Ik zou je echt adviseren over dit onderwerp onderscheid te maken tussen je eigen situatie en die van mannen in het algemeen.
Als ik alle andere factoren gelijk trek en puur kijk naar relatie met DvP versus eentje met niet-DvP dan zie ik toch eeeecht wel wat factoren bij de DvP die een relatie voor de GEMIDDELDE man zullen bemoeilijken.
Zoals gezegd jaloezie. De meeste liefdesrelaties zijn toch echt nog steeds gebaseerd op monogamie, ook al verschuift dat wat, dus ja, daar van afwijken zal voor velen een drempel zijn.
Het pure stigma op het werk. Het roept gewoon negatieve connotaties op, of deze nou terecht zijn of niet doet er dan niet eens toe, als je dat niet doorbreekt zit dat toch echt in de weg. En zelfs als je dat zelf niet hebt, grote kans dat mensen in je omgeving dat wel hebben, en sja ook de mening van je naasten kan doordreunen in je hoofd.
Geheimhouding, voor de mannen die het beroep van hun vrouw onder de pet willen houden... ga er maar aan staan.
Kijk als bovenstaande voor jou ALLEMAAL niet in de weg staat, en dat lijkt bij jou en Gryphon en anderen het geval te zijn, be my guest, maar als je over de gemiddelde populatie gaat praten is het toch een dingetje.
Laten we wel zijn, anders hadden we er geen 146 pagina's over volgetypt.