Ik sluit het niet uit maar mijn voorkeur heeft het nietWerkt het bij hun of niet?
Het is niet omdat de meeste het niet willen doen dat het niet kan.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk sluit het niet uit maar mijn voorkeur heeft het nietWerkt het bij hun of niet?
Het is niet omdat de meeste het niet willen doen dat het niet kan.
als je dat verschil niet kunt verdragen hoef je je verder niet meer in het onderwerp te verdiepen, dan wordt het niks met jou en de dvpEen dokter gaat niet met haar patiënten naar bed, vind ik toch een klein verschil
Wat ik aan 'verjaardagen' heb meegemaakt vond ik deels saaie bedoeningen met wel erg doorsnee volk en deels, als het kunstenaars en dergelijke betrof erg leuk maar ook vrij druk en daar zou niemand raar hebben opgekeken. Bij een feest in een groot atelier midden in de (destijds) Arnhemse roze buurt kwamen ook de buurvrouwen even langs.Vraag t maar gewoon op een verjaardag, op je werk ,bij de voetbal hoe mensen het lijkt om een relatie met een dame van plezier te hebben.
Ik heb werkelijk nog nooit een succes verhaal gelezen op dit forum of destijds Hookers..
We kunnen denk wel officieel melden dat verliefd worden op een prostituee een kansloze aangelegenheid is.
Zoals de meeste relatiesEr zijn uitzonderingen maar grote kans dat het niks wordt idd.
Hoe het lijkt of wat hun mening is over dat het oke is om een relatie te beginnen met een dvp. Doet er niet toe of dat kan en of dat het kan lukken.Nee, hier zijn wandelaars. Die zijn bevooroordeeld.
Vraag t maar gewoon op een verjaardag, op je werk ,bij de voetbal hoe mensen het lijkt om een relatie met een dame van plezier te hebben.
Ik zie dat er een aantal mensen zitten te vissen naar hoe het dit vorig weekend verlopen is.
Ja, we zijn samen weg geweest. Was het leuk? Jazeker. Komt er een vervolg? Voorlopig even niet.
Dat lag niet aan het weekend, maar vooral aan complicaties rond elkaar vaak genoeg zien om ook echt wat op te kunnen bouwen. We hebben beide gevoelens voor elkaar, meer dan een beetje, maar voor haar heeft werk een duidelijke prioriteit en haar werktijden zijn dusdanig onregelmatig dat afspreken wanneer we elkaar gaan zien bijna onmogelijk is. Tel daarbij op dat het voor mij minimaal anderhalf uur enkele rit is waardoor spontaan binnen vallen op rustige tijden ook niet te doen is.
Aangezien zij niet minder wil/kan werken om haar dromen te verwezenlijken en ik het niet zie zitten om haar hooguit één of twee uren per week te zien, zag ik er geen heil meer in. Betalen om langs te komen mocht ik niet van haar, dus dan zijn de opties een eind op.
Ze heeft geen vaste werktijden, staat 24/7 klaar. Daar heb ik mij vooraf grandioos op verkeken en niet beseft dat dit een spelbreker zou kunnen zijn. Gaat ze minder werken, dan gaan haar plannen om binnen twee jaar te stoppen niet door. Ik begrijp haar, maar kan haar niet volgen zonder zelf eraan onderdoor te gaan.
Ik baal ervan, we hebben prachtige momenten beleefd in Rotterdam, ze was aan het stralen toen we samen uit eten gingen, de jacuzzi zal ik ook niet snel vergeten, de markthal, remastered, euromast, maar ik kan m'n leven niet twee jaar op hold zetten en er zo weinig tijd samen voor terug krijgen, zeker niet als zij mij niet goed genoeg kan afschermen voor haar contact met klanten.
We hebben nog contact met elkaar en zijn beide de boel aan het verwerken. We hebben beide pijn, want willen elkaar niet kwijt, maar een middenweg is er niet. Het is of haar manier, of niets. Ik heb afgelopen woensdag voor mijn eigen gezondheid gekozen. De bal ligt bij haar.
Ik vertel dit terwijl ik weet dat de eerste ziellepoten al klaar staan om zich te verkneukelen aan andermans verdriet. Ik hoop alleen dat mijn bijdrage anderen wat meer inzicht kan geven in waar ze rekening mee moeten houden voordat ze aan een dergelijke onderneming beginnen.
Heb ik er spijt van? Nee. Zou ik het een ander aanraden? Onder bepaalde omstandigheden. Als ze vaste werktijden had gehad, al was het maar één dag in de week, dan hadden we/ik een kans gehad om door die twee jaar heen te komen.
Het is niet definitief van de baan, dus ik zie wel wat we gebeurt verder.
Dat gevoel heb ik ook. Ik heb haar gezegd dat het van twee kanten moet komen. Ik heb haar niet gevraagd te stoppen en volledig op mij te leunen. Maar bijvoorbeeld iets minder werken en over 2½ jaar stoppen ipv 2. Waarom zou dat geen optie kunnen zijn?
