• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij mij is precies hetzelfde gebeurt met een massagedame. We konden altijd al goed praten. De gesprekken werden langer. We gingen een keer uit eten. Dame is nu al een paar keer bij mij thuis geweest. Op een gegeven moment zei ze we zijn nu vrienden he. Ja dat was zo. Ze heeft me nu ook uitgenodigd om te komen naar haar huis in het buitenland. We zijn ontzettend goed met elkaar. Echt mooi om mee te maken. Geen verliefdheid, gewoon vrienden.

Heel mooi om te ervaren.
Zo idd dat zijn mensen zoals elke andere dame ze hebben ook eens nood aan een face to face babbel. Ook contact met een man buiten sex.
 
Goh ik heb wel al mee gemaakt door met de dvp te praten. Over hobbies reizen enz dat ze uit haar zelf zei. Als je in de buurt bent mag je altijd eens sturen of ik vrij ben. Om aftespreken als vrienden. ( geen sex)

Het was een buitenlandse en ze was blij dat ze ook eens met iemand kon praten enz.

In plaats van mannen die haar enkel kwamen neuken en weg.
Als ze geen sex willen dan moeten ze een ander beroep kiezen. Met het geld ontvangen voor de beurtjes was ze ook niet blij?
 
Dat ze dat niet met elke klant wil doen en kan doen dat weet ik. Maar is dat nu zo erg als ze eens 5 min wil praten met je of je een beetje wil leren kennen?
Tja je mag op zijn minst twijfelen aan hoe oprecht die interesse is dat ze je wilt leren kennen, in 9 van de 10 gevallen is het gewoon klanten binding zodat je terug blijft komen en haar kunt blijven betalen, een dvp gaat echt niet dit werk doen omdat ze zo graag een man beter wilt leren kennen of oprecht geinteresseerd is in je leven.
 
Tja je mag op zijn minst twijfelen aan hoe oprecht die interesse is dat ze je wilt leren kennen, in 9 van de 10 gevallen is het gewoon klanten binding zodat je terug blijft komen en haar kunt blijven betalen, een dvp gaat echt niet dit werk doen omdat ze zo graag een man beter wilt leren kennen of oprecht geinteresseerd is in je leven.
Dat ze een vaste klant wil weet ik ook. Maar je kan het zowel gezellig maken.

Als je zoals ik tegen gekomen heb. Een uur boekt je uur sex hebt. en dan nog 30 min kan blijven praten. Waarom zou je het dan niet praten.
 
Dat ze een vaste klant wil weet ik ook. Maar je kan het zowel gezellig maken.

Als je zoals ik tegen gekomen heb. Een uur boekt je uur sex hebt. en dan nog 30 min kan blijven praten. Waarom zou je het dan niet praten.
Als je het leuk vindt...

Mij boeit het 99 van de 100 keer eigenlijk niks wat ze te vertellen hebben. Ik wandel nu al zo'n 25 jaar. Heb alle onzinverhalen al vaak genoeg gehoord eigenlijk.
 
Haar tijd kost geld dus gelijk op d'r knietjes bij binnenkomst en gas erop. Het is geen theekransje of verjaardagsfeestje waar ik voor kom.

Gezellig relaxed praten doen we achteraf buiten de betaalde tijd mits zij daarvoor open staat; grotere kans dat ik dan op herhaling kom. Zo niet, ook prima; opstaan, douchen, kleren aan, wegwezen en heel misschien tot ziens.
 
Ik weet niet hoor , ik ben groenteboer geweest en ik vond het altijd maar lastig al die klanten die verlegen zitten om een praatje.
Een keer moet je ze toch afkappen, anders verlul je je tijd. Dat zal bij DVP niet anders zijn. Ja , in de betaalde tijd vinden ze praten prima.
Als je een Nederlandse DVP wil paaien, niet met praatjes , maar neem een slof illegale sigaretten mee. Dan zijn ze super blij.
 
Haar tijd kost geld dus gelijk op d'r knietjes bij binnenkomst en gas erop. Het is geen theekransje of verjaardagsfeestje waar ik voor kom.

Gezellig relaxed praten doen we achteraf buiten de betaalde tijd mits zij daarvoor open staat; grotere kans dat ik dan op herhaling kom. Zo niet, ook prima; opstaan, douchen, kleren aan, wegwezen en heel misschien tot ziens.
Inderdaad. Doe ik ook.
Vroeger vertrok ik na het wasje meteen maar nu heb ik vaste spaanse DVP die graag nadien nog wat gezellig wil praten.
 
Haar tijd kost geld dus gelijk op d'r knietjes bij binnenkomst en gas erop. Het is geen theekransje of verjaardagsfeestje waar ik voor kom.

Gezellig relaxed praten doen we achteraf buiten de betaalde tijd mits zij daarvoor open staat; grotere kans dat ik dan op herhaling kom. Zo niet, ook prima; opstaan, douchen, kleren aan, wegwezen en heel misschien tot ziens.

Helemaal eens....ik kom voor wat ik betaal...voor de rest komt er meestal slap gelul uit die dvp...moet juist een harde lul IN....
 
Ook in dit topic blijkt duidelijk dat er 2 soorten wandelaars zijn. De ene soort wil graag een klik en leuk kunnen praten met de dame. Deze soort gaat vaker terug naar dezelfde dame en is bereid om wat meer te betalen. De andere soort wil emotieloos en zo goedkoop mogelijk zijn geilheid botvieren op steeds andere vrouwenlijven.

Ik behoor ook bij de 1e soort.

Ieder zijn heug en zijn meug.
 
Ook in dit topic blijkt duidelijk dat er 2 soorten wandelaars zijn. De ene soort wil graag een klik en leuk kunnen praten met de dame. Deze soort gaat vaker terug naar dezelfde dame en is bereid om wat meer te betalen. De andere soort wil emotieloos en zo goedkoop mogelijk zijn geilheid botvieren op steeds andere vrouwenlijven.

Ik behoor ook bij de 1e soort.

Ieder zijn heug en zijn meug.
Dat klopt volledig.
Ik behoor ook tot de 1e soort. Maar dan heb je uiteraard wel meer kans dat er gevoelens komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan