Hier waren
Zij heeft mij gezegd nog niet in de positie te zijn om mij te kunnen claimen. Ik heb haar verteld geen behoefte te hebben aan een andere vrouw. Wandelen was voor mij nooit echt wat ik zocht. Wat ik bij haar vind wel.
Klinkt misschien stom, maar bij haar vind ik echt rust in mijn lijf en in mij hoofd.
Goedemorgen, dit volgende wat jij schreef, daar ben ik het helemaal en volledig mee eens: "Klinkt misschien stom, maar bij haar vind ik echt rust in mijn lijf en in mij hoofd".
Ook ik heb dat gehad al die jaren. We leerden elkaar kennen, wisten wat we aan elkaar hadden, konden makkelijk met elkaar praten, maar nog meer het feit dat hetgeen zij tijdens de daad deed precies aansloot op al mijn eisen en wensen. Een perfecte combinatie dus.
Maar, ik wist dat zij een DVP is, niets mis mee en had ik ook volledig respect voor. Is echt geen makkelijk beroep. Toch wist ik dat het nooit en te nimmer iets kon worden. Zij had/heeft een leven welke geheel anders is dan het mijne en denk ook niet dat zij aan mijn "brave" leven ooit had kunnen wennen. Waar ik wel moeite mee had was dat wanneer zij bij mij was geweest of ik bij haar, even zo vrolijk naar de volgende ging of bij haar liet komen. Dat waren dingen die ik toen liever niet wist.
Dat wil niet zeggen dat ik niet geloof dat het geheel niet kan of mogelijk is bij anderen, daar kan ik geen uitspraak over doen. Echter zie ik ook veel ellende bij mannen die er wel instinken. Het geloof hebben dat het tot een relatie zal komen en alles daarvoor over hebben tot een lege bankrekening toe, waarna de dame dan plotsklaps is verdwenen.
Iedereen is vrij in het doen en laten, maar wil enkel waarschuwen dat wanneer het te goed lijkt, dat meestal niet is.