Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoals ik tegen Roxas ook al zei, ik had het over dat de sex een band creëert met klanten die ze leuk vindt dus het voorbeeld van de kapper of een ander beroep gaat niet op
Over kappers gesproken, ik was van de week bij de kapper. Loopt er op eens een Marokkaanse meid naar binnen, en doet haar rok omlaag.
Wat doe je nou, vraagt de kapper.
Mijn man zegt, jij kutkapper.

Over kappers gesproken, ik was van de week bij de kapper. Loopt er op eens een Marokkaanse meid naar binnen, en doet haar rok omlaag.
Wat doe je nou, vraagt de kapper.
Mijn man zegt, jij kutkapper.
Typisch, zelf had ik gisteren ook zoiets, toen ik er was komt er een man binnen, trekt zijn broek uit en gaat in de stoel zitten. Zegt de kapper: Wat doet u nou ? Zegt de man: Staat op de deur: "Zakkammen een Euro" !!

Laatst bewerkt:
Nog even een leuk weetje:

Waar is de pedagogische tik verboden?

De afgelopen twee decennia is er een internationale verschuiving geweest in hoe fysieke straffen bij kinderen worden gezien. Doordat steeds meer onderzoeken de negatieve gevolgen van tikken hebben aangetoond, hebben nu alle landen in de EU - behalve Italië, Tsjechië en België - de corrigerende tik bij wet verboden.

Zijn er hier nog Rotterdam kenners in da house? Zouden jullie mij nog even een PB kunnen sturen met wat tips over een leuke bar/café waar twee tortelduifjes na een dinner nog goed zouden kunnen vertoeven met een beetje moderne muziek? Liefst lekker naast elkaar in een love seat of bank nippend aan mojitoes.

Ik kom er misschien 2x per jaar, dus ben helaas niet zo goed bekend.

Liever niet openbaar posten, ik heb geen behoefte aan een erehaag 😂 mijn dank is groot.

Trouwens, de enige klappen die een vrouw hoort te krijgen is tijdens spanking als zij daarom vraagt.

Terug
Bovenaan Onderaan