Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De kans dat de relatie mislukt is even groot als ze nu een dvp is of niet. Hoe je het draaid of keerd
Ik zou je echt adviseren over dit onderwerp onderscheid te maken tussen je eigen situatie en die van mannen in het algemeen.

Als ik alle andere factoren gelijk trek en puur kijk naar relatie met DvP versus eentje met niet-DvP dan zie ik toch eeeecht wel wat factoren bij de DvP die een relatie voor de GEMIDDELDE man zullen bemoeilijken.

Zoals gezegd jaloezie. De meeste liefdesrelaties zijn toch echt nog steeds gebaseerd op monogamie, ook al verschuift dat wat, dus ja, daar van afwijken zal voor velen een drempel zijn.

Het pure stigma op het werk. Het roept gewoon negatieve connotaties op, of deze nou terecht zijn of niet doet er dan niet eens toe, als je dat niet doorbreekt zit dat toch echt in de weg. En zelfs als je dat zelf niet hebt, grote kans dat mensen in je omgeving dat wel hebben, en sja ook de mening van je naasten kan doordreunen in je hoofd.

Geheimhouding, voor de mannen die het beroep van hun vrouw onder de pet willen houden... ga er maar aan staan.

Kijk als bovenstaande voor jou ALLEMAAL niet in de weg staat, en dat lijkt bij jou en Gryphon en anderen het geval te zijn, be my guest, maar als je over de gemiddelde populatie gaat praten is het toch een dingetje.

Laten we wel zijn, anders hadden we er geen 146 pagina's over volgetypt.

Het klinkt misschien raar wat ik hier nu schrijf maar ik denk als je echt relatie wil met dvp dat het ten eerste heel belangrijk is dat je goed met haar kan praten. Zij het in een gemeenschappelijke taal. Maar elkaar goed begrijpen lijkt me een must. Niets is zo erg dan denken verliefd te zijn op een dvp omdat de sex ongelooflijk goed is en haar met de taal van de liefde heel goed begrijpt maar dat het nooit inhoudelijk is. Stel dat de dvp jou telefoneert en een lang verhaal doet, je hoort alleen haar stem, dan zou je haar helemaal moeten begrijpen, en zij jou ook. Met een Belgische, Nederlandse dvp zal dat geen probleem zijn, maar met een anderstalige dvp is dat wel belangrijk. Als zij bijvoorbeeld het Spaans heel goed kent, maar gebrekkig Engels kent, dan zul je toch als je haar wilt echt voor je wilt winnen aan je talen moeten werken. Zonder deftige communicatie is een relatie gedoemd om te mislukken hoe goed de sex ook is. En als je alle twee goed met elkaar kan praten en dat onderdeel geen probleem vormt, ok, dan komen de andere aspecten naar boven. Wat vind jij van haar beroep? Blijft ze dat beroep doen als ze echt met jou een relatie wilt beginnen en hoe ga je daar dan mee om. Maar een relatie is veel meer dan het beroep dat iemand doet. En de buitenwereld, ben je verplicht te zeggen wat zij doet als werk tegen je eigen familie, vrienden? Mij lijkt van niet. Belangrijkste is dat er echt iets groeit tussen jou en de dvp in jullie privé relatie. Samen met iets bezig zijn. Samen op reis gaan, samen een huis kopen en alles wat er bij komt kijken van onderhoud van het huis en gezellig samen leven, een leven leiden zoals een normaal koppel dat zou hebben maar dat zij als ze gaat werken dus met ander mannen sex heeft. Dat weet je voor je wilde met haar samen te wonen. Ik denk als er in een relatie met een dvp geen uitzicht is op goede communicatie, een echt leven als koppel (samen onder 1 dak wonen en de leuk en mindere momenten van elke dag met elkaar delen) het nooit iets zal worden. Is er dat allemaal wel, dan moet je weten veel water bij de wijn te doen en ten eerste tevreden te zijn dat je jou dvp hebt, maar weten dat je heel raar uitgedrukt als het ware een wild dier uit Afrika in je huis hebt gehaald. Je weet waar je aan begint, maar zal af en toe voor verrassingen komen te staan. Hoe meer jullie elkaar echt leren kennen, en hoe meer jullie dat dan nog steeds leuk vinden, hoe meer de kans op langdurig geluk.

