Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren"GGD kan verwijzen naar:GGD is nederland.
Yoana is belgië.
Ik snap de problem. Ik moet even denken...
.
.
.
.
Oh wacht even... Misschien België heeft eigen GGD oid...
Bent je blij zo b200 ?
Volgens mij, Yoana is slim genoeg. Ze had die al begrepen.
Ik ben van België, hier kan je oa voor soa testen gaan in Instituut voor tropische Geneeskunde in Antwerpen of consultatiecentrum voor infectieziekten in Brussel, als ik orale seks weiger vrees ik dat ik geen klanten meer heb want ze doen er moeilijk over en en als ik nog maar weiger ist van "nog eentje die er niks van kent en niet op deze site thuishoort, jij hebt bijna geen klanten zeker?"Maak een afspraak bij de GGD, waar je ook voor je soa-testen komt en bespreek de risico's en opties. Je kunt sekswerk op veel verschillende manieren doen en het weigeren van orale seks is ook een optie.
Amai! Super blij dat ik ben, dankjewel!GGD is nederland.
Yoana is belgië.
Ik snap de problem. Ik moet even denken...
.
.
.
.
Oh wacht even... Misschien België heeft eigen GGD oid...
Bent je blij zo b200 ?
Volgens mij, Yoana is slim genoeg. Ze had die al begrepen.
Hoezo gebruikt niemand dit ook al kan je oraal ook soa's overdragen? Zijn mensen zo onverstandig danMEt beflapje, maar dat schijnen ondingen te zijn die vrijwel niemand gebruikt. Ik bef al ca 30 jaar en heb nooit iets opgelopen.
Schijnbaar omdat er weinig mensen een soa van oplopen?Hoezo gebruikt niemand dit ook al kan je oraal ook soa's overdragen? Zijn mensen zo onverstandig dan
"Weinig" , ik heb zelf herpes overgekregen via beffen en ik lees hier wat vaker van wandelaars en dvp's dat ze een soa hebben opgelopen via oraal, denk dat het wel vaker gebeurt dat men denkt mensen kunnen echt zo kortzichtig zijnSchijnbaar omdat er weinig mensen een soa van oplopen?
85 procent heeft het hpv virus kan je moeilijk vermijden als je veel seksueel actief bent."Weinig" , ik heb zelf herpes overgekregen via beffen en ik lees hier wat vaker van wandelaars en dvp's dat ze een soa hebben opgelopen via oraal, denk dat het wel vaker gebeurt dat men denkt mensen kunnen echt zo kortzichtig zijn
Geldt voor herpes blijkbaar ook dat iedereen dat al zou hebben in zijn lichaam, net als kanker iedereen heeft kankercellen maar bij de ene zijn ze gevoeliger dan bij de andere, helaas ben ik precies heel vatbaar voor soa's als ik ondertussen al 5x prijs heb gehad met soa's en infecties ook al doe ik het grotendeels veilig85 procent heeft het hpv virus kan je moeilijk vermijden als je veel seksueel actief bent.
Denk dat iedereen hier het wel heeft bij mij zijn het blaasjes juist boven het intieme gedeelte. Altijd op dezelfde plaats inderdaad is bij een verzwakt immuunsysteem dat je er last van hebt.Gewoon een weekje niet afspreken danIk heb zelf al een paar keer koortsblaasjes gehad. Zoals @Marco Zegt kan je beter als klant het verstand hebben niet te beffen en kussen wnr je een koorts blaasje hebt. Anders geef je het door.
Als je er op let dat de klant of dvp een koortsblaasje of een andere herpes heeft. Dat je dan bepaalde handelingen niet doet/ weigerd, indien nodig de date stop zet.
Uit ervaring met koortsblaasjes kan ik wel zeggen dat ik 1 a 2 dagen op voorhand kan voelen dat ik een koortsblaasje zal krijgen.
Dit wil ik ook even kwijt over koortsblaasjes. De oorzaak voor de uitbraak is niet altijd omdat je ( bijna) ziek bent geweest. Maar ook slaap te kort of strees. Waardoor je imuumsysteem verzwakt is.
Daar heb ik er gelukkig geen last van. Maar zoals je zegt even uitstellen tiet het over is. En dan kan je je vol geven.Denk dat iedereen hier het wel heeft bij mij zijn het blaasjes juist boven het intieme gedeelte. Altijd op dezelfde plaats inderdaad is bij een verzwakt immuunsysteem dat je er last van hebt.Gewoon een weekje niet afspreken dan
Klopt! Herpes is een zeer opportunistisch virus... telkens je je wat minder voelt 'popt' het weer op!Dit wil ik ook even kwijt over koortsblaasjes. De oorzaak voor de uitbraak is niet altijd omdat je ( bijna) ziek bent geweest. Maar ook slaap te kort of strees. Waardoor je imuumsysteem verzwakt is.
Wat kan ik ertegen doen als ik toch geen normale job kan en mag doen door mijn gezondheid, heb ik geen andere keuze dan sekswerk om mijn gezondheid verder achteruit te helpen ja, hoe hard ik ook ertegen protesteer blijf ik als antwoord krijgen dat ik niet "kan" gaan werken en een normale job uitgesloten is voor mij welke andere keuze heb ik dan? Ofwel criminaliteit ofwel dit.Pft. Een job zo tegen je zin doen....
Heb nochtans nog zo een gevallen gekend in de psychiatrie dat ze geen andere keuze hadden dan sekswerk owv invaliditeit ik ben bijlange niet de enigeSnap niks van je uitleg meisje, sexwerk kan wel maar een simpele job niet.
Dit werkt gewoon niet ook al leg ik het vriendelijk uit want vorige keer dat ik het aangaf niet onveilig te willen doen omdat ik ziektes heb opgelopen daardoor, werd de klant kwaad en agressief zoals ik zei ze geven geen fuck om mijn gezondheid enkel om hun eigen goesting, ik moet hun goesting geven anders krijg ik de volle laagEn leg aan iedereen vriendelijk uit waarom je dit gebruikt, niet snauwen, maar gewoon netjes uitleggen. Denk zelfs dat de meest halvegare het dan begrijpt.
Suc6!
Dat dacht ik al dat dit een no go was voor klanten aangezien pmc ook een no go is dus maw ik moet mijn eigen in gevaar brengen en gezondheid achteruit helpen om maar "iets" te kunnen verdienen anders verdien ik helemaal niks als ik moeilijk doe rond veiligheid, ik snap het al in deze job moet je nu eenmaal jouw gezondheid in gevaar brengen anders geen werk, ook al ben ik een risicopatiënt voor soa's, tis alleen hun goesting dat telt en niet de gezondheidEen beflapje is een absolute no go voor mij.
Daar kom ik zelfs niet eens voor in aanmerking, tis of gratis werken of niks voor mij spijtig genoegZijn er dan geen beschermde plekken waar je heen kan?
Bij de ramen denk ik dat ca 70% vd dames geen pijpen zonder aanbiedt en bij privehuizen ca 50%Dat is niet helemaal waar.. er zijn best wel heren die pmc accepteren. Niet veel, maar ze zijn er wel.
Mits pmc met veel passie wordt gedaan en de condooms dun zijn.