Veilig beffen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
GGD is nederland.
Yoana is belgië.
Ik snap de problem. Ik moet even denken...
.
.
.
.
Oh wacht even... Misschien België heeft eigen GGD oid...
Bent je blij zo b200 ?

Volgens mij, Yoana is slim genoeg. Ze had die al begrepen.

GGD is nederland.
Yoana is belgië.
.
.
.
.
Bent je blij zo b200 ?

"GGD kan verwijzen naar:

Gemeentelijke gezondheidsdienst, een Nederlandse overheidsdienst

In België, de Gerechtelijk Geneeskundige Dienst, een dienst die keuringen verricht in hoofde van oorlogsinvaliden, militairen in vredestijd en slachtoffers van opzettelijke gewelddaden, alsmede expertises in het kader van arbeidsongevallen bij de politie."

In België betekent de afkorting GGD iets heel anders dan in Nederland, dus ja, je tip kan verwarring opleveren, B200 z'n kanttekening was terecht. We hebben eerder in dit topic al verwarring gehad omdat Yoana de Nederlandse Pieter Omtzigt niet kent, zomaar met namen van Nederlandse overheidsinstanties strooien zal het er ook niet duidelijker op maken.

Maak een afspraak bij de GGD, waar je ook voor je soa-testen komt en bespreek de risico's en opties. Je kunt sekswerk op veel verschillende manieren doen en het weigeren van orale seks is ook een optie.
Ik ben van België, hier kan je oa voor soa testen gaan in Instituut voor tropische Geneeskunde in Antwerpen of consultatiecentrum voor infectieziekten in Brussel, als ik orale seks weiger vrees ik dat ik geen klanten meer heb want ze doen er moeilijk over en en als ik nog maar weiger ist van "nog eentje die er niks van kent en niet op deze site thuishoort, jij hebt bijna geen klanten zeker?"
Dus als ik aan mijn veiligheid wil denken ken ik er niks van volgens de klanten ☹️ wat een wereldje is dit toch...

GGD is nederland.
Yoana is belgië.
.
.
.
.
Bent je blij zo b200 ?

Amai! Super blij dat ik ben, dankjewel!
Als ik eens iets voor jou kan doen laat je het maar weten.

Ik in 30 jaar nog nooit en heb in mijn kennissenkring er ook nooit over gehoord, pijoen zonder wordt ook veel gedaan, not myvm cup of tea, maar de dames uit het vak hoor ik ook nooit over beflapjes, dus ik denk dat het procentueel weinig voor komt dat ze iets oplopen, anders zou het wel gebruikt worden of de handeling niet vaak gedaan worden, lijkt mij.

85 procent heeft het hpv virus kan je moeilijk vermijden als je veel seksueel actief bent.
Geldt voor herpes blijkbaar ook dat iedereen dat al zou hebben in zijn lichaam, net als kanker iedereen heeft kankercellen maar bij de ene zijn ze gevoeliger dan bij de andere, helaas ben ik precies heel vatbaar voor soa's als ik ondertussen al 5x prijs heb gehad met soa's en infecties ook al doe ik het grotendeels veilig

Ik heb zelf al een paar keer koortsblaasjes gehad. Zoals @Marco Zegt kan je beter als klant het verstand hebben niet te beffen en kussen wnr je een koorts blaasje hebt. Anders geef je het door.

Als je er op let dat de klant of dvp een koortsblaasje of een andere herpes heeft. Dat je dan bepaalde handelingen niet doet/ weigerd, indien nodig de date stop zet.

Uit ervaring met koortsblaasjes kan ik wel zeggen dat ik 1 a 2 dagen op voorhand kan voelen dat ik een koortsblaasje zal krijgen.

Dit wil ik ook even kwijt over koortsblaasjes. De oorzaak voor de uitbraak is niet altijd omdat je ( bijna) ziek bent geweest. Maar ook slaap te kort of strees. Waardoor je imuumsysteem verzwakt is.

Ik heb zelf al een paar keer koortsblaasjes gehad. Zoals @Marco Zegt kan je beter als klant het verstand hebben niet te beffen en kussen wnr je een koorts blaasje hebt. Anders geef je het door.