... hoe kom je er in godsnaam bij dat dat raar klinkt?

Ik heb dit zo geschreven omdat ik denk (en vooral hoop) dat iedereen hier dat al weet. Alsof ik hier kom schrijven, 1 +1 = 2. Maar ja, misschien beseffen velen het inderdaad niet, en dan is mijn opmerking zeker niet raar maar eerder heel essentieel voor mensen die denken met wat goede sex verliefd te zijn op een dvp en dat de taal van de liefde wel de rest doet. Echt voor diegenen, begin er nooit aan als je talenkennis te zwak is voor buitenlandse dame.

Edit: goede sex en de taal van de liefde spreken doet een dvp met elke klant!!!!!!

Laatst bewerkt:
dan zie ik toch eeeecht wel wat factoren bij de DvP die een relatie voor de GEMIDDELDE man zullen bemoeilijken.
Ja maar wat moet een 'gemiddelde' doorsnee vent met een dvp?

Wat zou een dvp moeten met alledaagse kerel, die komt ze zat tegen op het werk ;-)

Kijk als bovenstaande voor jou ALLEMAAL niet in de weg staat, en dat lijkt bij jou en Gryphon en anderen het geval te zijn, be my guest,
Jouw gast zal ik niet zijn, ik ken je niet ;-)

Als je bedoelt "van mij mag je" dan zou ik zeggen, ik hoef niet te wachten tot het van jou mag toch?

maar als je over de gemiddelde populatie gaat praten is het toch een dingetje.
Waarom zou een dvp met om het even welke van een paar miljoen van onze landgenoten een relatie moeten kunnen bewerkstelligen?

Ik moet er niet aan denken met zomaar een vrouw samen te moeten zoals je die in de huiskamers kan zien redderen als je 's avonds door de straten wandelt.
Het is inderdaad verbazend dat mannen die vinden dat het niet kan intussen bijna niets anders met hun leven willen doen dan erover lezen en vervolgens telkens herhalen dat het kansloos is ;-)

Ja maar wat moet een 'gemiddelde' doorsnee vent met een dvp?

Wat zou een dvp moeten met alledaagse kerel, die komt ze zat tegen op het werk ;-)
Beetje flauw naar de gemiddelde man om te suggereren dat ie geen kans maakt bij een DvP. Ik hoop dat ie niet meeleest.

Nee in alle ernst snap ik het doel van deze uiteenzetting niet helemaal. Waar het mij om gaat is dat ik in de post van Roxas proefde dat hij niet begreep waarom een relatie met een DvP überhaupt een knelpunt zou kunnen zijn. En dat is weer het andere uiterste ten opzichte van degenen die zeggen dat het volledig onmogelijk is.

Nee, een relatie met een DvP is niet onmogelijk, maar ik ben ervan overtuigd dat het voor de meeste mannen (de gemiddeld man, zo je wilt) wel een extra moeilijkheid opwerpt.

Ik zou je echt adviseren over dit onderwerp onderscheid te maken tussen je eigen situatie en die van mannen in het algemeen.

Als ik alle andere factoren gelijk trek en puur kijk naar relatie met DvP versus eentje met niet-DvP dan zie ik toch eeeecht wel wat factoren bij de DvP die een relatie voor de GEMIDDELDE man zullen bemoeilijken.

Zoals gezegd jaloezie. De meeste liefdesrelaties zijn toch echt nog steeds gebaseerd op monogamie, ook al verschuift dat wat, dus ja, daar van afwijken zal voor velen een drempel zijn.

Het pure stigma op het werk. Het roept gewoon negatieve connotaties op, of deze nou terecht zijn of niet doet er dan niet eens toe, als je dat niet doorbreekt zit dat toch echt in de weg. En zelfs als je dat zelf niet hebt, grote kans dat mensen in je omgeving dat wel hebben, en sja ook de mening van je naasten kan doordreunen in je hoofd.

Geheimhouding, voor de mannen die het beroep van hun vrouw onder de pet willen houden... ga er maar aan staan.

