Voormalig lid 16654
Stamgast
Voor de goede orde, reguliere acteurs tongzoenen normaal gesproken niet echt.
Op je vraag of acteren gelijk staat aan seks, nee natuurlijk niet. Maar zelf zonder seks kan ik me voorstellen dat er een (kleine?) groep mannen (en vrouwen) is die het moeilijk zal vinden hun partner zo intiem met een ander te zien.
Toen ik foto's van mijn vriendin in Suriname zag dat ze heel spontaan knuffelde met vrienden en heel close ermee was, had ik daar best moeilijk mee. Zeker omdat ik iemand was die op dat moment zelf nooit vrienden had gehad enkel ervaringen had in de wereld van betaalde sex. Op bepaalde foto's legde ze zelfs haar hand op de benen van een Surinaamse vriend. Voor haar was dat normaal. Dat zijn dan geen sex foto's maar zo close zijn met vrienden, ik kon daar moeilijk mee omgaan zeker omdat ze naar mij toe afstandelijker was. Voor haar was ik haar vriend, wat betekende sex, de penis in de vagina, de echte knuffels en vriendschap die zocht ze dan bij haar vrienden. De waarden die woorden omvatten worden soms vervaagd of anders bekeken na jarenlang dvp te bezoeken zonder sociaal leven. Dat is mijn gevoel.