Die beslissing zou ze niet eens direct hoeven nemen, ze kent me net, maar stel dat we elkaar iets langer kennen en het zou over een half jaar een optie kunnen zijn, dan zou ik er vrede mee kunnen hebben. Wat mij vooral dwars zat was het op voorhand uitsluiten van een toekomstig compromis.
Dit was voorlopig mijn laatste post hier in dit forum mannen. Dankjewel voor alle adviezen en steun die ik heb gekregen. Ik heb er veel van geleerd en ook makkelijker alles kunnen verwerken. Zoals ik al zei, ik heb er verder niemand om hierover te praten.
Ik merk dat ik enorm behoefte heb om verder te gaan. Niet met wandelen, maar met iemand die echt om mij geeft. Ik heb in een ander topic al eens toegelicht dat ik bij het wandelen nooit echt vond wat ik zocht tot ik haar (dvp) tegen kwam.
Wat dat betreft heeft mijn dvp ervaring wel wat extra positiviteit gebracht en dat is dat ik gezien heb dat ik na alle relatie ellende van de afgelopen jaren, wel in staat ben om weer voor iemand te vallen en op een normale manier kan genieten van een vrouw. Ik dacht dat mijn liefdesleven voorbij was, maar er is dus nog hoop voor mij. Terwijl ik dit schrijf moet ik zowaar een traantje weg pinken. Het zat dieper dan ik dacht.
Ik ga mijzelf mentaal voorbereiden op mijn eerste normale date (staat al in de agenda). Dat gaat niet lukken als ik steeds mijn verhaal hier blijf toelichten.
Mijn account blijft bestaan, ik ben gewoon even met vakantie. Ik heb echt de intentie om niet meer te wandelen en laat jullie nog wel weten hoe het met mij is.
Je moet inderdaad heel sterk in je schoenen staan voor dit werk.
Lang van huis in een vreemd land. De hele dag door zeer intiem zijn met vreemde mannen.
Prostitutie is niet voor de moederskindjes.
Het zijn ook meestal de brutale donderstenen die goed gaan in dit werk.
Zijn meestal ook voor de duvel niet bang.
Dat is precies mijn ervaring ookVeel dvp's zijn mentaal beschadigd heb ik het idee. In sommige gevallen is ook liefde niet genoeg om verder te gaan. Ze hebben dan een bepaalde toekomst geschilderd in hun hoofd waar ze niet van af willen wijken, wat er ook gebeurt. Wanneer ik diepe gesprekken had met dvp's viel het me vaak op dat er achter die zelfverzekerde, stoere meid een kwetsbare persoon schuilt. Steeds je gevoelens uitschakelen bv. verandert je karakter me de tijd. Of dat ze moeten liegen voor hun werk, wordt op een gegeven moment heel normaal. Als ze dan wat langer in dit wereldje zitten verandert hun persoonlijkheid.
Ik denk dat jouw zus eerder bang zal zijn dat je in de zeik wordt genomen door een dvpIk heb dit gesprek al gehad met mijn zus en vader. Zus zei tegen mij. Roxas vergeet niet dat dat meisje een service geeft. Je mag niet verliefd worden op haar. Toen ik vroeg als het klikt en we willen het alle twee een kans geven. Waarom zouden we het niet proberen. Haar antwoord was: ik wil niet dat je een relatie begint met een hoertje.
Dat is jou mening en keuze dat is goed. Maar dat wil niet zeggen dat voor iedereen zo moet zijnIk sluit het niet uit maar mijn voorkeur heeft het niet
Het zou ook kunnen dat de zus het zegt omdat ze anders zelf gaat twijfelen aan haar normen en waarden.Ik denk dat jouw zus eerder bang zal zijn dat je in de zeik wordt genomen door een dvp
Dat kan door elk ander meisje toch ook gebeuren of niet ?Ik denk dat jouw zus eerder bang zal zijn dat je in de zeik wordt genomen door een dvp
IK vermoed dat het vooral is wat gaan anderen denken? Dat mijn broer met een dvp samen isHet zou ook kunnen dat de zus het zegt omdat ze anders zelf gaat twijfelen aan haar normen en waarden.
Daarnaast heb je nog de nymfomane vrouwen.Dat is wel het laatste wat ik zou willen.
Maar goed, het bestaat.
Ik heb ook een koppel gekend en die man die liet zijn vrouw door groepen jonge jongens neuken. " Dan hoef ik er zelf niet steeds op" zei hij.
Dat zijn onwaarschijnlijk geile vrouwen, ze bestaan.
Blijft bijzonder.
Idd 100%Indien je zelf bekrompen en jaloers bent en je omgeving is niet erg ruimdenkend dan zou ik zulke avonturen sterk afraden, je doet er de dvp geen plezier mee.
Ik weet niet , ik heb dan weer liever "voetbalvolk " dan kunstenaars.Wat ik aan 'verjaardagen' heb meegemaakt vond ik deels saaie bedoeningen met wel erg doorsnee volk en deels, als het kunstenaars en dergelijke betrof erg leuk maar ook vrij druk en daar zou niemand raar hebben opgekeken. Bij een feest in een groot atelier midden in de (destijds) Arnhemse roze buurt kwamen ook de buurvrouwen even langs.
