Vergunningenloterij zet kwaad bloed bij raamexploitanten op Eindhovens Baekelandplein.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En... de vergunning is dus enkel voor 'het recht tot exploitatie'?
Moet je dus nog bij een andere instantie huur betalen?
volgens mij zijn de panden van een woning coöperatie, en zit er erfpacht vanuit de gemeente op de grond.
een kamer kun je als dame huren voor € 140 per dag.

de exploitant zal de nodige kosten hebben, naast de leges voor de exploitatievergunning komt huur aan coöperatie, schoonmaak van pand en beddengoed, niet te vergeten hoge verwarmingskosten (want de dames zetten de verwarming op 25+) en natuurlijk beveiliging en hier en daar wat inventaris.
Ik vraag me nog steeds af hoe je met hooguit 2 ramen een rendabele exploitatie kunt opzetten

volgens mij zijn de panden van een woning coöperatie, en zit er erfpacht vanuit de gemeente op de grond.
een kamer kun je als dame huren voor € 140 per dag.

de exploitant zal de nodige kosten hebben, naast de leges voor de exploitatievergunning komt huur aan coöperatie, schoonmaak van pand en beddengoed, niet te vergeten hoge verwarmingskosten (want de dames zetten de verwarming op 25+) en natuurlijk beveiliging en hier en daar wat inventaris.
Ik vraag me nog steeds af hoe je met hooguit 2 ramen een rendabele exploitatie kunt opzetten
Plus... dat je wellicht nog moet rekening houden met (mogelijke) reputatieschade... als je dit doet naast andere commerciële activiteiten!

Kartelvorming mag dan misschien verboden zijn, maar de oliemaatschappijen zouden eens collectief moeten besluiten niet te bieden op een locatie.
Want van de andere kant kun je zeggen dat de overheid misbruik maakt van haar positie.
De overheid maakt natuurlijk wel die op- en afritten. Het zou wat worden als iedereen overal maar een tankstation of wat dan ook naast de snelweg neer mag plempen en 'n eigen op- en afrit zou maken.
Plus... dat je wellicht nog moet rekening houden met (mogelijke) reputatieschade... als je dit doet naast andere commerciële activiteiten!
Ja, best kans dat je kunt beginnen met een andere bank te zoeken bijvoorbeeld.
Je vraagt je af wie er dan nog belangstelling heeft in zo'n vergunning, als het zo kleinschalig is.
Denk ook wel veel gelukszoekers, die rekenen met de omzet en niet zo zeer kijken naar wat er erbij komt kijken.

Terug
Bovenaan Onderaan