Als je er op let dat de klant of dvp een koortsblaasje of een andere herpes heeft. Dat je dan bepaalde handelingen niet doet/ weigerd, indien nodig de date stop zet.

Uit ervaring met koortsblaasjes kan ik wel zeggen dat ik 1 a 2 dagen op voorhand kan voelen dat ik een koortsblaasje zal krijgen.

Dit wil ik ook even kwijt over koortsblaasjes. De oorzaak voor de uitbraak is niet altijd omdat je ( bijna) ziek bent geweest. Maar ook slaap te kort of strees. Waardoor je imuumsysteem verzwakt is.
Denk dat iedereen hier het wel heeft bij mij zijn het blaasjes juist boven het intieme gedeelte. Altijd op dezelfde plaats inderdaad is bij een verzwakt immuunsysteem dat je er last van hebt.Gewoon een weekje niet afspreken dan 😉

Klopt! Herpes is een zeer opportunistisch virus... telkens je je wat minder voelt 'popt' het weer op!
En... trouwens... als je je minder goed voelt is sowiezo niet de beste tijd voor een DVP bezoek! Kan je onmogelijk het beste van jezelf geven!

Pft. Een job zo tegen je zin doen....
Wat kan ik ertegen doen als ik toch geen normale job kan en mag doen door mijn gezondheid, heb ik geen andere keuze dan sekswerk om mijn gezondheid verder achteruit te helpen ja, hoe hard ik ook ertegen protesteer blijf ik als antwoord krijgen dat ik niet "kan" gaan werken en een normale job uitgesloten is voor mij welke andere keuze heb ik dan? Ofwel criminaliteit ofwel dit.

Oke... laten we dan nu eens met een handige tip komen dan.

Beflapjes zijn best prijzig en schijnen te kraken, dat is niet sexy.

De goedkopere versie met minder kraak: een condoom uitrollen en in de lengte aan 1 kant doorknippen. Open vouwen.. et voila!
Aangezien er heel veel creeps bij jou langskomen, zou ik dit van te voren klaarleggen.. ter plekke openknippen met een potentieel wapen ( de schaar ) is geen optie.

Nog een goedkopere versie: huishoudfolie ( die doorzichtige )! Daar gewoon een rechthoek uitknippen en dat gebruiken. Kan je ook van te voren klaarleggen. Wil je daar wat v in voorraad hebben, knip alvast meerdere stukken en leg tussen elk vel een keukrolpapiertje ( scheelt vastplakken aan elkaar).

En leg aan iedereen vriendelijk uit waarom je dit gebruikt, niet snauwen, maar gewoon netjes uitleggen. Denk zelfs dat de meest halvegare het dan begrijpt.

Suc6!

En leg aan iedereen vriendelijk uit waarom je dit gebruikt, niet snauwen, maar gewoon netjes uitleggen. Denk zelfs dat de meest halvegare het dan begrijpt.

Suc6!
Dit werkt gewoon niet ook al leg ik het vriendelijk uit want vorige keer dat ik het aangaf niet onveilig te willen doen omdat ik ziektes heb opgelopen daardoor, werd de klant kwaad en agressief zoals ik zei ze geven geen fuck om mijn gezondheid enkel om hun eigen goesting, ik moet hun goesting geven anders krijg ik de volle laag

Voila jullie doen alsof dit allemaal makkelijk en vanzelfsprekend is, helaas zit ik in een veel te complexe situatie zonder uitweg en moet ik mijn eigen nu eenmaal in gevaar brengen en mijn gezondheid achteruit helpen 😥

Een beflapje is een absolute no go voor mij.
Dat dacht ik al dat dit een no go was voor klanten aangezien pmc ook een no go is dus maw ik moet mijn eigen in gevaar brengen en gezondheid achteruit helpen om maar "iets" te kunnen verdienen anders verdien ik helemaal niks als ik moeilijk doe rond veiligheid, ik snap het al in deze job moet je nu eenmaal jouw gezondheid in gevaar brengen anders geen werk, ook al ben ik een risicopatiënt voor soa's, tis alleen hun goesting dat telt en niet de gezondheid
Zijn er dan geen beschermde plekken waar je heen kan?
Daar kom ik zelfs niet eens voor in aanmerking, tis of gratis werken of niks voor mij spijtig genoeg

Terug
Bovenaan Onderaan