Niemand vond dat vreemd.
Ik werk zelfstandig dus heb 'op mijn werk' van niemand last.
En 'bij de voetbal'? Voetbalvolk mijd ik als de pest.
Dus als je niet wil dat degene waar je van houdt met andere mensen naar bed gaat dan ben je bekrompen en jaloers??Indien je zelf bekrompen en jaloers bent en je omgeving is niet erg ruimdenkend dan zou ik zulke avonturen sterk afraden,
Het is maar wat je nuttig noemt. We hebben het op dit forum vaak genoeg over de prijzen die de dames vragen, maar die voetballers zijn schandalig overbetaald voor hetgeen ze doen en dan zijn het nog verwende kinderen ook, gezien hun gedrag.Ik weet niet , ik heb dan weer liever "voetbalvolk " dan kunstenaars.
Die verdienen meestal zelf hun centen met nuttig werk.
Je moet het denk ik niet allemaal op zijn/haar/je gevoeligste plekje opvatten.Dus als je niet wil dat degene waar je van houdt met andere mensen naar bed gaat dan ben je bekrompen en jaloers??
Je neemt het te persoonlijk op. Als er iemand er geen probleem mee heeft dat zijn vrouw of vriendin sex geeft met anderen. Dan is dat toch zijn keuze en niemand anders zijn probleem?Dus als je niet wil dat degene waar je van houdt met andere mensen naar bed gaat dan ben je bekrompen en jaloers??
Of neem MMA of boxen.Het is maar wat je nuttig noemt. We hebben het op dit forum vaak genoeg over de prijzen die de dames vragen, maar die voetballers zijn schandalig overbetaald voor hetgeen ze doen en dan zijn het nog verwende kinderen ook, gezien hun gedrag.
Veel van die simulanten die pijn lijken te hebben en dan toch opeens heel snel genezen blijken te zijn.
Nee, dan wielrenners. Op hun plaat gaan, zichtbare schaafwonden en dan nog dagen doortrappen voordat ze echt afstappen.
Zoals dit jaar Fabio Jakobsen en het legendarische incident van Johnny Hoogerland met het prikkeldraad.
Maar dit even terzijde...
Ik heb met 2 dvp's wel een band op gebouwd die iets meer is dan een klant relatie. Geen relatie, was ook iets wat ik en zij allebei niet wilden. Maar wel goede vrienden geworden. Zijn eigenlijk allebei hele goede vrienden van me geworden.Ik ben twee jaar bijzonder gelukkig geweest met een dvp en nog steeds zeer goede vrienden.
Niks aan de hand.
Dan moet je het goed eens zijn met elkaar .en stevig in je schoenen staan ,niet jaloers zijn en er tegen kunnen dat ze geniet van anderen mannen en anders om.daar moet je wel de juiste partner voor hebbenDat is waar maar het is toch niet om dat ze sex heeft met andere dat je geen relatie kan hebben. Of dat het niet kan lukken.
Denk eens aan koppels met een open relatie hebben. Die naar swinger clubs gaan. En die aan trio´s, ganbangs, gloryholes, orgies, chuckold doen.
Bij hun werkt het toch ook en ze hebben ook sex met verschillende mensen.
Dat is idd zo daarom dat zelfzeker zijn zo belangrijk is. En dat je juiste partner hebt.Dan moet je het goed eens zijn met elkaar .en stevig in je schoenen staan ,niet jaloers zijn en er tegen kunnen dat ze geniet van anderen mannen en anders om.daar moet je wel de juiste partner voor hebben
Ik heb een nymfomane vriendin gehad. (geen dvp) Ik kan vertellen. Sex is leuk. Veel sex nog leuker. Maar overmatig veel sex en een vrouw die nooit letterlijk nooit verzadigd is heb ik uiteindelijk niet volgehouden.Daarnaast heb je nog de nymfomane vrouwen.
In een tijdschrift deed zo'n vrouw haar verhaal en zei tegen haar huidige partner dat ze aan één man niet genoeg had.
Zij gaat dus met zijn medeweten de deur uit om haar behoeftes te vervullen.
Je hebt in ieder geval een toffe zus om hier mee over te pratenDat is jou mening en keuze dat is goed. Maar dat wil niet zeggen dat voor iedereen zo moet zijn
als er echte liefde is dan kan het toch .het is dan alleen voor de sexDaarnaast heb je nog de nymfomane vrouwen.
In een tijdschrift deed zo'n vrouw haar verhaal en zei tegen haar huidige partner dat ze aan één man niet genoeg had.
Zij gaat dus met zijn medeweten de deur uit om haar behoeftes te vervullen.
Nee dan hou je echt van iemand als je dat elkaar guntDus als je niet wil dat degene waar je van houdt met andere mensen naar bed gaat dan ben je bekrompen en jaloers??