Kijk als bovenstaande voor jou ALLEMAAL niet in de weg staat, en dat lijkt bij jou en Gryphon en anderen het geval te zijn, be my guest, maar als je over de gemiddelde populatie gaat praten is het toch een dingetje.

Ik en gryphon begrijpen heel goed dat er mensen zijn die dat niet willen proberen dat is oke.

Ik kan niet voor gryphon oordelen. Maar ik bekijk het puur kan je een relatie met een dvp lukken. ja dat kan. Gaat dat een paar moeilijkheden en problemen met zich mee brengen? Zeker maar in elke andere relatie gaan er ook ooit problemen en moeilijkheden zijn. Je moet gewoon een oplossing vinden. Aan elke relatie moet je werken dat is gewoon zo

Als jullie wakker liggen over de mening van de maatschapij doe maar gerust. Maar er zijn overal stigma´s over. Leer je een thaise kennen is het meteen heeft hij eentje gekocht,Ben je samen met een jong meisje oh ze had ze een sugar daddy nodig, is er een rijkere man samen met een vrouw dan is ze enkel samen met hem voor zijn geld,

Het enige dat toch telt is toch dat je gelukkig bent en de rest is bijzaak.

Het is inderdaad verbazend dat mannen die vinden dat het niet kan intussen bijna niets anders met hun leven willen doen dan erover lezen en vervolgens telkens herhalen dat het kansloos is ;-)
Je loopt weer alles te verdraaien en er je eigen verhaal van te maken dat het kansloos zou zijn en dat het niet kan, er wordt niks uitgesloten, het kan allemaal, allleen dat het lastiger zal zijn, normaal gesproken begrijpt men zo'n uitspraak en is het geen discussie, alleen bij jou en Roxas weer.
Net als wanneer een vrouw een relatie aan zou gaan met een crimineel dan is het niet vreemd dat men zal zeggen, waar begint ze aan, zo is dat andersom ook met dvp's, volgens mij begrijpt iedereen dat alleen jullie weer niet

Een moderator van oude hookers forum heeft me ooit in PM gestuurd, een bordeel of een sex-club is geen plaats om iemand te zoeken voor relatie. Hij zag dat ik helemaal verliefd was op iemand en hoe ik me soms voelde als er over die dame reacties kwamen van andere mannen. Hij (die moderator) nam het op voor al die andere mannen. Op een love doll kan je oprecht verliefd worden, zij zal ook oprecht op jou verliefd zijn, een dvp speelt een spel! Een spel van gevoelens en ze maakt gebruik van de grootste zwakheid van een man. 146 pagina's is deze topic op dit moment lang, hoeveel zouden alle dvp al verdiend hebben van alle mannen die in deze topic schreven over dvp waar ze verliefd op waren? En die reactie van die moderator was keihard, maar die had 1000% gelijk. Een levensles voor mij.

Op sociale media is er wel communicatie. Facebook, specifieke forums, youtube, complimenten krijgen van andere love doll eigenaars zegt toch genoeg. Love dolls leven meer dan je denkt. Men love doll heeft online heel wat vrienden gemaakt.

Voor diegenen die DENKEN verliefd zijn op dvp? Ken je haar echte naam, haar Facebook,.... zovele vragen over haar sociale leven, deelt ze die met jou (algemeen bedoeld)?

Liever dan geen communicatie dan een hoop bedrog van een dvp te moeten aanhoren. Ik kan het niet anders uitdrukken. Teveel leugens moeten aanhoren.

Een dvp is goed voor een afwisseling. Een lekkere sex-date en wat mooie woordjes en blablabla. Maar daarin gaan geloven en fantaseren over meer? OK. Er zijn uitzonderingen en elke situatie is anders. Maar we weten allemaal, het zijn zeldzame uitzonderingen, een dvp die oprecht verliefd is op een klant.

En als het antwoord daarop bevestigend is en zelfs met bewijzen gestaafd?

