste om te doen; verder niet aan mijn kop zeuren daarna.Hier 100€ bam bam zak leeg en doei.
Okee. Duidelijk.Ze hebben daar geen probleem mee maar ze zijn ook eens blij als er een klant meer kan dan. Hier 100€ bam bam zak leeg en doei.
Tja je mag op zijn minst twijfelen aan hoe oprecht die interesse is dat ze je wilt leren kennen, in 9 van de 10 gevallen is het gewoon klanten binding zodat je terug blijft komen en haar kunt blijven betalen, een dvp gaat echt niet dit werk doen omdat ze zo graag een man beter wilt leren kennen of oprecht geinteresseerd is in je leven.Dat ze dat niet met elke klant wil doen en kan doen dat weet ik. Maar is dat nu zo erg als ze eens 5 min wil praten met je of je een beetje wil leren kennen?
Wie zegt er dat ze gaat zeurenIs eigenlijk wel het beste om te doen; verder niet aan mijn kop zeuren daarna.
Dat ze een vaste klant wil weet ik ook. Maar je kan het zowel gezellig maken.Tja je mag op zijn minst twijfelen aan hoe oprecht die interesse is dat ze je wilt leren kennen, in 9 van de 10 gevallen is het gewoon klanten binding zodat je terug blijft komen en haar kunt blijven betalen, een dvp gaat echt niet dit werk doen omdat ze zo graag een man beter wilt leren kennen of oprecht geinteresseerd is in je leven.
De bedklikDat klopt maar toch is er veel verschil tussen DVP's voor goede seks moet vaak een soort klik zijn, de bedklik
Omdat ik honderden andere dingen kan bedenken die leuker zijn dan 30 minuten napraten ...Dat ze een vaste klant wil weet ik ook. Maar je kan het zowel gezellig maken.
Als je zoals ik tegen gekomen heb. Een uur boekt je uur sex hebt. en dan nog 30 min kan blijven praten. Waarom zou je het dan niet praten.
Voor 100 euroOmdat ik honderden andere dingen kan bedenken die leuker zijn dan 30 minuten napraten ...
Als je het leuk vindt...Dat ze een vaste klant wil weet ik ook. Maar je kan het zowel gezellig maken.
Als je zoals ik tegen gekomen heb. Een uur boekt je uur sex hebt. en dan nog 30 min kan blijven praten. Waarom zou je het dan niet praten.
Als je het leuk vindt...
Mij boeit het 99 van de 100 keer eigenlijk niks wat ze te vertellen hebben. Ik wandel nu al zo'n 25 jaar. Heb alle onzinverhalen al vaak genoeg gehoord eigenlijk.
Inderdaad. Doe ik ook.Haar tijd kost geld dus gelijk op d'r knietjes bij binnenkomst en gas erop. Het is geen theekransje of verjaardagsfeestje waar ik voor kom.
Gezellig relaxed praten doen we achteraf buiten de betaalde tijd mits zij daarvoor open staat; grotere kans dat ik dan op herhaling kom. Zo niet, ook prima; opstaan, douchen, kleren aan, wegwezen en heel misschien tot ziens.
Haar tijd kost geld dus gelijk op d'r knietjes bij binnenkomst en gas erop. Het is geen theekransje of verjaardagsfeestje waar ik voor kom.
Gezellig relaxed praten doen we achteraf buiten de betaalde tijd mits zij daarvoor open staat; grotere kans dat ik dan op herhaling kom. Zo niet, ook prima; opstaan, douchen, kleren aan, wegwezen en heel misschien tot ziens.
Lijkt paradoxaal. Je kiest toch een dame op gevoel uit om er even plezier mee te beleven en je bent immers geen robot.Niet persoonlijk worden met die onwijs leuke mooie bloedgeile dvp; hoe verleidelijk ook.
Zakelijk blijven en je hoofd koel houden; betalen, je ding doen en tot de volgende keer. Voor de rest helemaal niks.
Dat klopt volledig.Ook in dit topic blijkt duidelijk dat er 2 soorten wandelaars zijn. De ene soort wil graag een klik en leuk kunnen praten met de dame. Deze soort gaat vaker terug naar dezelfde dame en is bereid om wat meer te betalen. De andere soort wil emotieloos en zo goedkoop mogelijk zijn geilheid botvieren op steeds andere vrouwenlijven.
Ik behoor ook bij de 1e soort.
Ieder zijn heug en zijn meug.