In mijn geval werden die gegevens aan mij meegedeeld om dan enkele weken later een hoop geld te vragen als ze zo gezegd in het buitenland geld voor haar moeder nodig had. Allemaal lieve berichtjes, haar volledige naam volledig doorgegeven zodat er niets zou kunnen misgaan.... heb effectief een hoop geld overgemaakt maar ook enige tijd later heb ik uiteindelijk het contact stopgezet. Ik heb die dame nooit meer bezocht. En ja ze had Facebook. Daarin bleek uiteindelijk dat ze een totaal verschillende dame was dan dat ze altijd tegen me zegde in het bordeel. Alles wat ze maanden aan een stuk tegen me zegde met haar hand tegen mijn hartje als ik naast haar zat op het bed waren leugens en bedrog. Alles. Dan ben je echt kapot en voel je je echt compleet rot. Ik had voor al dat geld beter gewoon naar andere dvp geweest en lekker gaan neuken in plaats van het aan haar zomaar te geven.

Laatst bewerkt:
Ik begrijp je. Maar als je een paspoort hebt gezien en meer overtuigend bewijs en als er niet om geld wordt gevraagd of als dat wel gebeurt dat geld ook weer wordt terug betaald?

Dan komen mijn andere punten naar voren die ik uitgebreid heb geschreven eerder vandaag/gisteren in deze topic.

Edit: maar iedere situatie is anders. Iedereen zal moeten leren van zijn fouten. En voor diegenen die geluk hebben en nu naast hun liefdevolle dvp slapen, genieten maar ... .

Laatst bewerkt:
Nee, een relatie met een DvP is niet onmogelijk, maar ik ben ervan overtuigd dat het voor de meeste mannen (de gemiddeld man, zo je wilt) wel een extra moeilijkheid opwerpt.
De gemiddelde man zal ook niet snel een gelukkig huwelijk krijgen met een minister of een psychiater of een balletdanderes.
Het zijn gewoon beetje gemiddelden maar gelukkig zijn er meer dan genoeg gemiddelde vrouwen voor hen om een alledaags leven mee te delen.

Je hebt gelijk, er is meer mogelijk dan je zou denken maar het gaat erom dat er hier mannen zijn die menen dat zij gerust een fijne echtgenoot kunnen zijn terwijl ze af en toe naar een dvp gaan, maar dat het werkelijk ondraaglijk zou zijn als hun partner sex zou hebben met een ander, laat staan dat ze daarmee de kost zou verdienen, zo gruwelijk ;-)
Zulke brave borsten kunnen (denk ik) voor hun mentale gezondgheid maar beter zich niet onophoudelijk blijven verdiepen in de (on)mogelijkheid van een relatie met een dvp
:D

Wat ik me afvraag, stel je leeft samen met een actrice die een wereldster is en af en toe ook in bed moet duiken met een acteur in films en series. Het gaat er heftig aan toe met veel tongzoenen, knuffels, over elkaar lichaam hangen, ze doen alles zodat het lijkt alsof ze sex hebben, in werkelijkheid is de penis niet in de vagina gegaan, zelfs niet met een condoom eromheen. Hoe bekijk je dit? Ongeacht of je nu leuk vind of niet. Maar staat dit gelijk met sex voor jou? Omdat ze zo close waren? Of zeg je, de penis is er niet ingegaan, ze hebben geen sex gehad?

Wat ik me afvraag, stel je leeft samen met een actrice die een wereldster is en af en toe ook in bed moet duiken met een acteur in films en series. Het gaat er heftig aan toe met veel tongzoenen, knuffels, over elkaar lichaam hangen, ze doen alles zodat het lijkt alsof ze sex hebben, in werkelijkheid is de penis niet in de vagina gegaan, zelfs niet met een condoom eromheen. Hoe bekijk je dit? Ongeacht of je nu leuk vind of niet. Maar staat dit gelijk met sex voor jou? Omdat ze zo close waren? Of zeg je, de penis is er niet ingegaan, ze hebben geen sex gehad?
Voor de goede orde, reguliere acteurs tongzoenen normaal gesproken niet echt.

Op je vraag of acteren gelijk staat aan seks, nee natuurlijk niet. Maar zelf zonder seks kan ik me voorstellen dat er een (kleine?) groep mannen (en vrouwen) is die het moeilijk zal vinden hun partner zo intiem met een ander te zien.

Terug
Bovenaan Onderaan